Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de umplutura si refacere a tramei stradale in urma interventiilor SC RAJA SA la conductele de apa si canalizare ( zona Nord- Vest)


Detaliu pentru invitatia numarul 351751
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: S.C RAJA S.A CONSTANTA
Numar invitatie: 351751/02.08.2013
Denumire contract: Lucrari de umplutura si refacere a tramei stradale in urma interventiilor SC RAJA SA la conductele de apa si canalizare ( zona Nord- Vest)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C RAJA S.A CONSTANTACod fiscal: r1890420, Adresa: Str Calarasi 22-24, Constanta, Constanta, Telefon: +40 241664046, Fax: +40 241662577
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Calarasi 22-24, Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900590, telefon: +40 241664046, fax: +40 241662577, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice 1
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC RAJA SA, str Calarasi nr 22-24, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de umplutura si refacere a tramei stradale in urma interventiilor SC RAJA SA la conductele de apa si canalizare ( zona Nord- Vest)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de umplutura si refacere a tramei stradale in urma interventiilor SC RAJA SA la conductele de apa si canalizare, in localitatile Medgidia, Fetesti, Tandarei, Harsova, M. Kogalniceanu, Cernavoda. In functie de necesitati si oportunitati, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita executarea lucrarilor si in ale localitati, nenominalizate, din zona, in limita cantitatilor si valorilor contractate. In estimarea acordului cadru de lucrari si a contractelor subsecvente, cota de cheltuieli diverse sineprevazute este 0, avand in vedere ca, valoarea estimata a acordului cadru a fost calculata in baza preturilor unitare, pe tip de carosabil si metru patrat, si a cantitatilor necesare estimate, urmand ca decontarea lucrarilor sa se faca conform cantitatilor real executate, in limita valorilor contractate.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 520, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare este: 150 000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de primire aofertei. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Forma de constituire a garantiei pentru participare: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul S.C. RAJAS.A, nr. RO36 RNCB 0114 0149 3735 0001 deschis laB.C.R. Sucursala Constanta.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul Formular B dinSectiunea II.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Neprezentarea dovezii privind constituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Operatorii economici incadrati conform Legii 346/2004 in categoria IMM, beneficiaza de reducerea cu50% a criteriilor legate de cifra de afaceri, cuantumul garantiei de participare si garantiei de buna executie. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM acesta va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, utilizand Formularul C din Sectiunea II.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de5 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.1)Forma de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: conform art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.2)In cazul in care operatorul economic opteaza pentru constituirea garantiei prin retineri succesive se vor aplica prevederile art. 90 alin.3) din HG 925/2006.Intrarea in efectivitate a contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 - Calitatea de participant la procedura ? completarea Formularului 1 din Sectiunea II. Declaratia se va completa de catre ofertant/ asociati.Cerinta nr.2 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completarea Formularului 2 din Sectiunea II. Declaratia se va completa de catre ofertant/ asociat.Cerinta nr.3 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 - completarea Formularului 3 din Sectiunea II. Declaratia se va completa de catre ofertant/ asociati/ tert sustinator.Cerinta nr.4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din O.U.G. nr.34/2006- completarea Formularului 4 din Sectiunea II. Declaratia se va completa de catre ofertant/ asociati. Tertul sustinator va completa declaratia numai pentrulit. a, c1, d.Cerinta nr.5- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006- completarea Formularului 5din Sectiunea II.Declaratia se va completa de catre ofertant/ asociati/ tert sustinator / subcontractant.Persoanele cu functie de decizie in S.C. RAJA S.A.: Felix Stroe-Director general, Aurel Presura-Director General Adjunct, Tereza Baranescu-Director Economic, Elena Sfrija ?Director Juridic, Mariana Munteanu- Sef Serviciu Achizitii Publice 1, Daniela Gheorghita- Responsabil de contract.Cerinta nr.6- Documente constatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catrebugetul de stat si a celor locale. Documentele se vor prezenta de ofertant/ asociati.-Prezentareacertificatuluide atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza caruia isi are sediul social operatorul economic, care sa prezinte situatia datoriilor scadente ale operatorul economic, la bugetul de stat, in luna anterioara depunerii ofertelor(sau echivalent pentru persoane juridice straine). Original/copie legalizata/ copie lizibila conforma cu originalul.