Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DEMOLARE CONSTRUCTII


Detaliu pentru invitatia numarul 345655
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 345655/23.04.2013
Denumire contract: LUCRARI DEMOLARE CONSTRUCTII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Salcimilor, nr.23, Tirgu Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402800, fax: +40 265306340, persoana de contact: florica jacota
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Salcimilor, nr.23, Tirgu Mures, sala de licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DEMOLARE CONSTRUCTII
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Legislatia specifica normelor de mediu arata ca aceste cladirireprezinta si genereaza poluare, datorita starii de degradare avansata, fiind abandonate de mai multi ani.In proiect nu exista capitol cu ?Diverse si neprevazute?.
II.1.6) CPV: 45111100-9 - Lucrari de demolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 697, 554 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: L1= 800 lei, L2= 850 lei, L3= 1250 lei, L4=1150 lei, L5=450, L6=2000 lei, L7=1050 lei.Aceastagarantie este valabila 90 zile de ladata limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Pt.echivalenta in euro se va tine cont de cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR din data anterioaradatei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare se constituie conform art.86(1)si (6) din HG 925/2006.Contul pentru virarea garantiei de participare- RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX Banca Transilvania;RO 14056826.Recomandam atasarea la oferta a dovezii constituirii garantiei de participare.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din garantia de participare o suma in conformitate cu art.278ยน alin(1) din OUG 34/20006 actualizata.Cuantumul acestei retineri este de: L1= 764, 78 lei, L2=810, 61 lei, L3=1214, 77 lei, L4= 1105, 56 lei, L5=0 lei, L6= 1593, 96 lei, L7= 1025, 84 lei..
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari va fi de 5 % din valoarea fara TVA a contractului.b) Garantia de buna executie a contractului de lucrari se constituie conform art.90 alin. (1)din H.G. 925/2006 ? forma la ziGarantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2) ? (4) din H.G. 925/2006-actualizata, se aplica in mod corespunzator.si alin.(3) din H.G. 925/2006 ? forma la zi;Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesivedin sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006-Se va completa Formularul nr.1 A ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006-Se va completa Formularul nr. 1 B;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare-Se va completa Formularul nr. 1 C; Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura-Lucian Birsan- Director departament Tehnic?AchizitiiSNGN ROMGAZ SA MEDIASPantelimon Avram ? directorSNGN Romgaz SA Sucursala Tirgu MuresViorica Caraivan- director economic SNGN Romgaz SA Sucursala Tirgu MuresClaudiu Ilinca- consilier juridic SNGN Romgaz SA Sucursala Tirgu MuresVictor Banu- presedinte comisie evaluareOvidiu Ciurca- membru comisieDorin Flamind - membru comisieCoriolan Sandor- membru comisieCamelia Pop - membru comisieCalin Baraian - membru comisieFlorica Jacota ? membru comisie-Se va completa Formularul nr. 1 CCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010-Se va completa Formularul nr.1 D ; Persoane fizice /juridice romane-Certificat constator emis de ONRC (copie cu specificatia ?conform cu originalul?)din care sa reiasa obiectele de activitate.Informatiile cuprinse in acest certificat vor fi reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine -Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator sau echivalent in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale- Se completeaza Formularul nr.2, Media cifrei de afaceri globalepe ultimii 3 ani. Pt.echivalenta in euro se va tine cont de cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR.Nivelul minim impus: L1= 152956lei; L2=162122 lei; L3= 242954 lei. L4= 221112 lei, L5= 92004 lei, L6= 318792 lei, L7=205168 lei.- orice document disponibil care sa demonstreze cerinta solicitata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Fisa/fise de informatii privind experienta similara Formularul 3., o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia suntautoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.-Formular 4., - Din lista cu lucrarile din ultimii 5 ani sa rezulte ca a executat lucrari similare cu o valoare de cel putin: L1= 38239 lei, L2= 40530, 5 lei, L3= 60738 lei, L4=55278 lei, L5=23001 lei, L6=79678 lei, L7=51292 lei obtinutidintr-un contract.Pt.echivalenta in euro se va tine cont de cursul mediu anual leu/euro pentru fiecare an in parte comunicat de BNR.Se confirma prin certificari de buna executie., - Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport , laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului-Formularul 5., Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Ofertantul va completa Formularul 6., Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta obligatoriuFormularul nr.7a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontractezec) datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se solicita la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Informatii privind asocierease solicita la incheierea contractului- acordul de asocierelegalizat din care sa reiasa cine este liderul de asociere si partea fiecaruia din contractul pe care urmeaza sa il duca la indeplinire. Acordul de asociereprezentattrebuie sa fie in concordanta cu oferta si se va constitui in anexa la contractul de achizitie publica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.04.2013 07:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer