Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari extindere si reabilitare sediu AJOFM Gorj


Detaliu pentru invitatia numarul 350346
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Agentia Judeteana Pentru Ocuparea Fortei de Munca Gorj
Numar invitatie: 350346/11.07.2013
Denumire contract: Lucrari extindere si reabilitare sediu AJOFM Gorj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Judeteana Pentru Ocuparea Fortei de Munca GorjCod fiscal: 11362804, Adresa: Str. Lt.col. Dumitru Petrescu; Nr. 1, Targu Jiu, Telefon: +40 253211568/ +40 253213824, Fax: +40 253211568
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Lt.col. Dumitru Petrescu; Nr. 1, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210182, telefon: +40 253211568/ +40 253213824, fax: +40 253211568, persoana de contact: Flavius Neacsa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: AJOFM Gorj, Str. Lt.col. Dumitru Petrescu; Nr. 1, Targu Jiu, Gorj, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari extindere si reabilitare sediu AJOFM Gorj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: AJOFM Gorj contracteaza lucrari de extindere si reabilitare sediu situat in Tg-Jiu, str.Lt.col Dumitru Petrescu, nr.1, jud.Gorj.Obiectivul investitiei este obtinerea unui sediu adaptat lucrului deschis cu publicul si eficientizarea activitatiilor specifice desfasurate la nivelul AJOFM Gorj.Toate lucrarile de executie vor fi efectuate cu respectarea standardelor de calitate in domeniu in stricta concordanta cu proiectul intocmit de firma SC Atelier de Proiectare Perfect SA si vor consta in: ? Lucrari extindere sediu? Lucrari reabilitare sediu? Furnizare si instalare echipamente si utilaje tehnologice si anume: - Centrala termica pe gaz 60Kw ? 2 buc- Aparat de aer conditionat tip multisplit cu doua unitati interioare ? 4 buc- Aparat de aer conditionat tip split ? 5 buc- Electropompa cu recirculare agent termic debit: 1.0 l/s ? 1buc- Electropompa cu recirculare agent termic debit: 2.0 l/s ? 1buc- Electropompa circuit boiler ? 1 buc- Vas de expansiune inchis 100 l ? 1 buc- Vas de expansiune inchis 18 l ? 1 buc- Boiler cu acumulare 100 l - 1 buc- Paratrasnet ? 1 buc- Elevator (scara) pentru persoane cu dizabilitati ? inaltime de urcare 60 cm ? 1 buc- Sistem video de supraveghere si antiefractie ? 1 bucDescrierea lucrarilor precum si specificatiile tehnice ale echipamentelor si utilajelor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul documentatiei de atribuire.Valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute este de 6, 53% din valoarea cheltuielilor C+M respectiv 90 mii lei (excl.TVA.)
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 602, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 25.000 lei.In situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garan?iei de participare, echivalen?a leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv: Virament bancar in contul A.J.O.F.M. Gorj nr. RO53TREZ3365005XXX001893 deschis la Trezoreria Tg-Jiu, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, Formular scrisoare de garantie bancara de participare nr.19.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorIn cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Autoritatea contractanta va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia, ca nefondatata, de catre CNSC suma calculata conform prevederilor Art.278 indice1alin.(1)lit.b)/OUG34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91 din HG nr.925/2006. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire : Declaratie privind calitatea de participant la procedura semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.2 )2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.3 )3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa atesteindeplinirea obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele .Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Completare Formular nr.4 )Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.4. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.5)5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.6)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: ? Director executiv Chiriac Romeo? Sef serviciu buget Ion Tarlea6. Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formular-tip eliberat de DGFP ) in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele7. Certificat fiscalprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local(formular-tip eliberat de catre Primaria competenta)in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleIn cazul unei oferte comune (asociere), documentele solicitate la Cap. III.2.1.a)se vor prezenta de fiecare operator economic asociat in parte. Ofertantul isi va asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in aceste documente sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. In cazul unui grup de operatori economici (asociere) care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codurile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do), in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (lucrari de constructii) in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu suma de 3.000.000 lei., Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 3luni de derulare a contractului, in valoare de 300.000 lei., Declaratie pe propria raspundere, din care sa rezulte ca, in situatia in care vor fi desemnati castigatori, vor incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului + 15%. Ofertantul desemnat castigator are obligatia de a prezenta achizitorului, ori de cate ori i se va cere, polita sau politele de asigurare si recipisele pentru plata primelor curente., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 8, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentind in acest sens Formularul nr. 3, nr. 4 si nr. 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca ofertantul a executat cel putin: ? un contract avand ca obiect lucrari de constructie in valoare de cel putin 1.200.000 lei fara TVA, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic si care se obliga sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prezenta declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice puse la dispozitie pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prezenta declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Situatiapersonaluluide specialitateOfertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de specialitate(de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut)considerat necesar in executia contractului si care trebuie sa cuprina minim : a) Responsabil tehnic cu executia lucrarii (RTE) , atestat MLPATb) Responsabil tehnic cu calitatea lucrarii (CQ) , atestat MLPATc) Responsabil cu protectia muncii SSM? PSI, Informatii privind subcontractantiiDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, a acordurilor de subcontractare si specializarea acestora.Subcontractantii declarati vor depune si Formularul nr.3, nr.4 si nr. 6 - din Sectiunea Formulare.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta Formular nr. 15- Lista cu subcontractantii, cu mentionarea specializarii acestora, procentul de subcontractare si partea din contract ce va fi subcontractanta. In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care seconstituie in anexa la contract., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 16insotit de cele doua declaratii anexe, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 3 , nr.4 si nr.6. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarilor executate
20
Descriere: Perioada de garantie acordata lucrarilor executate
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.07.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2013 12:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer