Achizitie publica - Lucrari executie sisteme integrate de securitate si dispecerate de monitorizare in cadrul proiectului ?Achizitia si instalarea echipamentelor specifice pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in unitatile de invatamant si pe domeniul publ
Detaliu pentru invitatia numarul 329734
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329734/15.06.2012
Denumire contract: Lucrari executie sisteme integrate de securitate si dispecerate de monitorizare in cadrul proiectului ?Achizitia si instalarea echipamentelor specifice pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in unitatile de invatamant si pe domeniul public din localitatile Codlea, Sacele, Rasnov, Predeal si Ghimbav?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA METROPOLITANA PENTRU DEZVOLTARE DURABILA BRASOVCod fiscal: 18308578, Adresa: Bd. Eroilor , nr. 8, Brasov, Telefon: 0268 547616, Fax: 0268 547676
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Eroilor , nr. 8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268547616, fax: +40 268547676, persoana de contact: SORIN GANEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Eroilor, nr. 8, Brasov, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare Intercomunitara)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari executie sisteme integrate de securitate si dispecerate de monitorizare in cadrul proiectului ?Achizitia si instalarea echipamentelor specifice pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in unitatile de invatamant si pe domeniul public din localitatile Codlea, Sacele, Rasnov, Predeal si Ghimbav?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in realizarea lucrarilor de executie de sisteme integrate de securitate si dispecerate de monitorizare in cadrul proiectului ?Achizitia si instalarea echipamentelor specifice pentru cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in unitatile de invatamant si pe domeniul public din localitatile Codlea, Sacele, Rasnov, Predeal si Ghimbav?Lucrarile vor implica instalarea la nivelul unui numar de 10 institutii de invatamant din localitatile Codlea, Ghimbav, Predeal, Rasnov si Sacele a unor sisteme integrate de securitate care vor include urmatoarele componente: ? sistem de detectie, semnalizare si avertizare la incendiu? sistem de detectie si avertizare la efractie? sistem de control acces? sistem de supraveghere videoDe asemenea, lucrarile care formeaza obiectul procedurii de achizitie presupun si crearea unor dispecerate de monitorizare a sistemelor in cadrul fiecarei unitati scolare si a sectiilor de Politie Locala din fiecare localitate vizata.Lucrarile ce vor fi executate in vederea implementarii sistemelor de securitate si a dispeceratelor de monitorizare vor implica: ? lucrari de instalatii electrice speciale ? curenti slabi (instalatii de detectie, semnalizare si avertizare incendiu, instalatii de detectie, semnalizare si avertizare efractie, supraveghere video si control acces)? lucrari de instalatii electrice proiectate pentru alimentarea cu energie electrica a sistemelor de curenti slabi? lucrari de instalare si configurare a echipamentelor si programelor informatice componente ale dispeceratelor de monitorizare locala si a celor din cadrul sectiilor de politie localaIn baza contractului, executantul va derula si urmatoarele activitati: ? probe tehnologice si teste aferente sistemelor de securitate si dispeceratelor de monitorizare? pregatirea personalului de exploatare (25 persoane)
II.1.6) CPV: 45312000-7 - Lucrari de instalare de sisteme de alarma si de antene (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 972, 755.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 39.455, 11 RON, reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului (redusa cu 50% pe baza declaratiei privind calitatea de I.M.M. ? formularul P), conform prevederilor Legii nr.346/2004.Forma de constituire: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, (pentru scrisoarea de garantie ofertantii pot utiliza Formularul R) sau virament bancar in contul RO02BRDE080SV65555400800, deschis la BRD-GSG, filiala Muresenilor, Brasov, pentru suma de 39.455, 11 lei.In acest caz, ofertantul va face dovada garantiei de participare prin prezentarea unei copii a ordinului de plata vizat de catre banca si a extrasului de cont care sa ateste faptul ca suma reprezentand garantia de participare a fost virata in contul Agentiei Metropolitane pentru Dezvoltare Durabila Brasov.Perioada de de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile calculate incepand cu data limita de depunere a ofertelorIn masura in care CNSC respinge contestatia ofertantului ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 5.752, 75 RONOfertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in forma si in cuantumul solicitat prin fisa de date a achizitiei vor fi respinse ca inacceptabile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie solicitate este de 5% din pretul contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie : ? Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari sau? Depunerea in numerar la casieria autoritatii contractante? Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Contractantul are obligatia de a deschide un cont de garantii la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoria Municipiului Brasov. Suma initiala care se depune de catre contractant, in termen de maxim 10 (zece) zile lucratoare de la semnarea contractului, in contul de disponibil va fi de 0, 5 % din pretul contractului fara TVA.Contului de garantie i se aplica toate dispozitiile art. 90, alin 3 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii? completare formular AIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii? completare formular B? Certificat fiscal emis de organul de administrare fiscala de pe raza unitatii administrativ teritoriale unde ofertantul isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetulgeneral consolidat, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.? Certificat emis de Serviciul Public Local de Impozite si Taxe care sa ateste ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Atentie!Din certificatele solicitate trebuie sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, respectiv lipsa datoriilor ofertantului la bugetul general consolidat si bugetul local.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii? Completarea Formularului Cprivind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii? fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formular D) prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura se realizeaza in concordanta cu regulile de concurenta (conform Ordinului ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta).Cerinta nr. 5Declaratie privind incompatibilitatile si conflictul de intereseModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii? Completarea Formularului E ? Declaratie privind incompatibilitatile si conflictul de intereseAtentie!Ofertantul / Candidatul / Ofertantulasociat / Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - George Scripcaru, Primarul Municipiului Brasov, Presedinte, Membru al Adunarii Generale- Radu Florea Nistor, PrimarulMunicipiului Sacele, Membru al Adunarii Generale- Alexandru Popa, Primarul Municipiului Codlea, Membru al Adunarii Generale- Ionel Goidescu, Primarul Orasului Predeal, Membru al Adunarii Generale- Dorel Toma, Primarul Orasului Ghimbav, Membru al Adunarii Generale- Adrian Ioan Vestea, Primarul Orasului Rasnov, Membru al Adunarii Generale- Iosif Kiss, Primarul Comunei Tarlungeni, Membru al Adunarii Generale- Todorica Constantin Serban, Primarul Comunei Prejmer, Membru al Adunarii Generale- Serafim Dragos , Primarul Comunei Cristian, Membru al Adunarii Generale- Ioan Garbacea, Primarul Comunei Halchiu, Membru al Adunarii Generale- Mihai Disor, Primarul Comunei Harman, Membru al Adunarii Generale- Ion Rusu, Primarul Comunei Sanpetru, Membru al Adunarii Generale- Claudiu Ilie Liliac, Primarul Comunei Bod, Membru al Adunarii Generale- Gheorghe Calburean, Primarul Comunei Vulcan, Membru al Adunarii Generale- Sorin Taus, Primarul Comunei Feldioara, Membru al Adunarii Generale- Sorin Balasi , Primarul Comunei Crizbav, Membru al Adunarii Generale- David Dragos Florin ? Director General si presedinte al comisiei de evaluare (fara drept de vot)- Colt Radu Paul ? Director Adjunct si membru al comisiei de evaluare- Dumitrescu Alexandra ? Economist si membru al comisiei de evaluare- Carmen Nechifor ? Inginer economist si membru al comisiei de evaluare- Sorin Ganea ? Director programe si responsabil achizitii al AMB- Brasoveanu Ioana Gabriela ? Consilier Juridic si responsabil achizitii in cadrul proiectului- Furtuna Maria ? Economist in cadrul AMB Cerinta nr. 1? Certificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul trebuie sa fie abilitat sa desfasoare activitati economice de natura celor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire (in obiectul de activitate principal si/sau secundar).Cerinta minima obligatorie: ? Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea datei de deschidere a ofertelor in original, copielegalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Din certificatul constatator trebuie sa rezulte cel putin informatii legate de structura actionariatului, datele de identificare ale reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.Atentie!Anterior transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul I prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata pentru confruntarea cu documentul depus in oferta.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorii economici din afara Romaniei vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in limba romana, in traducere legalizata/autentificata.Cerinta nr. 2Atestate profesionale- detinerea unui atestat de tip B pentru ?proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0.4 kV?, emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei, conform art. 12. din Ordin 24 /2007-Regulamentul pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic (Revizia 3)Modalitatea de indeplinireOfertantii vor depune in copie atestatul de tip B detinut pentru ?proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0.4 kV?, emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei conform art. 12. din Ordin 24 /2007-Regulamentul pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic (Revizia 3), valabil la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 3Atestate profesionale- detinerea unei autorizatii pentru efectuarea lucrarilor de ?Instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertate in caz de incendiu?, emisa de Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila din cadrul Inspectoratului General pentru situatii de UrgentaModalitatea de indeplinireOfertantii vor depune in copie autorizatia detinuta pentru efectuarea lucrarilor de ?Instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertate in caz de incendiu?, emisa de Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila din cadrul Inspectoratului General pentru situatii de Urgenta, valabila la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 4Atestate profesionale- detinerea unei Licente de Functionare pentru derularea de activitati de instalare si intretinere a componentelor sau sistemelor de alarmare impotriva efractiei, emisa de Inspectoratul General al Politiei Romane, Directia Politiei de Ordine PublicaModalitatea de indeplinireOfertantii vor depune in copie licenta de functionare detinuta pentru derularea de activitati de instalare si intretinere a componentelor sau sistemelor de alarmare impotriva efractiei, emisa de Inspectoratul General al Politiei Romane, Directia Politiei de Ordine Publica, valabila la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiara.- date referitoare la cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, fara a lua in considerare anul in curs (2009, 2010, 2011). Ofertantii care nu au trei exercitii financiare incheiate vor prezenta cifra de afaceri aferenta anilor de functionare.Echivalentul in euro al valorilor exprimate in lei se va calcula de catre ofertanti utilizand cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Media cifrei de afaceri a ofertantului aferenta celor trei ani trebuie sa fie de cel putin 1.000.000 RON (redusa cu 50% in cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM)- Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2011, insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente, in copie
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similaraOfertantul va face dovada ca a finalizat cel putin 1 contract similar avand ca obiect executia de instalatii de curenti slabi si/sau curenti tari cu o valoare de minim 500.000 RON., Cerinta nr. 2Informatii privind personalul calificat de specialitate- Se va prezenta Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere (conform formular H)- Ofertantul trebuie sa faca dovada personalului cheie de care dispune pentru indeplinirea contractului. Se solicita indeplinirea urmatoarelor cerinte minime privindpersonalul de specialitate implicat in executarea contractului: ? Un (1) responsabil de contract/sef santier/coordonator de lucrareCerinte: - Studii superioare intr-un domeniu tehnic- Experienta profesionala generala in domeniul lucrarilor de constructii si instalatii- Experienta profesionala specifica in calitate de responsabil de contract/sef santier/coordonator de lucrare pentru cel putin un contract/lucrare, Cerinta nr. 2Informatii privind personalul calificat de specialitate? Un (1) responsabil RTE (responsabil tehnic cu executia)Cerinte: - Atestat profesional eliberat de institutiile abilitate, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, Cerinta nr. 2Informatii privind personalul calificat de specialitate? 1 (un) responsabil calitate CQCerinte: - Studii superioare intr-un domeniu tehnic- Dovada/decizie interna pe baza careia poate desfasura activitatea de responsabil cu controlul tehnic de calitate in conformitate cu legislatia in vigoare- Experientaprofesionala specifica in calitate de Responsabil cu controlul tehnic de calitate pentru cel putin un proiect/lucrare., Cerinta nr. 2Informatii privind personalul calificat de specialitate? 1 (un) coordonator in materie de securitate si sanatate in muncaCerinte: - Studii superioare- Atestare profesionala pe baza careia poate desfasura activitatea de responsabil cu protectia muncii, in conformitate cu legislatia in vigoare- Experienta profesionala specifica in calitate de coordonator in materie de securitate si sanatate in munca, pentru cel putin un proiect/lucrare., Cerinta nr. 2Informatii privind personalul calificat de specialitate? 1(un) responsabil cu sustinerea pregatirii personalului din exploatareCerinte: - Studii superioareFoarte important!Un expert poate cumula mai multe din pozitiile mentionate mai sus cu conditia indeplinirii cerintelor pentru fiecare dintre pozitiile detinute.Lista expertilor nu este limitativa, ofertantul fiind liber sa adauge expertii pe care ii considera necesari pentru indeplinirea optima a contractului, Cerinta nr. 3Informatii privind echipamentele, utilajele si dotarile de specialitate aflate la dispozitia ofertantuluiSe solicita exclusiv prezentarea declaratiei privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului si a listei cuprinzand cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatii.- implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a managementului calitatii pentru lucrari de instalatii de curenti slabi si/sau curenti tari conform SR EN ISO 9001 sau echivalent, Cerinta nr. 2Standarde de protectia mediului- implementarea si mentinerea unui sistem de mediu pentru activitati relevante contractului supus procedurii de achizitie conform SR EN ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Propunerea tehnica - Termenul de garantie ofertat pentru sistemele integrate de securitate si dispeceratele de monitorizare
30
Descriere: Punctajul se acorda astfel: 1. Pentru o perioada de garantie de 24 de luni (minimul solicitat prin documentatia de atribuire) se acorda 5 puncte. 2. Pentru o perioada de garantie de 36 de luni se acorda 10 puncte. 3. Pentru o perioada de garantie de 48 de luni se acorda 20 puncte. 4. Pentru o perioada de garantie de 60 de luni se acorda punctajul maxim pentru acest sub-factor de evaluare a propunerii tehnice, de 30 puncte. Ofertantii au obligatia sa prevada in propunerea lor tehnica o perioada de garantie de minim 24 de luni. Garantia va viza atat lucrarile executate cat si echipamentele care vor intra in componenta sistemelor de securitate si a dispeceratelor de monitorizare. Ofertele care prezinta un termen de garantie mai mic decat cel minim acceptat (24 luni) vor fi declarate neconforme. Ofertele care prezinta un termen de garantie mai mare de 60 de luni, nu vor fi punctate suplimentar fata de punctajul maxim acordat (de 30 p)
Propunerea tehnica - termenul de executie a contractului
20
Descriere: a) pentru cel mai scazut termen se acorda punctaj maxim - 20 puncte; b) pentru alt termen de executie punctajul se acorda conform urmatoarei formule: Pn = (T min/Tn)*20 Unde Pn = punctajul ofertantului ?n?Tn=termenul de executie al ofertantului ?n? Tmin = termen minim de executie ofertat Ofertantii vor preciza expres termenul de executie, exprimat in luni si in zile calendaristice, calculat de la data primirii ordinului de incepere a lucrarilor.Termenul maxim de executie admis este de 11 luni (330 zile calendaristice), din care ultima luna rezervata exclusiv receptiei si pregatirii personalului. Termenul minim de executie admis este de 8 luni (240 de zile calendaristice) Ofertele care prezinta un termen de executie mai mare decat termenul maxim admis vor fi declarate neconforme. Ofertele care prezinta un termen de executie mai mic decat cel minim acceptat nu vor fi punctate suplimentar. Incazul acestora, termenul de executie propus se va considera ca este de 8luni/240 zile.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 15.06.2012 15:43