Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de revopsire in spatii din imobilul Palatul Parlamentului


Detaliu pentru invitatia numarul 326499
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CAMERA DEPUTATILOR
Numar invitatie: 326499/14.05.2012
Denumire contract: Lucrari de revopsire in spatii din imobilul Palatul Parlamentului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCAMERA DEPUTATILORCod fiscal: 4265795, Adresa: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Telefon: 021.414.16.19, Fax: 021.414.19.63
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050563, telefon: +40 214141956, fax: +40 214141955, persoana de contact: Sediul Camarei Deputatilor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Camerei Deputatilor ? Str. Izvor 2-4, sector 5, Bucuresti, camera 7090
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de revopsire in spatii din imobilul Palatul Parlamentului
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de revopsire in spatii din imobilul Palatul Parlamentului
II.1.6) CPV: 45442180-2 - Lucrari de revopsire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.225. Perioada de valabilitate a garantiei de partiipare: 90 (nouazeci) zile de la data limita de depunere a ofertelor. Informatii suplimentare in documentul atasat.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului de achizitie publica se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantum de ........................... lei (un procent de 5% din valoarea contractului, fara TVA), , astfel : a. cu termen de valabilitate ......2013 pentru 70% din valoarea garantiei ? ........ lei;b. cu termen de valabilitate ......2015 pentru 30% din valoarea garantiei ? ......... lei..Autoritatea contractanta nu se prevaleaza de prevederile HG nr. 1045/19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul (Formularul 2) prezentat in sectiunea "Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, completata in conformitate cu modelul (Formularul 3) prezentat in sectiunea "Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69'1, completata in conformitate cu modelul (Formularul 4) prezentat in sectiunea "Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire.- Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt: Gheorghe Barbu, Gaspar Istvan, Gina Bara, Danut Sandulescu, Alexandra Oprea, Otilia Poenar Cochina, Ionut Bontas, Ioan Baldea, Gheorghe Stefan, Sorin Alexandru, Renatte Margaritescu, Dragos Conovaru, Cristian Susman, Catalin Toma.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu modelul (Formularul 5) prezentat in sectiunea "Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire. -Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu extras din documentale de constituire ale societatii sau cererile de inscriere mentiuni de la Registrul Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include asigurarea de lucrari ce fac obiectul prezentului contract. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a Certificatului ORC in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Utilaje Declaratie pe proprie raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispun ofertantii pentru indeplininrea corespunzatoare a contractului., PersonalDeclaratiepe proprie raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Experienta similaraSe solicita o lista a lucrarilor executate in ultimi 5 ani, lucrari care au avut ca obiect lucrari de revopsire Se solicita ca operatorul economic sa certifice implementarea unui sistem de management al calitatii (ISO 9001 sau echivalent), sistem de calitate referitor la activitatile executiei lucrarilor, Se solicita ca operatorul economic sa certifice implementarea unui sistem de management de mediu (ISO 14001/2004, sau echivalent ) referitor la activiatile executiei lucrarilor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 09:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer