Achizitie publica - Lucrari exterioare de alimentare cu apa si canalizare
Detaliu pentru invitatia numarul 336483
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336483/02.10.2012
Denumire contract: Lucrari exterioare de alimentare cu apa si canalizare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialScoala Nationala de Studii Politice si AdministrativeCod fiscal: 9510194, Adresa: Str. Povernei nr. 6-8, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 3140383, Fax: 3127094
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Povernei nr. 6-8, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010643, telefon: +40 0213140383, fax: +40 0213127094, persoana de contact: Ludmila Ioana Prelipceanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative , Str. Povernei nr. 6-8, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010643
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari exterioare de alimentare cu apa si canalizare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de alimentare cu apa si canalizare menajera si pluviala, bazin de retentie , statii de pompare, retea de hidranti incendiu si hidranti de gradina pe platforma exterioara aimobilului si pe accesul la Cladire Spatii de Invatamant , 2S+P+8E, situata in Bucuresti, sector 1, bd. Expozitiei, nr. 30 A, intre bransamentele si racordurile la limita de proprietate si imobil.
II.1.6) CPV: 45231100-6 - Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 410, 204.18 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8000 lei, valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor(egala cu perioada lor de valabilitate); se constituie atit in conformitate cu articolul 86(1) din HG 925 / 2006 , cit si cu numerar depus la casieria Scolii Nationale de Studii Politice si Administrative. Cont RO56BRDE445SV00358904450 deschis la BRD Victoria. Ofertantii cu statut de IMM-uri beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor.Se vor respecta si prevederile articolului 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 2 % din valoarea contractului de furnizare exclusiv tva .GBE va fi constituita conform prevederilor art.90( 1), coroborat cu art.86(2)-(4)din HG 925/2006. Ofertantii cu statut de IMM-uri beneficiaza de prevederile Legii nr.346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea (Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare);
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura (specificarea calitatii in care ofertantul participa la procedura) ;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta . Completare Formular 21.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 fata de Director general MECTS Mihai PAUNICA, Director patrimoniu MECTS Bogdan POPOVICIU , Rector, prof.univ.dr. Remus PRICOPIE, D.G.A. ec. Mariana NEAGU, Director economic ec. Maria TOLBARU, Director juridic Lacramioara POP, Sef serviciu T.I.A.P. ing. Ludmila PRELIPCEANU, Jurist Gabriel RADUINEA. Formular 22.- Certificat de atestare fiscala privind obligatiile fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Finantelor Publice , original sau copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara aceleia in care se prezinta oferta. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa aiba datorii la bugetul consolidat al statului.- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale emis de Autoritatea Publica Locala, privind plata datoriilor la bugetul local, original sau copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara aceleia in care se prezinta oferta. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa aiba datorii la buget. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conform cu originalul, din care sa reiasa obiectul de activitate.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul constatator care va fi utilizat sila verificarea situatiei societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii). Ofertantului clasat pe primul loc i se va cere inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte , pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Cifra de afaceri globala medie anuala din cel mult ultimii trei ani este de minim 820.408 lei .Se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ?Lista principalelor contracte de executie lucrari de constructii similare . Ofertantul va completa o lista acontractelor de executie , derulate in ultimii 5 ani . Se vor considera cinci ani incheiati de la data limita de depunere a ofertelor. Se vaavea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/ BCE pentru fiecare an in parte., - Se solicita prezentarea unuia sau mai multorcontracte de executie lucrari de constructii similare , derulate in ultimii 5 ani, in valoare cumulata de minim 410.204, 18 lei, exclusiv TVA. Se vor considera cinci ani incheiati de la data limita de depunere a ofertelor.Se vaavea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte. Certificarea implementarii sistemului de management al calitatii (ISO 9001/echivalent) , documente emisecare confirma de catre organisme acreditate, in termen de valabilitate, copie certificata ?conform cu originalul?, stampilata si semnata de reprezentantul operatorului economic.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire dea prezenta, pentru conformitate , documentul in original/copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2012 10:38