Achizitie publica - Lucrari executie tribuna metalica
Detaliu pentru invitatia numarul 326347
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326347/10.05.2012
Denumire contract: Lucrari executie tribuna metalica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Comunei Stefanestii de JosCod fiscal: 4420775, Adresa: Sos. Stefanesti nr. 116, stefanestii de Jos, Telefon: 021-3613529, Fax: 021-3653529
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Stefanesti nr. 116, stefanestii de Jos, Romania, cod postal: 077175, telefon: +40 213613529, fax: +40 213653529, persoana de contact: Anghel Rababoc
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante, sos. Stefanesti, nr. 116, Stefanestii de Jos, Ilfov.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari executie tribuna metalica
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Tribuna existenta (tribuna II sud) se va extinde cu doua ?module? metalice.
II.1.6) CPV: 45223100-7 - Ansamblu de structuri metalice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 734, 960 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7000 lei. Se va consituti prin virament bancar in contul RO41TREZ4215006XXX002512, deschis la Trzoreria Ilfov, beneficiar: Primaria Comunei Stefanestii de Jos, CIF 4420775, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre os coietate de asigurari sau bancar, in original, in cuantumul precizat, pentru o perioada de valabilitate de 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului, fara TVA. Se va constitui fie prin retineri succesive din situatiile de plata, fie sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre os coietate de asigurari sau bancar.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea ? formular 1. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. In cazul sustinerii, tertul sustinator va completa formularul 1.Declaratie privind niencadrarea in sit prev de art. 181, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formularul 2. . In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularDeclaratie privind calitatea de participant la procedura ? formular 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular 4.Declaratie privind neincadrarea in sit prev de art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modif si compl ulterioare.Documente privin indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat si bugetul local: - certificat atestare fiscala DITL, cu oblig exigibile in luna anterioara celei in care se deschid ofertele- certificat atestare fiscala AFP, cu oblig exigibile in luna anterioara celei in care se deschid oferteleSe vor prezenta in copie lizibila, conforma cu originalul.Pentru ofertantii nerezindenti, se vor aplica dispozitiile art 182 din OPUG 34/2006, cu modif si compl ulterioare. Documentele prezentate de pers jur straine se vor prezenta in traducere autorizata.Ofertantii care nu fac dovada achiztarii taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local vor fi exclusi din procedura.- cazier judiciar administrator. - certificat constatator emis de ONRC, in termen de valabiliatte, in original sau copie lizibila, conf cu originalul din care sa reiasa obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN al ofertantului.- Pentru pers jur straine se vor aplica disp art. 183 din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri gloabala pe ultimii trei ani ? nivel minim obligatoriu 700.000 lei (curs valutar mediu2009 1 euro= 4, 2373, 2010 1 euro= 4, 2099, 2011 1 euro= 4, 2379 RON)Se va completa fisa de informatii generale ? formularul 6, Bilant contabilSe vor prezenta copii ale bilanturilor contabile pe 2009, 2010, 2011, vizate si inregistrate la organele competente, sau alte documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei ec si fin a ofertantului si pe care aut contractanta sa le considere edificatoare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale pers anagajat si de conducere pe ultimii trei ani- formularul 7, Lista personal care va fi implicat in contract- formularul 8, Informatii referitoare la studiile, pregatirea prof si calif personalului resp pt indepl contractului- se vor prezenta cv-uri, diplome, atestate, certificate, declaratii disponibilitate, Personal minim obligatoriu1 sef santier1 RTESe vor prezenta- diploma si CV- certificat atestare/echivalent, Declaratii echipamente si utilaje- formularul 9, lista asociatii/subcontractantisi acordurile de asociere/sucontractare cu precizarea exacta a partilor din contract care urmeaza a fi indeplinitede acestia si exprimarea valorica a acestor parti- formularul 10, - in cazul unei asoiceri, se va semna o declaratie prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, contractul de asociere va fi legalizat si prezentat inainte de semnarea contractului, cu precizarea exacta a partilor din contract care va fi indeplinita de acestia si exprimarea valorica a acestor parti- formularul 11, operatorii economici pot fi sustinuti de un tert dpdv financiar sau tehnic - formularul 12, lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani- formularul 13, experienta similara- documente care sa probeze executarea de lucrari similare (constructii structuri metalice) de o valoare cel putin egala cu 700000 lei, fara TVA (unul sau mai multe contracte care, insumate, sa aiba aceasta valoare). curs valutar folosit pentru echivalenta lei/euro este cursul mediu pentru anul 2011 1 euro= 4, 2379- formular 14 si copie dupa partile relevante ale unui/mai multor contracte, care sa ateste partile, valoarea, d urata, garantii si semnaturi, copii procese verbale receptie, certificare de buna executie din partea beneficiarului certificat iso 9001 sau echivalent pentru lucrari de constructii si fabricare constructii metalice. in cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat pt partea din contract pe care o realizeaza.- copie lizibila conforma cu originalul, certificat iso 14001 sau echivalent pentru lucrari de constructii si fabricare constructii metalice. in cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat pt partea din contract pe care o realizeaza.- copie lizibila conforma cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 09:41