Achizitie publica - Lucrari de umplutura si refacere a tramei stradale in urma interventiilor SC RAJA SA la conductele de apa si canalizare
Detaliu pentru invitatia numarul 341055
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: S.C RAJA S.A CONSTANTA
Numar invitatie: 341055/17.12.2012
Denumire contract: Lucrari de umplutura si refacere a tramei stradale in urma interventiilor SC RAJA SA la conductele de apa si canalizare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C RAJA S.A CONSTANTACod fiscal: r1890420, Adresa: Str Calarasi 22-24, Constanta, Constanta, Telefon: 664046, Fax: 664046
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Calarasi 22-24, Constanta, Constanta, Romania, la registratura, cod postal: 900590, telefon: +40 241664046, fax: +40 241662577, persoana de contact: Munteanu Mariana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. RAJA S.A. Constanta, strada Calarasi, nr. 22-24
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de umplutura si refacere a tramei stradale in urma interventiilor SC RAJA SA la conductele de apa si canalizare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de umplutura si refacere a tramei stradale in urma interventiilor SC RAJA SA la conductele de apa si canalizare, pe raza judetului Constanta, in localitatile in care isi desfasoara activitatea.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 19, 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare este: Lot 1 = 150 000 lei; Lot 2 = 30 000 leiGarantia de participare se va constitui distinct pentru fiecare lot.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de primire aofertei. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Forma de constituire a garantiei pentru participare: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul S.C. RAJAS.A, nr. RO36 RNCB 0114 0149 3735 0001 deschis laB.C.R. Sucursala Constanta.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie banca se va utiliza modelul din Formularul B din Sectiunea II.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Operatorii economici incadrati conform Legii 346/2004 in categoria IMM, beneficiaza de reducerea cu50% a criteriilor legate de cifra de afaceri, cuantumul garantiei de participare si garantiei de buna executie. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM acesta va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, utilizand Formularul C din Sectiunea II.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de5 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.1) Forma de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: conform art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.2) In cazul in care operatorul economic opteaza pentru constituirea garantiei prin retineri succesive se vor aplica prevederile art. 90 alin.3) din HG 925/2006. Ofertantul va deschide un cont de garantie la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statului. Achizitorul va semna contractul subsecvent numai dupa primirea documentului de constituire a garantiei de buna executie, in cuantum de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 - Calitatea de participant la procedura ? completarea Formularului 1 din Sectiunea II.Cerinta nr.2 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completarea Formularului 2 din Sectiunea II.Cerinta nr.3 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 - completarea Formularului 3 din Sectiunea II.Cerinta nr.4- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din O.U.G. nr.34/2006- completarea Formularului 4 din Sectiunea II.Cerinta nr.5- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006- completarea Formularului 5din Sectiunea II.Persoanele cu functie de decizie in S.C. RAJA S.A.: Felix Stroe-Director general, Aurel Presura-Director General Adjunct, Tereza Baranescu-Director Economic, Elena Sfrija ?Director Juridic, Niculae Musat- Director Calitate Resurse Umane, Mariana Munteanu- Sef Serviciu Achizitii Publice 1, Daniela Gheorghita- Responsabil de contract.Cerinta nr.6- Documente constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catrebugetul de stat si a celor locale.Prezentareacertificatuluide atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza caruia isi are sediul social operatorul economic, care sa prezinte situatia datoriilor scadente ale operatorul economic, la bugetul de stat, in luna anterioara depunerii ofertelor (sau echivalent pentru persoane juridice straine). Forma de prezentare: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".-Prezentareacertificatuluiprivind plata impozitelor si taxelor locale, care sa prezinte situatia datoriilor scadente ale operatorul economicla bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor(sau echivalent pentru persoane juridice straine).Forma de prezentare: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Cerinta 1-Persoane juridice /fizice romanePrezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/autorizatiede functionare/alte documente echivalente, emise cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are in domeniul de activitate, activitatile ce fac prezentului contract (coduri CAEN). Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila " conform cu originalul ".Cerinta 2-Persoane juridice/fizice straine: Prezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, emise cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are in domeniul de activitate, activitatile ce fac obiectul prezentului contract (coduri CAEN).Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila " conform cu originalul ".In situatia in care documentele cerute la punctele 1) si 2) vor fi prezentate de ofertanti in copie conforma cu originalul, inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul locsa prezinte documentele in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Fisa de informatii generaleSe va completa Formularul 6 ? Informatii generale din Sectiunea II, Cerinta nr.2Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi de minim: Lotul I=6 400 000RONLotul II=1 280 000RONSe vor prezenta documente relevante, vizate si inregistrate de organele competente, prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani.In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formularului 7, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate., Continuare Cerinta nr. 2Persoana ce asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul 3, Formularul 4 - lit. a), c^1) si d) si Formularul 5.Persoana ce asigura sustinerea va prezenta toate documentele solicitate pentru a dovedi indeplinirea cerintei pentru care se acorda sustinerea.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Experienta similaraLista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, pentru cele mai importante lucrari, care va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati ? completata conformFormularului 8 si a Anexei 1 la formular, din Sectiunea II .Din Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani prezentata, ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii, pentru lucrari similare, a unei valori minime de : Pentru LOTUL I :3 500 000 lei (din cel mult doua contracte )Pentru LOTUL II: 800 000 lei (din cel mult doua contracte), Continuare Cerinta nr. 1Pentru contractul/contractele care indeplinesc cerintaminima se vor prezenta fise distincte (conform Anexei 2 la formularul 8), urmate de : - certificari de buna executie care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsitsaucopii lizibile, conforme cu originalul dupacontract, sau dupa partile relevente din contract, din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, valoarea contractului, semnaturile partilor contractante ;procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor, din care sa rezulte valoarea finala declarata; recomandaridin partea beneficiarilor declarati;, Cerinta nr.2Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau a carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ ofertant, pentru executarea contractului.Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere din ultimii 3 ani, conform Formularului 9 din Sectiunea II.In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va completa de catre titular si se va prezenta in original o declaratia de disponibilitate.Se va face dovada privind responsabilul tehnic cu executia, atestat de MDRT in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate., Cerinta nr. 3Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari-conform Formularului 10 si a anexei la formular, din Sectiunea II., Cerinta nr. 4Informatii privind asociati/subcontractantiPentru asociati/subcontractanti se va prezenta Formularul 11 din Sectiunea II.Pentru asociati se vor prezenta: - toate documentele solicitate la capitolul III.2;
- acordul de asociere in original (numai de catre leaderul de asociere)Pentru subcontractanti se vor prezenta: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006- completarea Formularului 5din Sectiunea II.- documentele cerute la punctul III.2.1.b)Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract (devizele respective cu valori) pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Inainte de semnarea contractului ofertantul castigator va prezenta contractul/contractele incheiat/incheiate cu subcontractantul/subcontractantii, in copie- prezentarea de documente relevanteprivind resurse umane/tehnice pentru partea de implicare in contract;, Cerinta nr. 5In cazul in care candidatul isi demonstreaza Capacitatea tehnica si/sau profesionalainvocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 12, incheiat in forma autentica, in care sa fie precizat concret cerinta/cerintele pentru care acorda sustinerea.Persoana ce asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilorart. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul 3, Formularul 4 - lit. a), c^1) si d) si Formularul 5.Persoana ce asigura sustinerea va prezenta toate documentele solicitate pentru a dovedi indeplinirea cerintei pentru care se acorda sustinerea. Cerinta nr.1Certificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul contractului.Documentele prezentate trebuie sa fie in termen de valabilitate si se vor prezenta in copie lizibila.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, atasat invitatiei la sectiunea Documente
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.01.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.01.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.12.2012 08:52