-Prezentareacertificatuluiprivind plata impozitelor si taxelor locale, care sa prezinte situatia datoriilor scadente ale operatorul economicla bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor(sau echivalent pentru persoane juridice straine). Original/copie legalizata/ copie lizibila conforma cu originalul. Cerinta 1-Persoane juridice /fizice romanePrezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/autorizatiede functionare/alte documente echivalente, din care sa reiasa ca ofertantul are in domeniul de activitate, activitatile ce fac obiectul prezentului contract (coduri CAEN). Prin depunerea certificatului constatator ofertantul isi asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in documentul depussuntvalabile/ reale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul " de catre ofertant/ asociati.Cerinta 2-Persoane juridice/fizice straine: Prezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa reiasa ca ofertantul are in domeniul de activitate, activitatile ce fac obiectul prezentului contract (coduri CAEN). Prin depunerea documentelor ofertantul isi asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in documentule depusesuntvalabile/ reale la data limita de depunere a ofertelor. Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila " conform cu originalul " de catre ofertant/ asociati.Nota la Cerinta 1 si 2 : In situatia in care documentele cerute la punctele 1) si 2) vor fi prezentate de ofertanti in copie conforma cu originalul, inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul locsa prezinte documentele in original sau copie legalizata.In cazul asocierii, fiecare asociat va prezenta acest document, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi de minim: 3 500 000RONSe vor prezenta documente relevante, vizate si inregistrate de organele competente, prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani.In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formularului 7, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea va prezenta toate documentele solicitate pentru a dovedi indeplinirea cerintei pentru care se acorda sustinerea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Ofertantul va prezenta o declaratie insotita de Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, care va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati .Se va prezentaFormularul 8 siAnexa 1 la formular, din Sectiunea II, de catre ofertant/ asociati., Cerinta nr. 2Experienta similaraDin Lista contractelor de lucrari executate in ultimii 5 ani prezentata, ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii cel putin a unui contract in valoare de 1500000 lei, fara TVA, pentru lucrari similare.Pentru contractul/contractele care indeplinesc cerintaminima se vor prezenta fise distincte (conform Anexei 2 la formularul 8) la care se vor atasa urmatoarele documente doveditoare: certificari de buna executie din partea beneficiarilor declarati care indica valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, conform art. 14 din Ordinul 509/2011.Forma de prezentare a documentelor : copii lizibile cu mentiunea " conform cu originalul"., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau a carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ ofertant, pentru executarea contractului.Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere din ultimii 3 ani, conform Formularului 9 din Sectiunea II, de catre ofertant/ asociati.In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va completa de catre titular si se va prezenta in original o declaratia de disponibilitate.Se va face dovada privind responsabilul tehnic cu executia, atestat de MDRT in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate, atestat dovedit cu Certificat de atestare tehnico- profesionala, insotit de legitimatie vizata la zi., Cerinta nr. 4
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari-conform Formularului 10 si a anexei la formular, din Sectiunea II., Cerinta nr. 5
Informatii privind asociatii
Se vor prezenta: 1. Formularul 11 din Sectiunea II.2. Acordul de asociere in original (numai de catre leaderul de asociere)., Cerinta nr. 6.
Informatii privind subcontractantii
Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contractpe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Se va completa Formularul 11 din Sectiunea II.
- prezentarea de documente relevanteprivind resurse umane/tehnice pentru partea de implicare in contract, daca este cazul;
Inainte de semnarea contractului ofertantul castigator va prezenta contractul/contractele incheiat/incheiate cu subcontractantul/subcontractantii, in copie, Cerinta nr. 7In cazul in care candidatul isi demonstreaza Capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 12, incheiat in forma autentica, in care sa fie precizat concret cerinta/cerintele pentru care acorda sustinerea.Persoana ce asigura sustinerea va prezenta toate documentele solicitate pentru a dovedi indeplinirea cerintei pentru care se acorda sustinerea. Cerinta nr.1Certificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul contractului.Documentele prezentate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelorsi se vor prezenta in copie lizibila, de catre ofertant/ asociati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2013 08:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer