Achizitie publica - Lucrari de tip avarii la instalatiile sau cladirile aferente constructiilor aflate in proprietatea sau administrarea Administratiei Imobiliare Oradea
Detaliu pentru invitatia numarul 340670
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340670/07.12.2012
Denumire contract: Lucrari de tip avarii la instalatiile sau cladirile aferente constructiilor aflate in proprietatea sau administrarea Administratiei Imobiliare Oradea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEACod fiscal: RO 21982927, Adresa: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Telefon: 0259/436276, Fax: 0259/436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, SALA GHISEELOR, GHISEUL NR.10, PARTER.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, ETAJ 1, SALA MICA/MARE.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de tip avarii la instalatiile sau cladirile aferente constructiilor aflate in proprietatea sau administrarea Administratiei Imobiliare Oradea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de tip avarii la instalatiile sau cladirile aferente constructiilor aflate in proprietatea sau administrarea Administratiei Imobiliare Oradea;
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 800, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :16.000 lei Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: a) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform formularului anexat. b) ordin de plata, in contul RO74TREZ0765006XXX005460-cod fiscal 21982927- Titular cont Administratia Imobiliara Oradea. c)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - asigurare de garantii d) achitarea sumei la casieria Administratiei Imobiliare Oradea- - Perioada de valabilitate a garantiei- 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul respingerii unor contestatii ca nefondate, autoritatea contractanta va retine contestatoruluidin garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, sume stabilite conform prevederilor ART. 278^1 lit a din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Va reprezenta 10% din valoarea fara tva a contractului si se va putea constitui prin una din urmatoarele modalitati, devenind anexa la contractul incheiat :1. scrisoare de garantie bancara 2. instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurariasigurare de garantii 3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis va fi de 1% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1. Se solicita prezentarea declaratiei de eligibilitate completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa ca acesta nu se incadreaza la prevederile art 180 din OUG 34/2006;Cerinta nr 2. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.181 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;Cerinta nr 3. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.69^1 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;In cazul unui tert sustinator acesta nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180, 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata.Mentiune: persoanele cu functie de decizie: Consilieri locali -Delorean Ion Iulius, Caciora Ciprian, Corches Dorin, Cupsa Ioan, Dan Octavian, Felea Ioan, Fleisz Ioan, Hossu Bogdan, Huszar Istvan, Ilie Cristian, Lepadatu Mircea, Lezeu Petru, Luca Dorel, Manea Mihai, Mercea Pavel, Muresean Ovidiu, Negrean Daniel, Pasztor Sandor, Popa Claudiu, Sarkozi Zoltan, Szabo Iozsef, Tau Ioan, Tifor Dorel, Vulcu Daniel ;
-Director general Beltechi Cristian;
-Director Adjunct Benyovszki Tunde;
- Director adjunct Porsztner Bela;
-Director adjunct Hodut Ioana;
-Viceprimarii: Mircea Malan si Ovidiu Muresan;
- posibilii membrii ai comisiei de evaluare: Marioara Rosan, Halasz Marcela, Huh Adrian, Doina Romocea, Adina Marge, Kocsis Iuliana, Antoniu Dan.-Cerinta nr.4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;NOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatd) Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere , se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.Cerinta nr.5. CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, valabil data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte : - ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice si ca desfasoara aceste activitati la data deschiderii ofertelor;
- ca la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic.Forma de prezentare: original/copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Se va prezenta de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator, in original sau copie legalizata.Cerinta, obligatorie: 1)Prezentare de catre persoanele fizice/juridice straine a documentelor care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare.De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului ?IV.3.6 ) Limba de redactare a ofertei?;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putinegala cu: 1.600.000 lei31.12.2011- 1 euro = 4.3197 Ron31.12.2010- 1 euro = 4.2848 Ron31.12.2009- 1 euro = 4.2282 Ron
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara : Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani pana la data limita de depunere a ofertei, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, continand obiectul executiei, valori, perioada si locul executiei lucrarilor , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Lista trebuiesa contina cel putin un contract similar finalizat in ultimii 5 ani pana la data limita de depunere a ofertei avand ca obiect executia unor lucrari similare ca natura si complexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi executate, respective reparatii curente, a carui valoaresa fie mai mare sau cel putin egala cu 100.000 lei fara TVA.Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual comunicatde BNR., 2.Declaratie cuprinzand personalul muncitor de specialitateprin care sa faca dovada ca dispune in mod obligatoriu personal pentru executarea lucrarilor contractate dupa cum urmaza: a) muncitori calificati ? minim 4 persoane din care : *instalator instalatii electrice atestat -1 persoana;* instalator instalatii sanitare ? 1 persoana;* instalator instalatii termice ? 1 persoana;* sudor autorizat - 1 persoana;, b) muncitori calificati ?minim 3 persoane din care: * 1 zidar;* 1 zugrav.* 1 tamplar, 3.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Formular anexat)., Declaratie privind lista cuprinzand subcontractantii, daca este cazul, precum si informatii privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza se fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. ISO 9001:2008 ? sistem de management al calitatii ( sau echivalent)., ISO 14001:2004 - sistemul de management de mediu (sau echivalent).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE ATASATA PREZENTEI INVITATII DE PARTICIPARE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.12.2012 09:12