Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE SISTEMATIZARE PE VERTICALA SI ASIGURARE UTILITATI BLOC ANL (retea apa potabila si retea canalizare)


Detaliu pentru invitatia numarul 320139
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Consiliul Local al Municipiului Calafat
Numar invitatie: 320139/13.02.2012
Denumire contract: LUCRARI DE SISTEMATIZARE PE VERTICALA SI ASIGURARE UTILITATI BLOC ANL (retea apa potabila si retea canalizare)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Local al Municipiului CalafatCod fiscal: 4554424, Adresa: Calafat, str 1 Decembrie 1918, nr 99/str Tudor Vladimirescu, nr 24, Calafat, Telefon: 0251/231424, Fax: 0251/232884
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calafat, str. Tudor Vladimirescu, nr 24, Calafat, Romania, cod postal: 205200, telefon: +40 251231424, fax: +40 251232884, persoana de contact: Jr. Colina Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. T. Vladimirescu, nr. 24, parter, sala de oficieri a Primariei Municipiului Calafat, jud. Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE SISTEMATIZARE PE VERTICALA SI ASIGURARE UTILITATI BLOC ANL (retea apa potabila si retea canalizare)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE SISTEMATIZARE PE VERTICALA SI ASIGURARE UTILITATI BLOC ANL (retea apa potabila si retea canalizare)
II.1.6) CPV: 45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 270, 968 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi de 3.000 LEIPerioada de valabilitate a garantiei de participare va trebui sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va efectua in mod neconditionat in baza primei solicitari a autoritatii contractante, in baza declaratiei acestuia referitoare la culpa persoanei garantate.In cazul in care ofertantul alege sa constituie garantia prin virament, plata se va face prin Ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO80TREZ2935006XXX000046 deschis la TREZORERIA MUNICIPIULUI CALAFAT, codul fiscal al Autoritatii Contractante fiind 4554424. Ordinul de plata trebuie sa contina confirmarea transferului sumei catre Autoritatea Contractanta, procedura de achizitie publica si urmeaza a fi depus in copie conforma cu originalul.In cazul in care ofertantul alege ca instrument de garantare, Scrisoarea de garantie bancara, aceasta va fi intocmita in conformitate cu modelul anexat. (Formularul 1.2 din anexa FORMULARE)In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Daca ofertantul este IMM si depune garantie in cuantum de 50% din valoarea mentionata in documentatie, atunci oferta va fi insotita obligatoriu (sub sanctiunea excluderii de la procedura) de declaratia pe proprie raspundere de IMM
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVA si va fi constituita prin: 1) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ?se va prezenta in original.Sau2) Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. (In acest caz, executantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia achizitorului la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, suma initiala care se depune fiind de cel putin 0, 5% din pretul contractului si de a prezenta in maxim 5 zile de la semnarea contractului extrasul de cont cu suma depusa. Pe parcursul indeplinirii contractului, achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite executantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Contul astfel deschis este putator de dobanda in favoarea executantului).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)Declaratie pe proprie raspundere - Completare formular nr.22.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaa) Se va completa Formularul nr. 2.1 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareb) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.c) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documenteeliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.? Documentele se vor atasa in original si traducere legalizata in limba romana? Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleToate certificatele se vor accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura si daca se vor subcontracta parti din contract. Prezentarea unei declaratii conform formularului nr. 2.2 din care sa rezulte calitatea de participant la procedura (unic contractant, subcontractant, asociat etc) a operatorului economic.In situatia in care operatorul economic intentioneaza sa subcontracteze parti din contract, in formularul nr. 3 se vor mentiona operatorii economici subcontractanti si partile din contract care se vor subcontracta. In temeiul prevederilor art. 171 din O.U.G 34/2006, nu se vor accepta modificari privind subcontractarea. Pe timpul derularii contractului modificarea datelor referitoare la subcontractare se face doar cu acordul autoritatii contractante in conditiile in care nu se modifica propunerea tehnica si financiara.4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile articolului 69 alin.1, evitarea conflictului de interese din OUG. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337 din 2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Primar ec. Mircea Guta, Viceprimar Mituletu Dorel, Director economic ec. Nicolae Constantin, Director D.S.U.P. ing. Pirvan Gheorghe.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 - ANRMAPCompletare formular nr.3.1 -Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC conform anexa 1 la ordinal 509/2011.Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Documente de confirmare : Certificat constatator emis deOficiul Registrului Comertului de la sediul ofertantului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor (original, copie legalizata sau copie semnata pentru conform cu originalul).In cazul persoanelor juridice /fizice straine.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati. Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducerecertificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic.Se vor atasa copii dupa original, si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Valoarea minima impusa a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani este de 540.000 lei.-?In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat;
-Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata a documentelor mentionate mai sus. Pentru evaluarea indeplinirii criteriilor referitoare la cifra minima de afaceri se va utiliza cursul de referinta dintre leu si moneda tarii de origine a ofertantului stabilit de Banca Nationala a Romaniei dupa cum urmeaza: ; Anul 2008:1 euro = 3, 6827lei; Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1). Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.2). Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la proceduratrebuie sa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.3.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la proceduratrebuie sa faca dovada asigurarii cu personal de specialitate strict necesar pentru indeplinirea in bune conditii a contractului de lucrari;Subcontractantii vor completa decl. priv. neinc. in prev. art 181 si 691din OUG 34/2006 Sistemul de management al calitatiiOfertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data depunerii ofertelor.Standardele de protectia mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: accesand sectiunea documentatie si clarificari din prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.02.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.02.2012 08:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer