Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de service si intretinere centrale termice, instalatii de hidrofor, instalatii alimentare-evacuare ape menajere, instalatii sanitare si instalatii termice aferente C.P.P.A.S. Bucuresti si U.P.P.A.S. Snagov


Detaliu pentru invitatia numarul 340917
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Banca Nationala a Romaniei
Numar invitatie: 340917/12.12.2012
Denumire contract: Lucrari de service si intretinere centrale termice, instalatii de hidrofor, instalatii alimentare-evacuare ape menajere, instalatii sanitare si instalatii termice aferente C.P.P.A.S. Bucuresti si U.P.P.A.S. Snagov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBanca Nationala a RomanieiCod fiscal: R 361684, Adresa: str. Lipscani, 25, Bucuresti, Telefon: 0311.32.32.22, Fax: 0213.11.01.62
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Doamnei nr. 8, Bucuresti, Romania, cod postal: 030051
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Lipscani nr.16 sector 3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Politica monetara)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de service si intretinere centrale termice, instalatii de hidrofor, instalatii alimentare-evacuare ape menajere, instalatii sanitare si instalatii termice aferente C.P.P.A.S. Bucuresti si U.P.P.A.S. Snagov
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Verificare echipamente, lucrari de intretinere, interventii remedieri avarii, verif AMC-uri aferente instalatiilor din cadrul centralelor termice, statiilor de hidrofor; verificari si lucrari de intretinere la instalatiile de alimentare?evacuare ape menajere, instalatiile sanitare si la instalatiile termice de la C.P.P.A.S. Bucuresti si U.P.P.A.S. Snagov
II.1.6) CPV: 50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 355, 643.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7.112 lei. Garantia va fi valabila timp de 100 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt per prevazuta in doc de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa mentioneze : modul in care se va putea executa garantia si situatiile in care BNR va putea solicita executarea garantiei, conf.HG925/2006.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor. In masura in care CNSC respinge contestatia, aut ctr va retine contestatorului din garantia de participare 1% din valoarea estimata a contractului. In cazul ofertantilor din categoria IMM, care fac dovada in acest sens prin prezentarea doc prev in Lg346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum
Garantie de buna executie
Pentru reparatiile executate pe baza de comenzi, se va retine, din valoarea fiecarei facturi (fara TVA), o garantie de buna executie de 10%. Garantia se va constitui in conformitate cu prevederile Art. 89 si Art. 90 din H.G. 925 / 2006. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia B.N.R.. Acest cont va fi comunicat, in scris, autoritatii contractante in termen de 5 zile de la semnarea contractului.Eliberarea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile Art. 92 din H.G. 925 / 2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006, completata in conformitate cu Formular A - Sectiunea FORMULARE;Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica ofertantul care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006.Se vacompleta Formular B ? Sectiunea FORMULARECertificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetul general consolidat al statului, emis de Administratia Finantelor Publice care sa ateste inexistenta de obligatii restante;Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local eliberat de organismele competente ale Administratiei Publice Locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante;Certificatele se vor prezenta in original sau in copii semnate de conformitate cu originalul.Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 509 / 2011 emis de presedintele Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor de calificare si selectie.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.1 din Ordinul ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatuluide participare la licitatii cu oferta independenta completata in conformitate cu Formular C - Sectiunea FORMULARE.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. 