Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI EXTINDERE CORP A


Detaliu pentru invitatia numarul 328458
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN SALAJ
Numar invitatie: 328458/30.05.2012
Denumire contract: LUCRARI EXTINDERE CORP A
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN SALAJCod fiscal: 4291719, Adresa: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Telefon: 0260616920, Fax: 0260661066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania, cod postal: 450129, telefon: +40 260616920, fax: +40 260661066, persoana de contact: BIROUL DE INVESTITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania, cod postal: 450129, telefon: +40 260616920, fax: +40 260661066- SALA DE SEDINTA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI EXTINDERE CORP A
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de extindere se vor realiza pe spatiul liber, zona verde dintre corpul ?A? si corpul ?C?, in apropierea accesului din exterior la serviciul de anatomie patologica. Laboratorul de anatomie patologica a S.J.U. Zalau este amplasat la parterul corpului ?A? cu acces individual din exterior, cu circuite interne relativ autonome pentru serviciul de prosectura si pentru laboratoare. Compartimentul de prosectura existent cuprinde urmatoarele spatii: o incapere dotata cu 2 frigidere: unu cu sase locuri si unu cu 4 locuri pentru prezervare cadavre atat de la SML cat si de la SJU, sala de autopsie cu un post de autopsie, sala pentru pregatirea cadavrelor in vederea predarii acestora catre apartinatori, spatiu pentru predarea cadavrelor, hol de asteptare pentru apartinatori, spatiu de odihna si grup sanitar cu dus pentru personal.Avand in vedere existenta acestor spatii/dotari la S.J.U., faptul ca S.M.L.-ul colaboreaza permanent cu serviciul de prosectura, neavand spatii de acest gen in locatia actuala, se propune realizarea unui corp de cladire care sa asigure functiunile aferente unei servicii de medicina legala, pe langa cele existente la serviciul de anatomie patologica a S.J.U. ZalauAvand in vedere configuratia terenului se propune realizarea constructiei pe trei nivele: a) Demisol;b) Parter;c) Etaj partial ? extindere farmacie cu circuit inchis a S.J.U. Zalau.
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 343, 561 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de aproximativ 2% respectiv 46871, 22 leiValabilitate a garantiei: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.1. Un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari2. OP in contul RO31TREZ5615005XXX000173deschis la Trezoreria Zalau, cod fiscal 4291719, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Scrisoarea de garantie trebuie sa fie: 1. Prezentata in original si anexata la coletul cu oferta, 2. Sa se faca referire expresa la denumirea procedurii organizate de autoritatea contractanta si sa contina clar denumirea acesteia, 3. Sa contina valoarea garantiei de participare solicitata prin documentatia de atribuire, 4. Sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita solicitata prin doc.de atribuire, 5. Sa contina parafa lizibila a bancii/societatii de asigurare emitente si semnatura autorizata.
Garantie de buna executie
Garantia executie a contr. subs.se const.de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contr.Cuantumul garantiei, este de 10% din valoarea fara TVA a contr., se constituie prin: - scrisoare de garantie de buna executie emisa de catre o banca sau societate de asigurarisau- retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art.90 alin.(3) din H.G. nr. 925/2006.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.91-92 dinH.G. nr. 925/2006.In conformitate cu Legea nr. 364/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM ? urile pot solicita reducerea cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate, pe propria raspundere a oferantului, completata in conformitate cu Formularul nr.1.Declaratie privind neancadrarea in art.181 ? Completarea si prezentarea Formularului nr.2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr.3.Persoanele care detinfunctii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste derularea si finalizareaprocedurii de atribuire sunt: Barna Laurentiu ? manager, Ionescu Elisabeta ? director financiar contabil, Majdik Vasile ? Director medical, Marincas Ramona ? director de ingrijiri medicale, Sirghe Veronica ? sef serviciu aprovizionare-achizitii, Pintican Rodica ?birou achizitii, Szabo Margit, Torje Iustina ? birou tehnic- investitii, Marian Ambrozie - oficiul juridic, ec. Muresan Eugenia- birou financiar.Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala eliberata de Administratia Finantelor Publice, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleSe va prezenta Certificatul de atestare fiscala eliberata de Autoritatile Publice Locale, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleSe va completa Formularul nr. 4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa Formularul nr.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Se solicita prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruiaeste situat sediul ofertantului, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte cel putin informatii legate de: -structura actionarilor , dupa caz-reprezentantilor legali-obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului actului aditional ce urmeaza sa fie atribuit-faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura de insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.Certificatul se poate depune si in copie conform cu originalul, caz in care autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul/copia legalizata, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza. Din Certificatul constatator trebuie sa reiasa ca domeniile de activitate autorizate ale ofertantului corespund cu obiectul procedurii de atribuire (cod CAEN rev.2:4120 ? Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale).Daca oferta este depusa in asociere, se accepta ca cel putin un asociat sa fie autorizat pentru doemniul de activitate ce fac obiectul procedurii de atribuire.Operatorii economici nerezidenti: vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinereaevidenteioperatorilor economicidin statul respectiv, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului act aditional, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabili.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1.Informatii generale aferente anilorPrezentarea bilantului si contului deprofit si pierderi pe ultimii 3 ani in copie conforma cu originalul, vizate si/sau inregistrate de organele competenteMedia cifrei de afaceri globale pentru cel mult ultimii 3 ani - trebuie sa fie minim 2343561, 00 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a executat lucrari in domeniul constructiilor civile.Se va prezenta Lista privindprincipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari.In cazul asocierii va fi prezentat un singur formular care va cuprinde atat contractele liderului cat si pe cele ale membrilor asocierii., Cerinta nr. 2Experienta similara: se va demonstra, prin prezentarea a cel putin 1 si maxim 3 contracte cu o valoare cumulata de :2343561, 00lei.Se vaprezenta un contract lucrari de executie similar in domeniul constructii civile (constructii/ consolidare / reabilitare / modernizare / extindere cladiri civile si instalatiile aferente) in valoare de minim 2343561, 00lei, exclusiv TVA., Cerinta poate fi indeplinita si prin prezentarea a 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 2343561, 00lei, fara TVA.In cazul in care contractele prezentate ca si experienta similara au fost executate in asociere, valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei se va calcula in conformitate cu procentul prevazut in acordul de asociere pentru categoriile de lucrari similare. In acest caz, contractul prezentat va fi insotit de o copie legalizata a acordului de asociere. Aceeasi prevedere este valabila si in cazul contractelor indeplinite ca si subcontractant. Experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare.Fiecare formulare prezentatva fi insotit de documente doveditoare: contracte de lucrari, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor/procese verbale de receptie finala, recomandari din partea beneficiarilor.- Contractele de lucrari semnate si stampilate ? in copie pe care se va mentiona ?Conform cu originalul?, c, Recomandarile din partea beneficiarilorRecomandarile prebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: * numar contract, data inceperii lucrarii, data terminarii lucrarii, * modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv si daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari, cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.In cazul asocierii conditia se va indeplini in mod cumulativ., Cerinta nr.3.Prezentarea Declaratiei referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a actului aditionalSe va completa siprezenta formularul, privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a actului aditional. In cazul unei asocieri se vor lua in considerare dotarile si echipamentele tehnice de la toti ofertantii parteneri asociati. In cazul asocierii, se va prezenta un singur formular care va include atat utilajele, instalatiile si echipamentele liderului cat si cele ale membrilor asocierii., .Aceasta lista va contine utilaje si echipamente in legatura directa cu natura si obiectul contractului si necesare indeplinirii acestuia. Operatorul economic trebuie sa prezinte rapoarte de inspectii aflate in termen de valabilitate pentru utilajele, instalatiile si echipamentele ce vor fi angajate in executarea lucrarilor. In cazul in care operatorul economic are in dotarea sa/dipune de echipamentele mentionate mai sus prin contracte/conventii de inchiriere/acorduri de inchiriere/acorduri de amgajament si nu prezinta contractele/conventiile/acordurile cu opratorii economici posesori ai respectivelor echipamente, incheiate pentru perioada programata executarii lucrarilor, a rapoartelor de inspectie, aflate in termen de valabilitate, oferta va fi respinsa Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita clarificari cu privire la utilajele si echipamentele prezentate de ofertant si totodata cu privire la apartenenta lor., Cerinta nr.5. Personal cheie1. Inginer constructii civile, cu studii superioare de lunga durata, cu o experienta de cel putin 3 ani in functia de sef santier, 2. Responsabil tehnic cu executia pentru specialitatea constructii civile in conformitate cu legislatia in vigoare.3. Inginer/subinginer de instalatii (sanitare, electrice, termice), Operatorul economic va prezenta in copie, certificata pentru conformitate cu originalul, urmatoarele documente pentru personalul cheie: 1. Extras din registrul general de evidenta a salariatilor REVISAL si/sau contractele de prestari servicii incheiate intreofertant si persoanele respective, si/sau documente din care reiese ca ofertantul a obtinut angajamentul de participare a personalului propus, 2. Diplome privind specializarea personalului cheie, 3.Autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertei.Se va completa de fiecare persoana nominalizata ca ?personal cheie?: CV in format european, care sa contina informatii actualizate, datat si semnat; Declaratie de exclusivitate si disponibilitateCoordonator de proiect/sef santieringiner/subinginer de instalatii, Cerinta nr.6.Informatii privind subcontractantii/asociatiiOfertantul va completa lista cuprinzand asociatii / subcontractantii si acordurile de asociere / subcontractare ? cu precizarea exacta a partilor din contract care urmeaza a fi indeplinite de acestia si exprimarea valorica a acestor partiOfertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate in forma legalizata cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica cu specificarea concreta a lucrarilorcare se vor executa de catre acestia, in exprimare fizica si valorica., In cazul unei asocieri la care participa mai multi operatori economici se va semna o declaratie prin care in cazul in care oferta este declarata castigatoare, contractul de asociere va fi legalizat si va fi prezentat beneficiarului inainte de semnarea actului aditional. Oferta va contine un angajament cu toti asociatii prin care isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea actului aditional.Pe parcursul derularii actului aditional, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptulautoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Cerinta nr.7.Lucrari in derularePrezentarea unei liste a contractelor de lucrari, angajamentelor aflate in derulare in momentul deschiderii ofertelor, cu precizarea valorilor, termenelor de finalizare si a beneficiarilor. In cazul unei asocieri, se va prezenta un singur formular pentru intreaga asociere care va trebui sa cuprinda atat contractele liderului cat si contractele celorlalti membri ai asocierii. Cerinta nr1.Standarde de protectia mediului: ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 15:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer