Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de service si intretinere la centrala termica, statia de hidrofor, instalatii alimentare-evacuare ape menajere, instalatii sanitare si instalatii termice, inclusiv revizii tehnice, C.P.P.A.S. Paltinis.


Detaliu pentru invitatia numarul 332538
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Banca Nationala a Romaniei
Numar invitatie: 332538/27.07.2012
Denumire contract: Lucrari de service si intretinere la centrala termica, statia de hidrofor, instalatii alimentare-evacuare ape menajere, instalatii sanitare si instalatii termice, inclusiv revizii tehnice, C.P.P.A.S. Paltinis.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBanca Nationala a RomanieiCod fiscal: R 361684, Adresa: str. Lipscani, 25, Bucuresti, Telefon: 0311.32.32.22, Fax: 0213.11.01.62
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Lipscani, nr. 16, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030035, telefon: +40 311323216
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: imobil B.N.R. str. Lipscani nr. 16 Sector 3 Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Politica monetara)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de service si intretinere la centrala termica, statia de hidrofor, instalatii alimentare-evacuare ape menajere, instalatii sanitare si instalatii termice, inclusiv revizii tehnice, C.P.P.A.S. Paltinis.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Verificare echipamente, lucrari de intretinere, interventii remedieri avarii, verif AMC-uri aferente instalatiilor din cadrul centralei termice si statiei de hidrofor; verificari si lucrari de intretinere la instalatiile de alimentare?evacuare ape menajere, instalatii sanitare si la instalatiile termice aferente C.P.P.A.S. Paltinis.
II.1.6) CPV: 50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 43, 165.91 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 863 lei. Garantia pentru participarea la procedura de achizitie va fi valabila timp de 95 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia se constituie prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa mentioneze : modul in care se va putea executa garantia si situatiile in care BNR va putea solicita executarea garantiei, conf.HG925/2006.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Pentru reparatiile executate pe baza de comenzi, se va retine, din valoarea fiecarei facturi (fara TVA), o garantie de buna executie de 10%.Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia B.N.R.. Acest cont va fi comunicat, in scris, autoritatii contractante in termen de 5 zile de la semnarea contractului.Garantia de buna executie a contractului se poate constitui in oricare din formele de la art.90 alin (1)-(3) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006, completata in conformitate cu Formular A - Sectiunea FORMULARE;Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica ofertantul care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006.Se vacompleta Formular B ? Sectiunea FORMULARECertificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetul general consolidat al statului, emis de Administratia Finantelor Publice care sa ateste inexistenta de obligatii restante;Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local eliberat de organismele competente ale Administratiei Publice Locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante; certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; certificatelefiscale pot fi prezentate in una din formele : original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 509 / 2011 emis de presedintele Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor de calificare si selectie.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Certificat de participare la licitatii-Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.1 din Ordinul ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatuluide participare la licitatii cu oferta independenta completata in conformitate cu Formular C - Sectiunea FORMULARE.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. 34/2006Seva completa Formular D ? Sectiunea FORMULAREIncadrarea in situatiaprevazutala art. 691 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Consiliul de administratie al BNR care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica, numit prin Hotararea nr. 35 din 8 oct. 2009 a Parlamentului Romaniei: Guvernator - Academician Mugur IsarescuPrim-viceguvernator - Prof. univ. dr. Florin Georgescu *Viceguvernator - Bogdan OlteanuViceguvernator - Dr. Cristian PopaMembru - Prof. univ. dr. Marin DinuMembru - Prof. univ. dr. Nicolae DanilaMembru - Prof. univ. dr. Virgiliu StoenescuMembru - Conf. univ. dr. Agnes NagyMembru - Dr. Napoleon Pop* Prin Hotararea Parlamentului Romaniei nr. 15/2012 pentru acordarea increderii Guvernului, prim-viceguvernatorul BNR, dl. Florin Georgescu, a fost suspendat din functia de vicepresedinte al Consiliului de administratie si de prim-viceguvernator al BNR, incepand cu data depunerii juramantului si pana la incetarea mandatului de viceprim-ministru si de ministru al finantelor publice.Iulia Stanciu ? director, Directia ContabilitateDaniela Costina Ilie ? director adjunct, Directia ContabilitateVasile Ifrim ? director Directia AchizitiiNicolae Dumitrache ? director adjunct Directia AchizitiiCatalin Alexandru Barbu ? director Directia Tehnica si MentenantaComisia de evaluarePresedinte: Eugen Constantin Teodorescu- expert, Directia AchizitiiMembri: Valentin Urlan - expert, Directia AchizitiiIonela Calista ? referent de specialitate, Directia Tehnica si MentenantaMembri inlocuitori: Dan Durleci - sef serviciu, Directia AchizitiiVioleta Stafie ? referent de specialitate, Directia AchizitiiStefan Zaharia - referent de specialitate, Directia Tehnica si Mentenanta Persoane juridice/fizice romane1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorieEliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: In xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Cerinta obligatorie.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata, in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorie.Rezultatulexercitiului financiar la 31 decembrie 2010 - ? Bilant contabil la 31 decembrie 2010, depus la organele competente;Se va completa Fisa de informatii generale ? Formular E - Sectiunea FORMULARE.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie.Declaratie privind lista principalelor prestari de service instalatii executate in ultimii 3 ani. Se va completa Formular F - Sectiunea FORMULARE, -Fise de informatii privind experienta similara, pe tipul de cazane mentionat in caietul de sarcini ? Sectiunea II; referirile la contracte similare vor fi insotite de recomandarea din partea beneficiarului Se va completa Formular G - Sectiunea FORMULARE.Original sau copii conforme cu originalul, cu semnatura si stampila conducatorului societatii. In cazul in care documentele nu sunt in limba romana se va prezenta o traducere autorizata., Declaratie privind modul de asigurare cu personal tehnic de specialitate precum si pregatirea persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractului; aceste persoane vor prezenta palmaresul propriu de realizari sub forma de CV.Se va completa Formular H ? Sectiunea FORMULAREOfertantul va asigura personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului., Operatorul economic trebuie sa fie autorizat conform prescriptiilor tehnice: PT-A1/2010 ? pentru instalarea, montarea, repararea si intretinerea, verificarea tehnica in utilizare aferenta urmatoarelor echipamente: ? aparate cu puteri nominale P = 400 kW utilizate pentru incalzit, alimentate cu combustibil solid, gazos sau lichid;PT-C11/2010 ? pentru montarea, punerea in functiune, repararea si intretinerea urmatoarelor echipamente: ? sisteme de automatizare aferente centralelor termice si instalatiilor de ardere aferente cazanelor.PT-C2/2010 ? pentru instalarea, montarea, repararea si intretinerea, verificarea tehnica in utilizare aferenta urmatoarelor echipamente: ? arzatoare cu combustibili gazosi si lichizi.? sau pot fi prezentate autorizatii echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene., Daca este cazul se va completa Formularul I, cu subcontractantii si specializarea acestora. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita datele de identificare a subcontractantilor si partile din contract care se vor indeplini de catre subcontractanti. Contractantul va prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul prealabil, scris al autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii. Ofertantul va prezenta un certificat valabil prin care i se atesta faptul ca are implementat sistemul de calitate ISO 9001, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Se va prezenta o copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului., Ofertantul va prezenta un certificat valabil prin care i se atesta faptul ca are implementat sistemul de management de mediu ISO 14001/2005 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Se va prezenta o copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.07.2012 10:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer