Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de sistematizare pe verticala la Centrul de Ingrijire si Asistenta pentru Persoane cu Handicap Nuseni (CIAPH Nuseni)


Detaliu pentru invitatia numarul 343153
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BISTRITA
Numar invitatie: 343153/26.02.2013
Denumire contract: Lucrari de sistematizare pe verticala la Centrul de Ingrijire si Asistenta pentru Persoane cu HandicapNuseni (CIAPH Nuseni)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BISTRITACod fiscal: 8883551, Adresa: Piata Petru Rares nr.1A, Bistrita, Telefon: 0263 230502, Fax: 0263 230502
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SUCEVEI, NR.1-3, Bistrita, Romania, cod postal: 420080, telefon: +40 0263230502, fax: +40 0263230502, persoana de contact: CORINA MOGA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DGASPC B-N , Bistrita, str. Sucevei, nr.1-3, Jud Bistrita-Nasaud, sala de sedinte parter.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de sistematizare pe verticala la Centrul de Ingrijire si Asistenta pentru Persoane cu HandicapNuseni (CIAPH Nuseni)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de sistematizare pe verticala - ziduri de sprijin, acces auto, sistem de evacuare ape pluviale, sistem rutier, parcare;Valoarea aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute este de 72.500 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233226-9 - Lucrari de constructii de drumuri de acces (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 798, 267.64 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de10.885, 46lei.Depunerea garantiei este obligatorie. Aceasta se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- ordin de plata in contul RO 49 TREZ 1015006XXX000189 deschis la Trezoreria Bistrita, cf. 8883551;
-fila CEC cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
-a sumei in numerar la caserie in zilele de luni, marti, miercuri, joi intre orele 8.00-16.00;
-prin scrisoare de garantie bancara;Nota: Ofertantul caruia Consiliul National a Contestatiilor va respinge contestatia formulata, i se va retine potrivit art. 278^1 din OUG 34/2006, o parte din garantia de participare, respectiv suma de 4.505, 70lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile (de la termenul limita de primire a ofertelor).). Nota: Data la care se face echivalenta leu/valuta, pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in euro/ alta valuta, este data publicarii anuntului in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractuluiGarantia de buna executie se poate constitui astfel: -printr-un instrument de garantare bancara emis in conditiile legii de catre o societate bancara- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un cont deschis la Trezorerie, cu respectarea art.1 din HG 1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului;Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art.92 din HG.925/2006. Perioada de garantie de buna executie este de minim24 de luni- maxim 60 de luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010). Se va completa formularul8 din sectiunea formulare.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In sensulprevederilor articolului sus mentionat, persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1.MOLDOVAN GRIGORE-FLORINAdministrator public -Consiliul JudeteanBistrita-Nasaud2.TINIS VIOREL Director executiv -Directia Economica- Consiliul JudeteanBistrita-Nasaud3.SABO AUGUSTIN Sef serviciu - Serviciul Buget-Finante, Contabilitate, Taxe, Impozite-Consiliul Judetean Bistrita-Nasaud4.MOLDOVAN EMIL RADUpresedinte-Consiliul Judetean Bistrita-Nasaud5.PUGNA ALEXANDRUvicepresedinte-Consiliul Judetean Bistrita-Nasaud6.BUGNAR RAMONA-CRISTINA consilier judetean7.BUMBU MIHAI-ADRIAN consilier judetean8.COMAN SAMUEL LEON consilier judetean9.CURTEANU EUGEN-DICONES consilier judetean10.GAFTONE IOAN consilier judetean11.LACATUS EMIL consilier judetean12.MARC VASILE consilier judetean13.MEREUTA MIRCEA consilier judetean14.MOLDOVAN ANDREI VALENTIN consilier judetean15.MOLDOVEANU ILEANA consilier judetean16.MONTOIU GABRIELA-CATALINA consilier judetean17.MURESAN MIHAIL consilier judetean18.NEGRUSERI VASILEconsilier judetean19.PETER LUCA consilier judetean20.POP GEORGE consilier judetean21.POPESCU GRIGORE DORIN consilier judetean22.ROGOZAN FLORIN-GRIGORE consilier judetean23.RUNCAN ANTON-CLAUDIU consilier judetean24.SASARMAN MONICA consilier judetean25.SIGHIARTAU ROBERT-IONATAN consilier judetean26.STROE IULIAN-CRISTIAN consilier judetean27.SUCIU ANDREI consilier judetean28.TODEA STEFAN consilier judetean29.ULECAN MARIA consilier judetean30.URITE FLORIN-RADU consilier judetean31.FONTUL DELIA CLAUDIA Director generalDGASPC B-N32.ANDREICA CRINA IULIANA Director general adjunct.DGASPC B-N33.ALBOI SANDRU ELENA Director general adjunct economic administrativDGASPC B-N34.MOGA CORINA Sef serviciu achizitii publice, contractare servicii sociale, administrativDGASPC B-N35.NUSFELEAN IONUT CIPRIAN Sef serviciu juridic si contencios, resurse umane, strategii, managementul calitatii36.GOTEA MARINA NICOLETA Inspector specialitate- serviciul achizitii-DGASPC B-N37.SAVIN MARIA DANIELA Sef Centru pentru Persoane cu Handicap si Persoane Varstnice Nuseni; se va completa Formularul 7 din sectiunea formulareNota: Declaratia se va completa atat de catre ofertanti cat si de catre asociati, sustinatori, subcontractanti, daca este cazul.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa formularul 5 din sectiunea Formulare.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa formularul 6 din sectiunea Formulare.5. Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat.Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.Certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va complete formularul anexat di sectiunea Formulare. Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care va contine obiectul de activitate supus procedurii.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Resurse financiare: -Ofertantul trebuie sa demonstreze, in mod ferm si angajat ca la data semnarii contractului, va avea access au are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de caredit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 2 luni in valoare de maxim 241.899, 21 lei. Documentele sa contina suma care va fi disponibilizata si perioada solicitata., Declaratie privind media cifrei de afaceriglobale pe ultimii trei ani mai mare sau egalacu 1.450.000 lei fara TVA.Echivalenta lei/euro este urmatoarea: anul 2010 4, 2379; anul 2011 4, 4560;anul 2012 4, 4560;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Resurse umane: declaratiecu numarul mediu de angajati in ultimii trei ani.Lista cu personalul de executie si conducere a lucrarii: cel putinpavator; 1 asfaltator;1 dulgher, 1 betonist; sef de santier-studii universitare in domeniul drumuri, experientaminim 2 ani; 1 inginer CFDP studii universitare, experientaprofesionala minim 2 ani; responsabiltehnic cu executia atestat in domeniul constructiilor; responsabiltehic cu controlul calitatii cu decizie care sa dovedeascaca esteabilitat responsabilCQ; un menager proiect cu studii universitare; un respunsabil SSM si PSI atestat in domeniu.Se vor prezenta: CV-uri, autorizatii, certificate, edeverinte, contracte de munca; certificat SSM, PSI- copii certificate conform cu originalul., Resurse tehnice: declaratiedin care sa reiasa caoperatorul economicimpreuna cu asociatii si/sau subcontractantii dispun de cel putin urmatoarele: autobasculante; autogreder;compactoare, excavator, macara; o statie de producere a mixturilor asfaltice ; o statie de betoane;, Experienta similara: ?Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati publice sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, prin caresa se confirme executarea de lucrari similare obiectului contractului in valoare de cel putin 725.000 lei., Declaratie privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani. Certificarea unui management de mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau orice probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului., Respectarea standardelor deasigurare a calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau orice probe sau dovezi care confirma asigurarea unui nivel corespunzatoral caliatii in domeniu.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara: Punctajul pentru factorul de evaluare "pretul ofertei" se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru celelalte oferte punctajul se acoda astfel: P(n)=(oferta cu pretul minim/pret(n) ) x punctajul maxim acordat ; unde P(n) - pretul ofertei luate in calcul;
Durata de executie
20
Descriere: Componenta tehnica: . Punctajul pentru factorul de evaluare "durata de executie" se acorda astfel: a) pentru duratade executie cea mai redusa se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectivb)pentru celelalte ofertepunctajul se calculeaza astfel: D(n)=durata cea mai mica de executie/ durata (n) x punctaj maxim acordatDurata (n) = durata de executie a ofertei luate in calcul ;Durata de executie a lucrarii nu poate fi mai mica de 4 luni si mai mare de 6 luni. Ofertele cu durata de executie maimica decatdurata minima impusa nu vor primi punctajsuplimentar fata de punctajulmaxim acordat. Ofertelcare vor depasi durata de executie peste durata maxim acordata vor fi declarate neconforme.
Garantia lucrarilor
20
Descriere: Componenta tehnica Punctajul pentru factorul de evaluare " garantia lucrarilor" acordata lucrarii se acorda astfel: a) pentru oferta cu perioada de garantie cea mai mare se va acorda punctajul maxim; b) pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza astfel: G(n)= (perioada de garantie(n)/ perioada de garantie cae mai mare)x punctajul maxim acordat, undeperioada de garantie (n) - perioada de garantie a ofertei luate in calcul. Perioada de garantie ofertata nu poate fi mai mica de 24 de luni si mai mare de 60 de luni.Ofertelecare au garantia lucrarilor sub 24 de luni vor fi declarate neconforme. Ofertele cu perioada de garantie a lucrarilor peste 60 de luni, nu vor primi punctaj suplimentar fata de punctajul maxim.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.02.2013 12:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer