Achizitie publica - Lucrari de sistematizare centru civic sat Mihai Bravu, comuna Victoria, judetul Braila
Detaliu pentru invitatia numarul 338262
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338262/26.10.2012
Denumire contract: Lucrari de sistematizare centru civic sat Mihai Bravu, comuna Victoria, judetul Braila
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VICTORIA (UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA A COMUNEI VICTORIA BRAILA)Cod fiscal: 4342812, Adresa: STRADA NUFERILOR, NR. 335, Victoria, Telefon: 0239699729, Fax: 0239699729
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA NUFERILOR, NR. 335, Victoria, Romania, cod postal: 817205, telefon: +40 239699729, fax: +4 0239699729, persoana de contact: Primaria Comunei Victoria, Localitatea Victoria, Comuna Victoria, Judetul Braila, Romania
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA NUFERILOR, NR. 335, Victoria, Romania, cod postal: 817205, Primaria Comunei Victoria, Localitatea Victoria, Comuna Victoria, Judetul Braila, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de sistematizare centru civic sat Mihai Bravu, comuna Victoria, judetul Braila
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop executia lucrarilor de constructii trotuare, rigole si parcari in localitatea Mihai Bravu, comuna Victoria, judetul Braila, conform Proiectului tehnic si a Caietelor de sarcini, ce fac parte din Documentatia de atribuire
II.1.6) CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participarese va constituicf art. 86, alin 1 din HG 925/2006 pt suma de 8000 lei. Perioada de valabilitate :60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participaretrebuie sa fie irevocabila si se constituie printr-un instrumentde garantare(scrisisoare de garantie bancara) emis in conditiilelegii de o societatebancareori de o societate de asigurare, care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire -Formular 19; Ordin de plata contul nr. RO86TREZ1525006XXX000241, Trez. Insuratei;Lichiditati depuse la casieria Primariei Victoria. Cf. prev. HGR nr. 925/2006, Pentru IMM garantia poate fi constituita in cuantum de 50% din valoare.In acest caz dovada constituirii garantiei va fi insotitade Decl. pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM completata, prezentata in original, la vedere..Aut. contractanta are dreptul de a retine garantia, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in situatiile prevazute de art. 87alin.(1) din HG925/2006, conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie.-5% din val.fara TVA a contractului de lucrari.Garantia de buna ex. se constituie in conditiile art.90(1) din H.G.925/2006modif prin H.G.834/2009 sau ale art.90(3) din H.G.925/2006 modif prin H.G.1045/2011.In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depunecontractantul in contul deschis la Trezorerie la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5% din pretul contractului. Ofertantul declaratcastigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in termen de 15 zile lucratoare de la data semnariicontractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.91- 92 din HG nr. 925/2006. Ofertantul poate constitui garantia de buna executie in cuantum de 50% din val. solicitata de Beneficiar inconformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 2 si Formularul 3.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie saprezinte Formularul 2.2. Oferta este inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarareadefinitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru fraudasi/sau pentru spalare de bani.3. Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla inoricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente alebugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantuluiin cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingereeticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrariiindeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cerinta nr.2Prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul 4.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.3Prezentarea Certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Persoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiile exigibile de plata aimpozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale: - certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentrufinantele publice locale, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetulasigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj) emis de Ministerul Finantelor prinAgentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa situatia datoriilor scadentein luna anterioara celei in care se depun ofertele.Acestea se vor prezenta in original sau copii certificate ?conform cu originalul?.- Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine(certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata aimpozitelor, taxele si contributiile catre bugetul de stat si bugetul local, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Aceste documente vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr.4Prezentarea Certificatuluide participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantii vor prezenta "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", intocmita conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010 - Formularul 5.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare - Formularul 6.Declaratia trebuie prezentata de catre toti participantii la procedura (ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/tert sustinator)Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului deadministratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afinpana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cupersoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Dorobantu Stavarel - Primarul comunei Victoria2. Nechifor Mihalus - Viceprimarul comunei Victoria3.Fasie Ioana - Contabil Primaria Victorioa4. Popescu Radu - Responsabil achizitii publiceConsilieri locali 1 ZUGRAVU RODICA2 ROSIORU NECULAI3 PUNGA VASILE4 GORGOVAN IULIAN5 COSTEA MARIOARA6 MITREA FLORICA7 STROIE GH. VIRGIL8 NEGOITA NECULAI9 GORGOVAN PAUL10 ION TICA11 STOICA VASILE12 BORNAZ MIREL FLORINCOMISIA LICIATIE - Presedinte POPESCU RADU , MEMBRII - FASIE IOANA, MIHAI VASILE Cerinta nr.1Pentru persoane juridice romane: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu celmult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelorModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Din Certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati cefac obiectul achizitiei publice;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legiinr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduricareau ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoaneijuridice.Documentul va fi prezentat in original sau copie certificata ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicatului privind rezultatulprocedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate, documentul Certificatul constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului in original sau copie legalizata , daca formularul respectiv a fost prezentat in copie simpla.Cerinta nr.2Pentru persoane juridice straine - in vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, se solicitaprezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cuprevederile legale din tara in care este rezidentModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe celecare fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Prezentarea informatiilor generaleOfertantii trebuie sa completeze Formularul 7. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, Cerinta nr.2 Prezentarea bilanturilor contabilePrezentarea bilantului contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organul competent, in copie certificat prin semnatura sistampila de catre reprezentantul legal al ofertantilor. In situatia in care, potrivit legislatiei aplicabile in tara de rezidenta aofertantului, publicarea bilanturilor nu este obligatorie, ofertantul isi va proba capacitatea economica si financiara prin alteinscrisuri ce au aptitudinea de a reflecta in mod fidel situatia economica si financiara a ofertantului, sub rezerva acceptariiacestora de catre autoritatea contractanta ca fiind concludente. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizatain limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular., Cerinta minima: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii TREI ani sa fie de minim 600.000 lei fara TVA. Modalitatea de indeplinire Se vor prezenta informatii pentruultimii 3 ani. Se completeaza Formularul 7. pentru echivalen?a se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR sau BCE, pentru ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Prezentarea de informatiiprivind experienta similara - Contract finlizat in ultimii 5 ani a unei lucrari similare (se va prezenta contract, PV receptie, recomandare) - valoare minima 300.000 lei fara TVA, Cerinta nr.3 Prezentarea de informatiiprivind dotarile specifice Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detinesau ca are acces nelimitat (prin contract deinchiriere sau altele similare) la urmatoareleutilaje: -autogreder pana la 175 cp;
-cilindricompactori;
-motocompresor mobil;
-buldoexcavator mutifunctional;Incarcator frontal, Cerinta nr.4 Prezentarea de informatiiprivind resursele umane Cerinta minima: Personalul propus pentru derulareacontractului trebuie sa acopere cel putinurmatoarele functii: - Responsabil cucontrolul tehnic de calitate (CQ) - dispozitie interna.- Diriginte desantier constructii.- Copii certificate?conform cu originalul? ale contractelor demunca sau de colaborare- Copii alediplomelor, atestatelor, autorizatiilor sicertificatelor profesionale obtinute(mentionate in CV)- CV - uri - Formular 12.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT DIRECT DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2012 12:08