Achizitie publica - Lucrari executie ?Modernizare drumuri de exploatare agricola in comuna Malu cu Flori judetul Dambovita?
Detaliu pentru invitatia numarul 338565
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338565/01.11.2012
Denumire contract: Lucrari executie ?Modernizare drumuri de exploatare agricola in comuna Malu cu Flori judetul Dambovita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MALU CU FLORICod fiscal: 4344244, Adresa: Comuna Malu cu Flori, Malu cu Flori, Telefon: 0245-670114, Fax: 0245-670114
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Malu cu Flori, Malu cu Flori, Romania, cod postal: 137285, telefon: +40 245670114, fax: +40 245670114, persoana de contact: Cerasela Stoica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Malu cu Flori, comuna Malu cu Flori, nr. 139, judetul Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari executie ?Modernizare drumuri de exploatare agricola in comuna Malu cu Flori judetul Dambovita?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari executie ?Modernizare drumuri de exploatare agricola in comuna Malu cu Flori judetul Dambovita?
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 448, 933 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 68978lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare in conformitate cu preved.art.86 din HG925 act.Modul de restituire a garantiei de participare: 1)ofertantului castigator : in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie;2)ofertantilor necastigatori dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare., dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Retinerea garantiei de participare in conditiile prevazute de art.87 alineatul 1din HG.nr.925/2006 act. si HG76/2010. In cazul ofertantilor din categoria IMM, conform Legii nr.346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Dovada cu Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelorca a fost virata garantia de participare la licitatie in contul Autoritatii contractante RO82TREZ2715006XXX006030 deschis la Trezoreria Tirgoviste, cod fiscal 4344244 si
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90, din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Aceasta se poate constitui si conform art. 90 alin (3) din HG 925/2006, modificat prin HG nr. 1045/2011.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original sau copie conforma cu originalul - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original sau copie conforma cu originalul - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantuluiNota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.1) Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Primar Ing Procopie Toma, viceprimar Constantin Ion, secretar Pietrareanu Gavrila Gabriel, Pers. implicate in atribuirea contractului si evaluarea ofertelor: Stoica Aurelia Cerasela, Simene Gabriela, Lunescu Doina, Corlet Maria, Simion Tatiana.Persoanele care aproba bugetul aferent achizitiei in cauza : Voicila Constantin-consilier local, Apostoiu Constantin-consilier local, Anghelina Ionut-consilier local, Nistor Mariean-consilier local, Vintilescu Petre-consilier local, Necula Ion-consilier local, Dutescu Ion-consilier local, Farcas Mihaela-consilier local, Marinescu Constantin-consilier local. 1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 zile inainte de depunerea a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? (document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu riginalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, . In original/copie legalizata pentru conformitate.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.c) Cazier fiscal si judiciar al societatii ? fara fapte inscrise in cazier2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) ? se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara.Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie egala sau mai mare de: 3426000 lei.Cifra de afaceri solicitata este globala in conformitate cu art. 185 lit. c din OUG 34/2006., Conversia cifrei de afacere se va exprima in lei /euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Se solicita urmatoarele documente: -Bilant contabil la data 31.12.2009 vizat/inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie;
-Bilant contabil la data 31.12.2010 vizat/inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie;
-Bilant contabil la data 31.12.2011 vizat/inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similaraDeclaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, inclusiv pana la data de deschidere a ofertelor din care sa rezulte ca ofertantul a executat lucrari de drumuri(constructie/reabilitare/modernizare/ etc) in valoare de cel putin 3426000 lei.Pentru acest/aceste contract/contracte se vor prezenta: - o fisa de experienta similara, cu informatiile relevante pentru autoritatea contractanta;, - Recomandarea/certificarea din partea beneficiarului de contract, aferenta/aferente contractului/contractelor prezentate, privind indeplinirea obligatiilor contractuale ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii serviciilor se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere a operatorului economic., . Resurse umanea. Ofer.va prez. informatii privind efectivul mediu anual al person. angajat si al cadrelor de cond.in ultimii 3 ani resp.se va completa Formular nr.15 - Decl ref la efectivele medii anuale ale pers. angajat si al cadrelor de cond. in ultimii 3 ani; ;b. Ofer.va prez.inf.ref.la pregatirea prof.(studii si calif) a pers. resp pentru indeplin contractului de lucrari;c. Se vor anexa CV si copii certificate ale pers responsab pt indep contrac de lucrari.d.In cazul unei of comune depusa de mai multi op ec cerinta se considera indep prin luarea in consid a resur tut membrilor grupului (cumulat pentru toti op ec semnatari ai acordului de asoc)., e.Cerinta poate fi indeplinita si de un tert sustinator conf art. 190 din OUG 34/2006.Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Ofertant ca fiind strict necesara indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului).Se va prezenta declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care ofertantul dispune , din care sa rezulte ca ofertantul dispune de cel putin urmatorii specialisti : - manager de proiect specialitate inginer drumuri si poduri;
- inginer specialitate drumuri si poduri cu experienta minim 3 ani in executie;
- responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul drumurilor si podurilor;
- CQ ? cu decizie de numire;
- coordonator protectia muncii atestat si autorizat de Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale;Important: Se va face dovada calificarii personalului nominalizat cu prezent, . Resurse materialea. Ofertantul va prezenta informatii referitoare la principalele dotari si utilaje necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari;In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).b. Cerinta poate fi indeplinita si de un tert sustinator conf art. 190 din OUG 34/2006Se va prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Se va completa Formularul nr.16. Angajament de punere la dispozitie - daca este cazul., Ofertantul va trebui sa faca dovada ca dispune, in proprietate, leasing sau inchiriere dotarile specifice, utilajele, echipamentele tehnice, mijloace de transport disponibilizate pentru indeplinirea contractului.- Statie producere mixturi asfaltice cu capacitate minim 120 to/h;
- Statie de betoane;
- Ateliere compactoare: Compactoare pneuri, Compactoare rulori netede;
- Pompa beton;
-Repartizator, finisor mixtura asfaltica;
-Incarcator escavator;
- Autobasculante;
-Autobetoniere;
- Vibrator beton intern;
-Laborator de gradul II;
-Autogudronator;
-Autogreder;
-Buldozer., Informatii privind asocierea. Se va prezenta Acord de asociere daca este cazul.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa-si legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara: pentru pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim (50pct), pentru of cu alte preturi se va calcula dupa formula: P(n) = Pret minim x nr. puncte alocate/Pret (o)
Durata de executie
25
Descriere: Durata de executie a lucrarii(DE) ? se va expr in luni (min 6 luni max 12 luni). In cazul in care durata de exec va fi mai mare de 12 de luni sau mai mica de 6 luni oferta va fi declarata neconforma. Ofertant care a propus cea mai mica dur de exec de lucrari (Demin) va primi punctj maxim de 25pct. Pt alte durate de exec ofertate (Den) pctj se va calcula astfel: Punctajul Den = (Demin/Den)*25
Perioada acordata pentru garantia de buna executie
25
Descriere: Peri acord pt gar de buna exec ? se va exprima in luni ( min 36 luni max 60 luni).In caz in care peri acord pentru garant de buna exec va fi mai mare de 60 de luni sau mai mica de 36 de luni of va fi decl neconforma.- ofertantul care a prezentat cea mai mare perioada de garantie a lucrarilor (Pgmax) va primi punctajul maxim de 25 puncte;
- pentru alte perioade de garantie a lucrarilor ofertate (Pgn) punctajul se va calcula astfel : Pgn = (Pgn/PGmax)*25
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 30.10.2012 22:06