34/2006Seva completa Formular D ? Sectiunea FORMULAREIncadrarea in situatiaprevazutala art. 691 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Consiliul de administratie al BNR care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, numit prin Hotararea nr. 35 din 8 oct. 2009 a Parlamentului Romaniei: Guvernator - Academician Mugur IsarescuPrim-viceguvernator - Prof. univ. dr. Florin Georgescu *Viceguvernator - Bogdan OlteanuViceguvernator - Dr. Cristian PopaMembru - Prof. univ. dr. Marin DinuMembru - Prof. univ. dr. Nicolae DanilaMembru - Prof. univ. dr. Virgiliu StoenescuMembru - Conf. univ. dr. Agnes NagyMembru - Dr. Napoleon Pop* Prin Hotararea Parlamentului Romaniei nr. 15/2012 pentru acordarea increderii Guvernului, prim-viceguvernatorul BNR, dl. Florin Georgescu, a fost suspendat din functia de vicepresedinte al Consiliului de administratie si de prim-viceguvernator al BNR, incepand cu data depunerii juramantului si pana la incetarea mandatului de viceprim-ministru si de ministru al finantelor publice.Iulia Stanciu ? director, Directia ContabilitateDaniela Costina Ilie ? director adjunct, Directia ContabilitateVasile Ifrim ? director Directia AchizitiiNicolae Dumitrache ? director adjunct Directia AchizitiiCatalin Alexandru Barbu ? director Directia Tehnica si MentenantaSorin Stanica ? director adjunct Directia Tehnica si MentenantaComisia de evaluareEugen Constantin TeodorescuValentin UrlanGeorge Adrian RatoiuPetre TudorStefan ZahariaMembri inlocuitoriDan DurleciFlorentina BanCatalin BroascaCristiana CretulescuIonela Calista Persoane juridice/fizice romane1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatoriePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. (original/copie legalizata/copie conform cu originalul).Nota: a.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b.Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract;Cerinta obligatorie.Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatatoar emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorie.Rezultatul exercitiului financiar la 31 decembrie 2011.? Bilant contabil la 31 decembrie 2011, depus la organele competente;Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.In xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.? Se va completa Fisa de informatii generale ? Formular E - Sectiunea FORMULARE.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie.Declaratie privind lista principalelor prestari de service instalatii executate in ultimii 3 ani. Se va completa Formular F - Sectiunea FORMULARE, Fise de informatii privind experienta similara, pe tipul de cazane mentionat in caietul de sarcini ? Sectiunea II; referirile la contracte similare vor fi insotite de recomandarea din partea beneficiarului Se va completa Formular G - Sectiunea FORMULARE.Original sau copii conforme cu originalul, cu semnatura si stampila conducatorului societatii. In cazul in care documentele nu sunt in limba romana se va prezenta o traducere autorizata., Declaratie privind modul de asigurare cu personal tehnic de specialitate precum si pregatirea persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului; aceste persoane vor prezenta palmaresul propriu de realizari sub forma de CV.Se va completa Formular H ? Sectiunea FORMULAREOfertantul va asigura personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului., Operatorul economic trebuie sa fie autorizat conform prescriptiilor tehnice: PT-A1 / 2010 ? pentru instalarea, montarea, repararea si intretinerea, verificarea tehnica in utilizare aferenta urmatoarelor echipamente: ? aparate cu puteri nominale P = 400 kW utilizate pentru incalzit, alimentate cu combustibil gazos sau lichid (generatoare de aer cald, instante de preparare A.C.M., tuburi radiante, convectoare, aparate de aer conditionat );? cazane de apa calda, cu puteri nominale P = 400 kW si temperatura maxima a apei calde de cel mult 110sC, alimentate cu combustibil gazos, lichid sau solid.PT-C11 / 2010 ? pentru montarea, punerea in functiune, repararea si intretinerea urmatoarelor echipamente: ? instalatii de automatizare aferente centralelor termice si instalatiilor termomecanice anexe a cazanelor., ? sisteme de automatizare noi care integreaza sistemele individuale ale cazanelor si ale instalatiilor termomecanice anexe din centralele termice atunci cand nu sunt furnizate de producatorul cazanelor si/sau echipamentelor.PT-C2 / 2010 ? pentru: ? arzatoare cu combustibili gazosi si lichizi.? sau pot fi prezentate autorizatii echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, Daca este cazul se va completa Formularul I, cu subcontractantii si specializarea acestora. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita datele de identificare a subcontractantilor si partile din contract care se vor indeplini de catre subcontractanti. Contractantul va prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul prealabil, scris al autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Ofertantul va prezenta un certificat valabil prin care i se atesta faptul ca are implementat sistemul de calitate ISO 9001, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Se va prezenta o copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului., Ofertantul va prezenta un certificat valabil prin care i se atesta faptul ca are implementat sistemul de management de mediu ISO 14001/2005 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Se va prezenta o copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.12.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2012 16:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer