Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de revizie si intretinere (reparatii curente) la punctul termic din sediul autoritatii contractante (Str. Apolodor nr. 17, Sector 5, Bucuresti).


Detaliu pentru invitatia numarul 336162
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Finantelor Publice
Numar invitatie: 336162/26.09.2012
Denumire contract: Lucrari de revizie si intretinere (reparatii curente) la punctul termic din sediul autoritatii contractante (Str. Apolodor nr. 17, Sector 5, Bucuresti).
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Finantelor PubliceCod fiscal: 4221306, Adresa: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Bucuresti, Telefon: 319.97.59 int 2491/2344, Fax: 319.98.62
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 212262335, fax: +40 213165758, persoana de contact: Adrian Radu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti - Directia Generala de Investitii, Achizitii Publice si Servicii Interne ? camera 252, Parter 2 (mezanin), Tronson IV.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de revizie si intretinere (reparatii curente) la punctul termic din sediul autoritatii contractante (Str. Apolodor nr. 17, Sector 5, Bucuresti).
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de revizie si intretinere (reparatii curente) la punctul termic, statie hidrofor, statii incendiu si ape uzate, conform cerintelor din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 45259300-0 - Reparare si intretinere a centralelor termice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (50 de zile de la data limita de depunere a ofertelor).Modul de constituire a garantiei de participare: virament bancar (OP) sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentata in original, cu termen de valabilitate pe intreaga perioada de valabilitate a ofertei. (Formularul nr. 9)In cazul constituirii prin instrument de garantare, banca sau societatea de asigurari emitenta, va preciza in mod expres situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006 si la art.278^1 din OUG 34/2006, in caz contrar, oferta depusa va fi respinsa ca inacceptabila in temeiul art.33 alin.3 lit. b din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 5% din valoarea contractului fara TVAModul de constituire: conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator, conform Formularului nr.1 din Sectiunea III.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator, pentru art. 181 lit. a), c1) si d), conform Formularului nr.2 din Sectiunea III.- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la impozitele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)Incadrarea operatorului economic in situatiile prevazute la art. 181 sau dupa caz, tertului sustinator in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul nr.3 din Sectiunea III.4. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - Formularul nr.4 din Sectiunea III, completat de fiecare asociat (in cazul unei asocieri de operatori economici), cat si de eventualii subcontractanti si terti sustinatori.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Secretar General: Dl. Ciprian BadeaSecretar General Adjunct: Dl. Corneliu CazacuDirector General DGIAPSI: Dna. Cornelia NagyDirector General DGJ: Dna. Madalina GheorgheDirector General DBCI: Dna. Lacramioara AlexandruDirector General Adjunct DGIAPSI: Dl. Angelica MacauSef serviciu DGIAPSI: Dna. Gabriela Stanila5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de atribuire ? Formular nr. 5 din Sectiunea III. 1. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentul in original/copie legalizata.2. Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri a ofertantului, in domeniul de activitate aferent contractlui ce urmeaza a fi atribuit, pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin egala cu 300.000 lei.In cazul asocierilor, conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) ? Formularul nr. 6 din Sectiunea III.Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2009, 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente doveditoare. Bilanturile/documentele vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul sau echivalent.Val cifrei de afaceri vor fi convertite din euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.ANUL CURS B.N.R2009 4, 2373 lei2010 4, 2099 lei2011 4, 2379 leiOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de BCE
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa demonstreze ca, in ultimii 5 ani, a executat lucrari similare in valoare de minim 150.000 de lei fara TVA in cadrul a maxim 2 contracte similare.Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor - completare formular 7 din Sectiunea III, in original, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Ofertantul va prezenta dovada faptului ca, in ultimii 5 ani, a executat lucrari similare in valoare de minim 150.000 lei fara TVA in cadrul a maxim doua contracte similare. Se vor prezenta copii dupa respectivele contracte si dupa P.V de receptie a lucrarilor aferente sau orice document care dovedeste indeplinirea/finalizarea in bune conditii a lucrarilor respective.Se vor prezenta, in copie, recomandarile/documentele constatatoare primite de la beneficiarul lucrarilor. 1. Certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001:2008 sau echivalent pentru ofertant, 2. Standarde de protectie a mediului ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.10.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2012 16:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer