Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari executie Amenajarea infrastructurii de mediu in ariile protejate din Bihor si Hajdu ? Bihar pentru locatiile comuna Vadu Crisului si orasul Sacueni


Detaliu pentru invitatia numarul 341089
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL BIHOR
Numar invitatie: 341089/17.12.2012
Denumire contract: Lucrari executie Amenajarea infrastructurii de mediu in ariile protejate din Bihor si Hajdu ? Bihar pentru locatiile comuna Vadu Crisului si orasul Sacueni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BIHORCod fiscal: 4244997, Adresa: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Telefon: 0259 441317, Fax: 0259 441317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Romania, cod postal: 410033, telefon: +40 259441317, fax: +40 259441317, persoana de contact: gaje monika
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari executie Amenajarea infrastructurii de mediu in ariile protejate din Bihor si Hajdu ? Bihar pentru locatiile comuna Vadu Crisului si orasul Sacueni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ? Amenajarea infrastructurii de mediu in ariile protejate din Bihor si Hajdu ? Bihar? pentru locatiile comuna Vadu Crisului si orasul Sacueni, conform proiectului aprobat ( realizare centru de informare cu panou solar , locuri de campare, realizare marcare cai acces, realizare trasee de vizitare, panouri informative, observatoare, locuri de parcare, bornare arii naturale), conform CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 473, 936 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2 % din valoarea estimata fara TVA a contractului, respectiv Lot 1 4739, 36 lei si Lot 2 4739, 36 lei..P valabilitate a 120 zile, incepand de la data limita de primire a ofertelorsubformaunei scrisori de garantie bancara (Formular.10), prin OP, in contul nr. ______ deschis la Trezoreria Oradea, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta sau de catre societatea de asigurare emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (conform art. 86 alin.(3) lit.a) din HG 925/2006). Cod de identificare fiscala al autoritatii contractante: 4244997. Garantia se poate constitui si printr-un instrument de garantare (scrisoare de garantie) emis in conditiile legii de o societate de asigurari
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de10% din valoarea fara TVAacontractului garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sauprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elorSe va prezenta Declaratia privind eligibilitatea, Formularul nr. 1.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Formularul nr. 2.Se va prezenta Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, Formularul nr. 3.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular nr. 13.Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 Formular nr. 15. ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Persoanele cu functie de decizie din cadrulautoritatii contractante sunt: 1. Presedinte ? Cornel Popa2. Carmen Soltanel - Secretarul Judetului 3. Kiss Alexandru ? Vicepresedinte4. Ioan Mang - Vicepresedinte5. Filip Cheseli? Director executiv6. Dimitrie Musca ? Director executiv7. Maria Cristina Joca ? Sef serviciu Achizitii Publice 8. Nicolae Florian Blaj ? consilier juridic Achizitii Publice9. Monika Gaje ? consilier Achizitii Publice10. Borsos Beata - consilier juridic Achizitii Publice11. Olivia Dehelean - consilier Achizitii Publice12. Ana-Laura Cociuba - consilier Achizitii Publice13. Avrigeanu Ionel? Consilier judetean14. Bezi Ovidiu ? Consilier judetean15. Birta Florin-Alin ? Consilier judetean16. Bogdan Florin-Emil ? Consilier judetean17. Bogdan Traian ? Consilier judetean18. Bulzan Traian ? Consilier judetean19. Buti?ca Valentina ? Consilier judetean20. Copil Ovidiu ? Consilier judetean21. Der?idan Dan Ioan ? Consilier judetean22. Dume Dorel Marcel ? Consilier judetean23. Foncea Gheorghe Dacian ? Consilier judetean24. Forro; Laszlo; ? Consilier judetean25. Gherdan Nicolae ? Consilier judetean26. Hule Ioan ? Consilier judetean27. Kiss Sandor Elek ? Consilier judetean28. Lascau Ioan ? Consilier judetean29. Laza Matiu?a Liviu ? Consilier judetean30. Maghiar Calin? Consilier judetean31. Oros Florian-Victor ? Consilier judetean32. Pavel Emilian ? Consilier judetean33. Pop Viorel-Mircea ? Consilier judetean34. Rotar Marius ? Consilier judetean35. Sala Ioan ? Consilier judetean36. Sarkozi Alexandru ? Consilier judetean37. Scridon Smaranda-Rozaura-Maria ? Consilier judetean38. Strani? Mircea ? Consilier judetean39. Szabo; Odon ? Consilier judetean40. Szabo; Stefan-Gheza ? Consilier judetean41. Turucz Maria ? Consilier judetean42. ?irle Radu ? Consilier judetean43. Volo?eniuc Dumitru ? Consilier judeteanCertificat emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii scadente la plata din luna precedenta depunerii ofertei.Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii scadente la platadin luna precedenta depunerii ofertei. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoarea acestui document permite autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate executia de lucrari supuseofertarii; in evaluare, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de datadepunerii ofertei.Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant pentru ultimii trei ani, Se va prezenta o Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri in domeniu de cel putin400.000 de lei fara TVA ( atat pentru oferta pe lotul 1 cat si pentru oferta pe lotul 2). Conversia in euro a monedei nationale a tarii de origine a candidatului se va face utilizand ratele de schimb medii anuale comunicate de BNR.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare are ca efect respingerea candidaturii ca fiind inacceptibila. Se va prezenta Formularul nr. 4.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari documente constatatoare, recomandari). Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;Cerin?a minimi privind experien?a similara este demonstratacu un (1) contract de execu?ie lucrari similare, a carui valoare sa fie de cel pu?in200.000 lei fara TVA ( atat pentru oferta pe lotul 1 cat ?i pentru oferta pe lotul 2)., Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care va fi folosit pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor., Cerinte minime privind personalul ofertantului: - responsabil tehnic cu executia, cel putin 1 persoana Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, - copia atestatului si a legitimatiei RTE, pentru domeniul I ? constructii civile, - copia semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul a cartii de munca sau a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului, - declaratia de disponibilitate semnata de titular, in original., Cerinte minime privind personalul ofertantului: - responsabil cu controlul calitatii , cel putin 1 persoana Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, decizia de numire in aceasta pozitie, - copia semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul cartii de munca sau a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, , sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului, - declaratia de disponibilitate semnata de titular, in original, Utilaje Se va prez o declaratie ref la dotari, echipamente tehnice, etc. de care poate dispune Op ec. pentru indeplinirea contr insotit de urmatoarele documente, dupa caz - copia dupa lista mijloacelor fixe sau copia facturii emisa in urma achizi utilajului / echip, insotite de copia cartii de identitate a utilajului, din care rezulte ca acesta este proprietatea of, - copia a contr de leasing, in temeiul caruia a fost achizitionat utilajul / echipam, din care sa rezulte ca, ofertantul are cel putin drept de folosinta asupra utilajelor / echipamentelor , - copia a contractului de inchiriere, din care sa rezulte ca, ofertantul are cel putin drept de folosinta asupra utilajelor /echipamentelor - - orice alte tipuri de documente care sa confirme/ ateste/probeze faptul ca ofertantii indeplinesc cerinta P a fi calif oftrebuie sa demonst ca poate disp de echip tehn nec pentru indep corespunzatoare a contractului ? luand in considerare natura lucrarilor ce urm a fi executate, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontractezedocumente: - declaratie privind subcontractantul ?Formular nr. 11- procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti- acord/contract de subcontractare. - datele de recunoastere ale subcontractantului. In cazul in care unul sau mai multisubcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se contituie in anexa la contract In cazul in care operatorii economici participanti nu subcontracteaza o parte sau parti din contract, vor prezenta declaratia, cu mentiunea ? ?nu este cazul, Info priv asocierea si angajamentul ferm In acest caz se va prezenta un acord de asociere in care se va stabili liderul de asociatie, procentul detinut in cadrul asoc de fiecare asociat, precum si serviciile prestate de fiecare asociat in parte. Ac de asociere va fi legaliz in cazul in care of va fi desemn castigator. In cazul in care of isi dem situecon si finan inv si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, de catre o alta pers, atunci a are oblig de a dovedi sust de care benef prin prezentarea unui angaj ferm al pers respective (persoana care acorda sust fin nu trebuie sa se afle in situ ce det excl de la proced conf art.180, precum si art. 181, lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006 cu modif si compl ult, Forma in care se va prez angaj ferm de sust, va fi in conformit cu cerintele prev de art. 111 din HG 925/2006 cu modific si completarile ulterioare. In cazul prez unui angaj ferm de sustinere, acesta va fi prezentat in forma autentica ISO 9001, sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii, privind activitatea supusa procedurii de achizitie, valabil cel putin pana la data valabilitatii ofertei. valabil la data limita de depunere a ofertelor, copiacertificatului ISO 14001, sau alt certificat echivalent privind sistemul de protectie a mediului, referitor la activitatea supusa procedurii de achizitie, valabil cel putin pana la data valabilitatii ofertei. valabil la data limita de depunere a ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara- Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se va acorda astfel: Ofertantii cu pretul cel mai scazut vor primi 70 de puncte. Celelalte oferte se vor puncta in modul urmator: Puncte n= (pretul cel mai mic/pretul ofertat)x70
Durata de executie a lucrarii
15
Descriere: Termenul minim de finalizare a executiei lucrarii este de 1 luna, termenul maxim de finalizare a lucrarii este de 3 luni, fara a se depasi luna decembrie, termenul de finalizare a proiectului. Ofertantul care propune cel mai mic termen de executie, mai mare decat cel mai mic termen de finalizare a executiei lucrarii si mai mic de 3 luni, vor obtine 15 puncte. Ceilalti ofertanti care propun un termen de finalizare a executiei lucrarii mai mare decat cel mai mic termende finalizare a executiei lucrarii( min 1 luna) si mai mic de 3 luni, primesc punctajul calculat astfel: Punctajul n=( termenul cel mai mic ofertat/termenul ofertat ?n?)x15, Punctajul maxim care se va putea obtine va fi de 15 puncte. Ofertantii care vor avea termen de finalizare a executiei lucrarii mai mic de 1 luna nu vor fi punctate suplimentar. Ofertele care vor avea termende finalizare mai mare de 3 luni, vor fi considerate neconforme.
Garantia de buna executie a lucrarii
15
Descriere: Punctajul pentru acest factor de evaluare se acorda astfel. Perioada de garantie cea mai mare ofertata 15 puncte. Calculul punctajului pentru fiecare oferta in parte se realizeaza dupa formula: Gr= termen de garantie ofertat/termen de garantie cel mai mic. Perioada de garantie acordata lucrarilor se exprima in luni si nu poate fi mai mica de 24 de luni. Ofertele care vor avea termenulde garantie de buna executie a lucrarilor mai mic de 24 de luni vor fi considerate neconforme. Ofertele care vor avea termen de finalizare a executiei lucrarilor mai mare de 60 luni nu vor fi punctate suplimentar
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (FEADR)
Data expedierii prezentei invitatii: 14.12.2012 13:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer