Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari exterioare pentru reabilitare cladire si spatii adiacente cladirii pentru Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale a Liceului Nikolaus Lenau, Timisoara


Detaliu pentru invitatia numarul 334055
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Timisoara
Numar invitatie: 334055/22.08.2012
Denumire contract: Lucrari exterioare pentru reabilitare cladire si spatii adiacente cladirii pentru Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale a Liceului Nikolaus Lenau, Timisoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TimisoaraCod fiscal: R 14756536, Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, Telefon: 0256-408367, Fax: 0256-408477/204177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul C.D-Loga nr.1, Timisoara, Romania, cod postal: 300030, Serviciul Centrul de Consiliere Cetateni, ghiseul 9 sau 10, camera 12 - parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Timisoara, B-dul C.D. Loga nr.1, Sala Licitatii - parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari exterioare pentru reabilitare cladire si spatii adiacente cladirii pentru Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale a Liceului Nikolaus Lenau, Timisoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului, se vor executa lucrari exterioare pentruReabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale a Liceului Nikolaus Lenau, Timisoara, conform cerintelor impuse prin documentatia de atribuire.
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 413, 982.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 48.000 lei, perioada de valabilitate - 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Municipiul Timisoara, cod fiscal RO14756536 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare poate fi depusa si in euro, caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art 16, alin.(2), din Legea 346/2004
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara T.V.A.(2, 5 % in cazul IMM). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 din HG 925/2006, cu ultimele completari si modificari.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depunse toate actele ref. la calitatea de IMM a ofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, numai pentru situatiile prevazute la art 181, litera a), c^1) si d)din OUG 34/2006;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 20;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D.Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar?Nicolae Robu, Viceprimari: Dan Aurel Diaconu, Sorin Mihai Grindeanu; Secretar?Ioan Cojocari;Director economic-Smaranda Haracicu;consilieri locali: Ciprian Bogdan; Dorel Boglut;George?Flavius Boncea; Vasile Caprea; Ovidiu Ciuhandu; Radu Dragos Dimeca;Petru Ehegartner;Bogdan Radu Herzog;Ciprian-Corneliu Jichici;Romanita ?Adina ?Delia Jumanca;Simion Mosiu; Ramona-Isabela Olteanu;Adrian Romita Orza;Andrei?Romulus Petrisor;Octavian Mircea Purceld;Vasile Ruset;Constantin?Stefan Sandu; Maria Saracan;Alfred?Robert Simonis; Traian-Constantin Stoia;Lucian Taropa;Adelina-Larissa Tirziu;Radu-Daniel Toanca;Vasile-Teodor Vesa;Elena Wolf;site: www.primariatm.ro Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Martin Staia, Cristian Ion Pascalau , Ovidiu Purdea, Alexandrescu Lavinia, Teodorescu Raluca, Otilia Sirca, Raul Stroescu, Balogh Adina, Corina Radu, Daniela Teicu;5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetul de stat si catre bugetul local: a)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului; b)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin Formularul 20-Certificatul de participare cu oferta independenta, care va fi completat doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? (document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data depunerii ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traducere autorizata in limba romana.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici- Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Cifra de afaceri: 1.a)Se solicita cifra de afaceri medie anuala globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile, in cuantum de minim 4.800.000 lei (Formularul B1).Cursul utilizat pentru conversia leu/euro este cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro)., 1.b)Cerinta privind cifra de afaceri poate fi indeplinita prin cumul, in cazul unei oferte comune. In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii cifrei de afaceri, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se poate aplica art.16, alin.2 din L346/2004.Cerinta poate fi indeplinita si decatre tertul sustinator, conform art.186 din OUG 34/2006, caz in care se va completa si Formularul 34+ anexele aferente acestuia, pentru tertul sustinator.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Resurse umane: 1.a) Se va prezenta o lista cu inform. ref.la pregatirea profesionala(studii si calificare) a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, Formular-Lista personal, in care se va preciza: a. personal de executie in functie de natura lucrarilor specificate in documentatia tehnica;b. personal de conducere: 1 sef de santier ?inginer constructor cu atestare in domeniul monumentelor istorice(cf. Legii 422/2001 art.24 priv.protejarea mon.ist.); 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul constructiilor civile categoria C (in concordanta cu legislatia in vigoare Legea 10/1995 si HG 925/1995).Pentru personalul nominalizat se vor prezenta - in copii lizibile, semnate si stampilate de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?- documente justificative referitoare la pregatirea profesionala, diplome/ certificate de calificare/ atestate +legitimatii, valabile la data depunerii ofertelor, precum si CV-ul personalului de conducere, 1.b). In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumulat pt.toti op.ec.semnatari ai acordului de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant(pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator, cf.art.190-OUG 34/2006(prin cumul), caz in care se va completa si Formularul 34+ anexele aferente acestuia, pentru tertul sustinator., 2)Experienta similara: 2.a)Se va prezenta o declaratie insotita de lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati-Formular 12E, insotita de lista conform Anexei la Formular 12E.Din cadrul listei, se vor prezenta unul sau mai multe contracte de executie de lucrari similare, a caror valoare cumulata sa fie de minim 2.400.000 lei, fara TVA.Se vor prezenta: contractul/ contractele/ copii continand informatii relevante ale acestora(parti contractante, obiect, durata, pretul si ultima fila cu semnaturile).Acestea vor fi insotite de Procese verbale de receptie si recomandarile aferente. Documentele se vor prezenta in copii lizibile, semnate si stampilate de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?., 2.b)In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Se poate opta pentru indeplinirea cerintei 2), integral, de catre un tert sustinator conf art. 190 din OUG 34/2006, actualizata, caz in care se va completa si Formularul 34+ anexele aferente acestuia acestuia, pentru tertul sustinator, 3) Dotari tehnice: se vor prezenta: Declaratia + Lista referitoare la utilaje, instalatiile, echipamentele tehnice (in functie de cele specificate in documentatia tehnica) pe care operatorul economic le poate asigura pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari- conform Formular 12H + anexa.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant pentru partea sa de implicare in contract si/sau de catre tertul sustinator, conform art. 190 din OUG 34/2006, caz in care se va completa si Formularul 34+ anexele aferente acestuia acestuia, pentru tertul sustinator., 4)Informatii privind subcontractantii/asociatii (daca este cazul): a)Declaratia si lista cuprinzand subcontractatii, conform Formular 12G, precum si acordurile de subcontractare Formular 15; Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze; In cazul in care, parti din contractul de achizitie, urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre acesta si subcontr.nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica;b)Acordul de asociere (in cazul ofertei depuse in comun), incheiat in vederea participarii la procedura de incheiere a contractului - Formular 14. Ofertantul va prezenta documente/ certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001/echivalent, pentru executia lucrarilor similare celor care fac obiectul prezentei proceduri- se va prezenta copie dupa certificat valabil la data depunerii ofertelor sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, fiecare membru semnatar al acordului va prezenta certificatele mentionate, pentru partea din contract pe care o realizeaza., Ofertantul va prezenta documente/ certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectia mediului conform ISO 14001/echivalent- se va prezenta copie dupa certificat valabil la data depunerii ofertelor sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, fiecare membru semnatar al acordului va prezenta certificatele mentionate, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2012 08:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer