Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE TIP 1.1.A: AMENAJARE GRADINITA IN SPATIU EXISTENT INTR-UN CORP CLADIRE P.(C2) SI EXTINDERE CU UN CORP NOU DE GRADINITA P+M(PARTIAL), ANEXA TEHNICA P. , ACCESE CAROSABILE, PLATFORME BETONATE, FOSA SEPTICA VIDANJABILA SI DE TIP 1.1.D ? IMPREJMUI


Detaliu pentru invitatia numarul 353869
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA PARTA (PRIMARIA PARTA)
Numar invitatie: 353869/18.09.2013
Denumire contract: LUCRARI DE TIP 1.1.A: AMENAJARE GRADINITA IN SPATIU EXISTENT INTR-UN CORP CLADIRE P.(C2) SI EXTINDERE CU UN CORP NOU DE GRADINITA P+M(PARTIAL), ANEXA TEHNICA P. , ACCESE CAROSABILE, PLATFORME BETONATE, FOSA SEPTICA VIDANJABILA SI DE TIP 1.1.D ? IMPREJMUIRE GARD, COMUNA PARTA, JUDETULTIMIS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PARTA (PRIMARIA PARTA)Cod fiscal: 16360642, Adresa: PARTA, NR.282, Parta, Telefon: 0256392264, Fax: 0265392264
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PARTA, NR.282, Parta, Romania, cod postal: 307396, telefon: +40 256392264, fax: +40 256392264, persoana de contact: MIHAI PETRICAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Parta, Nr.282, jud.Timis
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE TIP 1.1.A: AMENAJARE GRADINITA IN SPATIU EXISTENT INTR-UN CORP CLADIRE P.(C2) SI EXTINDERE CU UN CORP NOU DE GRADINITA P+M(PARTIAL), ANEXA TEHNICA P. , ACCESE CAROSABILE, PLATFORME BETONATE, FOSA SEPTICA VIDANJABILA SI DE TIP 1.1.D ? IMPREJMUIRE GARD, COMUNA PARTA, JUDETULTIMIS
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE TIP 1.1.A: AMENAJARE GRADINITA IN SPATIU EXISTENT INTR-UN CORP CLADIRE P.(C2) SI EXTINDERE CU UN CORP NOU DE GRADINITA P+M(PARTIAL), ANEXA TEHNICA P. , ACCESE CAROSABILE, PLATFORME BETONATE, FOSA SEPTICA VIDANJABILA SI DE TIP 1.1.D ? IMPREJMUIRE GARD in COMUNA PARTA, JUDETULTIMIS
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 410, 582 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 80 000 lei, perioada de valabilitate - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO20TREZ6215006XXX008144 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Comuna Parta, cod fiscal 16360642- se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada devalabilitate prevazuta mai sus. Garantia trebuie sa fie irevocabila, conform art 86 din HG 925/2006.Garantia de participare poate fi depusa si in euro, caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art 16, alin.(2), din Legea 346/2004
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara T.V.A.(2, 5 % in cazul IMM). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 din HG 925/2006, cu ultimele completari si modificari.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depunse toate actele ref. la calitatea de IMM a ofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, numai pentru situatiile prevazute la art 181, litera a), c^1) si d)din OUG 34/2006;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 20;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D.Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Petricas Mihai ? Primar aproba procedura, Dunca Ioan presedinte, Membrii : Cadarean Loredana, Husti Carmen Iulia, Vinczan Gheorghe, Jorj Liviu Simion ; Expert cooptat : Ing. Zima Andrei; Consilieri locali : Dragan Daniel, Unipan Jiva, Todiruta Viorel, Latco Irina-Elena, Puiu Adrian, Bors Mihaela Felicia, Coroama Valentin, Radeanu Timotei5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local: a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cuoriginalul ?-semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) sib), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin Formularul 20-Certificatul de participare cu oferta independenta, care va fi completat doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;Lucrarile similare de constructii din prezenta procedura, sa aiba corespondent in domeniile de activitate din certificatul constatator emis de ONRC?(document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantullegal al ofertantului;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Datele/informatiile precizate in aceste documente sa fie reale/actuale la data limita dedepunere a ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantuleste resident.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) ? se vor demonstra (dupa caz) prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3ani financiari incheiati sa fie de minim 8.000.000 lei. Pentru demonstrareacifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, ofertantul vacompleta formularul de informatii generale (Formular B1), luand inconsiderare cifra de afaceri anuala pentru fiecare din cei trei ani si aplicandmedia la suma acestora. In cazul unei oferte comune depuse de mai multioperatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea inconsiderare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru totioperatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Daca este cazul, cerinta poate fi indeplinita in intregime de catre un singurtert sustinator. Echivalenta in EURO se va calcula la cursul valutar mediuanual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei. (fttp: //www.bnr.ro)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.) Resurse umane1.a) Se va prezenta declaratia privind efectivul mediu anual si al cadrelor deconducere pe ultimii 3 ani - - Formular 12I si Anexa 1 la Formular 12I -listanominala cu informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala (studii sicalificare) a persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinireacontractului.Pentru oferta comuna-depusa de mai multi op.ec., cerinta se consideraindeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumulat pt.toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sade implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190- OUG 34/2006 (princumul), Persoanalul responsabil pentru indeplinirea contractului prezentat in Anexa 1 la Formular 12I, trebuie sa acopere urmatoarele pozitii cheie: 1.b) 1 sef santier? cu studii superioare in constructii si experienta profesionala in lucrari de constructii civile; Se vor anexa: copia dupa diploma de inginer cu profil constructii civile, - CV-ul - document semnat in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul? - documente justificative referitoare la pregatirea profesionala -declaratie de disponibilitate. Pentru oferta comuna-depusa de mai multi op.ec., cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pt.toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190- OUG 34/2006 (prin cumul), 1.c) Minim 1 responsabil tehnic cu executia-atestat/ti cf. L10/1995, Ord.777/2003, pt.minim categ.de lucrari: I - Constructii civile, industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii si miniere;IX - Constructiiedilitare si de gospodarie comunala.Se vor anexa: - CV/uri-doc./e semnat/e in original/copie legaliz./copie lizibila semnata si deofertant cu mentiunea?cf. cu originalul?;
- copia legitimatiei RTE/certificat de atestare RTE, valabila/valabil la datalimita de depunere a ofertelor, care sa acopere minimum categoriile (I) si(IX) de lucrari-declaratie de disponibilitate.Pentru oferta comuna-depusa de mai multi op.ec., cerinta se consideraindeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumul.pt.toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sa deimplicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190- OUG 34/2006 (prin cumul), 1.d) -1 Responsabil cu controlul calitatii, pentru asigurarea calitatii inconstructii, conform art. 23 lit. c) din L 10/1995.Se vor anexa: - CV-ul-document semnat in original/copie legalizata/copie lizibila semnatasi de ofertant cu mentiunea?conform cu originalul?;
- dovezi care sa ateste calitatea de Responsabil Tehnic de Calitate, valabilela data limita de depunere a ofertelor, sau decizie de numire-declaratie de disponibilitate.Pentru oferta comuna-depusa de mai multi op.ec., cerinta se consideraindeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului deasociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sa deimplicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190 - OUG 34/2006 (prin cumul), 1.e) Responsabil SSM, in conformitate cu L 319/2006.Se vor anexa: -CV-ul-document semnat in original/copie legalizata/copie lizibila semnata side ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-dovezi care sa ateste calificarea in domeniul Securitatii si Sanatatii inMunca, conform legislatiei in vigoare (in copie semnata in conf.cu originalul)-declaratie de disponibilitate.Pentru oferta comuna-depusa de mai multi op.ec., cerinta se consideraindeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumulate pt. toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sa deimplicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190 - OUG 34/2006 (prin cumul), 1.f).Ofertantul va prezenta o declaratie, pe propria raspundere cf. Anexa 2 laFormular 12I, privind asigurarea cu personalul de executie necesarindeplinirii contractului, care cuprinde lucrari de constructii civile, lucrarifinisaje interioare, lucrari de instalatii sanitare interioare, instalatii termice, electrice, ventilare si climatizare, amenajari accese si rampe, lucrari izolatiitermice exterioare.Pentru oferta comuna-depusa de mai multi op.ec. cerinta se consideraindeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumul.pt.toti OE semnatari ai acord.de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sa deimplicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190- OUG 34/2006(prin cumul), Ofertatul trebuie sa faca dovada ca a executat minim 1 maxim 3 contractecare sa aiba ca obiect executie de lucrari similare cu cele presupuse deprezenta procedura, a caror valoare cumulata sa fie de minim 4.000.000 leifara TVA. Formular cu privire la experienta similara formularul nr 12E si anexala formular 12 E; Pentrucontractele de lucrari prezentate ca experienta similara se va atasa: certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari care indicabeneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clientiprivati, valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor si precizeaza daca aufost efectuate in conformitate cu normele profesionala din domeniu si dacaau fost duse la bun sfarsit., 3) Dotari tehnice a) Se vor prezenta: Declaratia + Lista cu utilaje, instalatii, echip. tehnice de care poate dispune operatorul economic pentruindeplinirea coresp.a contractului de lucrari-Formular 12H insotit de listaanexa. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi op.ec.cerinta seconsidera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturormembrilor grup.(cumulat pentru toti op.ec.semnatari ai acord. deasociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant pentru partea sade implicare in contract si/sau tertul sustinator cf.art.190 din OUG 34/2006(prin cumul), 4) Informatii privind subcontractantii/asociatii (daca este cazul): a) Declaratiasi lista cuprinzand subcontractatii, conform Formular 12G, precum siacordurile de subcontractare Formular 15; Ofertantii sunt obligati saprecizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/lesubcontracteze;In cazul in care, parti din contractul de achizitie, urmeaza sa seindeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti ofertantul castigator areobligatia de a prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre acesta si subcontr. nominalizati inoferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si sevor constitui in anexe la contractul de achizitie publica;b)Acordul de asociere (in cazul ofertei depuse in comun), incheiat invederea participarii la procedura de incheiere a contractului - Formular 14.Asociatul va completa si Formularul 12C in calitatea sa de participant laProcedura Standarde de asigurare a calitatii ?i de protec?ie a mediuluiOfertantul va prezenta documente/certificate emise de organismeindependente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant astandardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001/echivalent si astandardelor de protectia mediului ISO 14001/echivalent, pentru executialucrarilor similare de constructii, valabile la data limita de depunere aofertelor.Se vor prezenta copiile certificatelor ISO 9001/echivalent siISO14001/echivalent. In cazul unei oferte comune depusa de mai multioperatori economici, fiecare membru semnatar al acordului va prezentacertificatele mentionate, pentru partea din contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2013 17:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer