Achizitie publica - Lucrari de restructurare si amenajari sali
Detaliu pentru invitatia numarul 90823
UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTI
Cod de identificare fiscala: 4183199
Adresa: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Bucuresti
Telefon: 402.92.05
Fax: 402.93.72
Denumire invitatie: Lucrari de restructurare si amenajari sali
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45454000-4 - Lucrari de restructurare (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Lucrari de restructurare si amenajari sali BN 134, BN 136, BN 139-Facultatea de Stiinte Aplicate si sali ELA 104, ELA 108-Facultatea de Energetica
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 16.10.2007 15:41
Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2007 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea Politehnica Bucuresti, cod fiscal: 4183199, cu sediul in Bucuresti, Splaiul Independentei, nr.313, Sector 6, Telefon 402.92.05, Fax 402.93.72
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ;
- Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului;
-Fisa de informatii generale-Bilant contabil la 30.06.2007;
-Balanta de verificare la 30.09.2007-Lista cuprinzand subcontractantii;
-Fisa de informatii privind experienta similara-Recomandari din partea altor beneficiari-Documente care atesta calitatea produselor.
Universitatea Politehnica din Bucuresti, Splaiul Inependentei , nr.313, corp Rectorat, et.5, camera 518- Serviciul Achizitii.Costul documentatiei 100 lei
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme