Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de terasamente, refacerea sistemului rutier si umplutura a santurilor pentru astuparea conductelor de gaze


Detaliu pentru invitatia numarul 321544
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Valu lui Traian
Numar invitatie: 321544/08.03.2012
Denumire contract: Lucrari de terasamente, refacerea sistemului rutier si umplutura a santurilor pentru astuparea conductelor de gaze
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Valu lui TraianCod fiscal: 4671718, Adresa: Calea Dobrogei nr. 53, Valu lui Traian, Telefon: 0241-231353, Fax: 0241-231006
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primariei nr. 1, Valu lui Traian, Romania, cod postal: 907300, telefon: +40 241231353, fax: +40 241231006, persoana de contact: Virginia Namaianu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei, str. Primariei nr. 1, loc. Valu lui Traian, jud. Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de terasamente, refacerea sistemului rutier si umplutura a santurilor pentru astuparea conductelor de gaze
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de terasamente, refacerea sistemului rutier si astuparea conductelor de gaze pe trama stradala a comune Valu lui Traian.
II.1.6) CPV: 45112500-0 - Lucrari de terasament (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 264, 676.26 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE IN SUMA DE 180.000 LEI. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile.de la data limita de primire a ofertelor
Garantie de buna executie
GARANTIA DE BUNA EXECUTIE SE VA CONSTITUII IN CONFORMITATE CU LEGISLATIA IN VIGOARE IN SUMA DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI ( PENTRU I.M.M. 5%). Garantia de buna executie se vaconstituii din retineri succesive din facturile emise dupa ce in prealabil ofertantul declarat castigator a facut dovada deschiderii contului de buna garantie si depunerii in acest cont aunei sume reprezentand 0, 5 % din valoare contractului.Contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu HG 1045/2011.Sau prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 si art. 180 din ordonanta OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - FLORIN MITROI ? PRIMAR;
- FRATILA IULIA CLAUDIA ? VICEPRIMAR;
- DRAGOMIR GEORGETA CLAUDIA ? CONSILIER JURIDIC;
- NAMAIANU VIRGINIA ? INSPECTOR ACHIZITII.Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si valabil la data deschiderii ofertelor;Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelevalabil la data deschiderii ofertelor Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (inclusiv al subcontractantului) corespunde obiectului procedurii (lucrari de drumuri).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraBilantul contabil la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente, declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani., Experienta similara. Prezentare de contracte., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, adica: 1 manager general de proiect in domeniul drumurilor si podurilor cu pregatire profesionala relevanta in aceasta calitate, prin coordonarea a cel putin unui proiect similar din punct de vedere al complexitatii;
- 1 sef de santier cu studii de inginerie - constructii si o pregatire profesionala de cel putin 5 ani, cu implicarea in aceasta calitate in cel putin un proiect similar din punct de vedere al complexitatii ;
- 1 responsabil tehnic cu executia (RTE), atestati- 1 inginer drumar cu vechime minima 3 ani, -1 reponsabili cu calitatea (C.Q.) ;
- 40 muncitori calificati ;
- 30 muncitori necalificati., Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului de lucrari si anume: - 1 statii de mixturi asfaltice de minim 450 tone/ora cumulat, - 1 statii de betoane, - 2 autogredere, - 4 cilindru compactor- 12 autobasculante, - 10 buldoexcavatoare cu peneuri , - 2 miniexcavatoare, - 1 motocompresor, - 1 repartitor de asfalt, 3 motopompe ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara Ppret ( ) = (pret minim /pret ) x 65%
garantia de buna executie
35
Descriere: garantia minima acordata 6 ani, garantia maxima 10 ani. Pgarantie = (garantie /garantie maxima) x 35 %
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Este atasata prezentei sau de la sediul autoritatii contrcatante, str. Primariei, nr. 1, loc. Valu lui Traian, jud. Constanta
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.03.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2012 08:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer