Achizitie publica - Lucrari executie Amenajarea infrastructurii de mediu in ariile protejate din Bihor si Hajdu ? Bihar pentru locatia comuna Osorhei
Detaliu pentru invitatia numarul 342987
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342987/20.02.2013
Denumire contract: Lucrari executie Amenajarea infrastructurii de mediu in ariile protejate din Bihor si Hajdu ? Bihar pentru locatia comuna Osorhei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA OSORHEICod fiscal: 4641288, Adresa: OSORHEI, NR.71, Osorhei, Telefon: 0259/313213, Fax: 0259/313213
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: OSORHEI, NR.71, Osorhei, Romania, cod postal: 417360, telefon: +40 259313213, fax: +40 259313213, persoana de contact: BARA RAMONA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: OSORHEI, NR.71, Osorhei, Romania, cod postal: 417360
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari executie Amenajarea infrastructurii de mediu in ariile protejate din Bihor si Hajdu ? Bihar pentru locatia comuna Osorhei
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ? Amenajarea infrastructurii de mediu in ariile protejate din Bihor si Hajdu ? Bihar? pentru locatia comuna Osorhei, conform proiectului aprobat ( realizare centru de informare cu panou solar, locuri de campare, realizare marcare cai acces, realizare trasee de vizitare, panouri informative, observatoare, locuri de parcare, bornare arii naturale), conform CAIETULUI DE SARCINI. Valoarea estimata a lucrari de executat este de 236973 lei fara TVA la care se adauga suma de 11901 lei fara TVA diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 248, 874 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4739 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Contul in care se va face viramentul este: Comuna Osorhei, cod fiscal 4641288, contul nr. RO52TREZ0765006XXX010706 deschis la Trezoreria municipiului Oradea.Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul in care se solicita reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, se va completa o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea nr. 346/ 2004 (Formularul nr. 3) din care sa rezulte ca ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor.Ofertele care la momentul deschiderii nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate vor fi respinse ca inacceptabile.Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti.In cazul depunerii unei contestatii si in masura in care Consiliul o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 2.489 lei conform art. 2781, alin.(1) lit.a), din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului suma de 2369 lei in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.Echivalenta garantia de participare depusa in Euro sau alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 10 zile.
Garantie de buna executie
10% din val totala fara TVA a contractului;se constituie printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari in cond art. 90 alin. (1) din H.G.R nr. 925/2006 cu modif si complet ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in cond prev la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modif si complet ulterioare, contractantul are obligatia de a deschide un cont la disp aut contr, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul org fiscal competent in administrarea acestuia.In cazul ofertant din categoria IMM, garantia de buna exec.se constit.in procent de 50% din cuantumul precizat.Restituirea garantiei de buna executie se va face dupa cum urmeaza: - 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor acceptat fara obiectiuni, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;
- restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea, Formularul nr. 1.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Formularul nr. 2.Se va prezenta Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, Formularul nr. 3.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular nr. 15.Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 Formular nr. 19. ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Persoanele cu functie de decizie din cadrulautoritatii contractante sunt: Pop Ioan ? primar, Morar Meda - secretarul comunei, Gligor Ioan ? viceprimar, Herlitska Mariana ? contabil sef, Agoston Sandor Ianos ? consilier local, Biris Nicolae - consilier local, Burlea Cristian Dumitru - consilier local, Chis Pavel - consilier local, Chis Ionut ? consilier local, Copil Florian - consilier local, Cora Gheorghe - consilier local, Cuc Dumitru - consilier local, Fechete Dumitru - consilier local, Kovacs Beni - consilier local, Lakatos Rozalia - consilier local, Malan Marius Cristian - consilier local, Mercea Dumitru - consilier local, Onita Gheorghe - consilier local, Bara Ramona ? consilier inst. pub., Soanea Pavel ? inspector, Ghirdan Ghizela Tunde - consilier - compartiment financiar ? contabil.Certificat emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii scadente la plata din luna precedenta depunerii ofertei.Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie inregistrat cu datorii scadente la platadin luna precedenta depunerii ofertei. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoarea acestui document permite autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa ateste obiectul de activitate (cod CAEN).Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in activitatile codificate conform CAEN din certificatului constatator emis de ORC pentru care ofertantul detine autorizatie de functionare conform legii.?Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Acestea vor fi prezentate in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata.?In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. In cazul in care obiectul contractului include mai multe tipuri de activitati complementare (executie lucrari si proiectare sau supervizare si proiectare sau categorii specializate de lucrari, sau alte asemenea), iar un membru/membrii participa doar la realizarea anumitor parti din contract, pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate (principal sau secundar) autorizat al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cu partea din contract pe care o va/vor realiza.?Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului desemnat castigator, prezentarea, la semnarea contractului, a Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant pentru ultimii trei ani, Cerinta nr. 2Se va prezenta o Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri in domeniu de cel putin 473946de lei fara TVA., Informatii sustinere capacitate economica si financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Se va prezenta o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari documente constatatoare, recomandari). Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit; Cerinta minima privind experienta similara este demonstratacu un (1) contract de executie lucrari similare, a carui valoare sa fie de cel putin 236973 lei fara TVA., Cerinta nr. 2Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care va fi folosit pentru indeplinirea contractului. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor.Se va prezenta completat Formular nr. 6 si Formular nr. 7 in original, Cerinta nr. 2.1Cerinte minime privind personalul ofertantului: - responsabil tehnic cu executia, cel putin 1 persoanaSe vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae Formularul nr. 7, model CV, - copia atestatului si a legitimatiei RTE, pentru domeniul I ? constructii civile, - copia semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul a cartii de munca sau a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, - declaratia de disponibilitate semnata de titular in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului in original., Cerinta nr. 2.2Cerinte minime privind personalul ofertantului: - responsabil cu controlul calitatii , cel putin 1 persoanaSe vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae Formularul nr. 7, model CV, - decizia de numire in aceasta pozitie, - copia semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul cartii de munca sau a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, - declaratia de disponibilitate semnata de titular in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului in original., Cerinta nr. 3UtilajeSe va prez o declaratie ref la dotari, echipamente tehnice, etc. de care poate dispune Op ec. pentru indeplinirea contr insotit de urmatoarele documente, dupa caz - copia dupa lista mijloacelor fixe sau copia facturii emisa in urma achizi utilajului / echip, - copia a contr de leasing, in temeiul caruia a fost achizitionat utilajul / echipam, din care sa rezulte ca, ofertantul are cel putin drept de folosinta asupra utilajelor / echipamentelor , - copia a contractului de inchiriere, din care sa rezulte ca, ofertantul are cel putin drept de folosinta asupra utilajelor /echipamentelor - - orice alte tipuri de documente care sa confirme/ ateste/probeze faptul ca ofertantii indeplinesc cerinta P a fi calif oftrebuie sa demonst ca poate disp de echip tehn nec pentru indep corespunzatoare a contractului ? luand in considerare natura lucrarilor ce urm a fi executate, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. documente: - declaratie privind subcontractantul ?Formular nr. 11- procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti- acord/contract de subcontractare. - datele de recunoastere ale subcontractantului. In cazul in care unul sau mai multisubcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se contituie in anexa la contract., Info priv asocierea si angajamentul fermIn acest caz se va prezenta un acord de asociere in care se va stabili liderul de asociatie, procentul detinut in cadrul asoc de fiecare asociat, precum si serviciile prestate de fiecare asociat in parte. Ac de asociere va fi legaliz in cazul in care of va fi desemn castigator. In cazul in care of isi dem situecon si finan inv si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, de catre o alta pers, atunci a are oblig de a dovedi sust de care benef prin prezentarea unui angaj ferm al pers respective (persoana care acorda sust fin nu trebuie sa se afle in situ ce det excl de la proced conf art.180, precum si art. 181, lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006 cu modif si compl ult, Forma in care se va prez angaj ferm de sust, va fi in conformit cu cerintele prev de art. 111 din HG 925/2006 cu modific si completarile ulterioare. In cazul prez unui angaj ferm de sustinere, acesta va fi prezentat in forma autentica, Informatii sustinere capacitate tehnica si/sau profesionala Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau prezentarea unor alte documente echivalente, Cerinta 2Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001sau prezentarea unor alte documente echivalentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2013 14:16