Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de drumurile agricole si de exploatatie


Detaliu pentru invitatia numarul 319752
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA GRADINILE
Numar invitatie: 319752/27.01.2012
Denumire contract: Lucrari Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de drumurile agricole si de exploatatie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GRADINILECod fiscal: 16556488, Adresa: Comuna Gradinile, Jud. Olt, Gradinile, Telefon: 0249541032, Fax: 0249541100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Gradinile, strada Neda Marinescu, nr.42 Jud. Olt, Gradinile, Romania, cod postal: 237447, telefon: +40 249541032, fax: +40 249541100, persoana de contact: Ion Dinca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Gradinile, strada Neda Marinescu, nr.42comuna Gradinile, Jud. Olt,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de drumurile agricole si de exploatatie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari pentru drumurile de exploatatie agricola cuprinse in proiectul ? Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de drumurile agricole si de exploatatie in comuna Gradinile"
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 757, 431 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
50.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.- Forma de constituire a garantiei de participare: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
- Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul fara TVA al contractului- Mod de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din in sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Oferta va fi insotita de Scrisoarea de inaintare conform modelului ? Anexa 1.Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, fie ca subcontractant sau ca partener al societatii mixte/ consortiului /asocierii. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Se completeaza Anexa 2 Declaratie privind eligibilitatea- Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare. Se compleaza Anexa 3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 insotita de certificate constatatoare de plata a obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local in original/copie leg/copie cf. cu originalul.Se completeaza Anexa 4 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน?din OUG 34/2006, tinand cont capersoanele cu functie de decizie in organiz., derularea si finaliz.procedurii de atribuire sunt: Primar Dinca Ion, Viceprimar Manea Constantin, Tol Iuliana - contabil, Bejan Oprea secretar, Stoian Carmen - membrii comisiei de evaluare, Prezantare Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf.Ordinul ANRMAP nr.314/12.10.2010.Prezentare Declaratie privind calitatea de participant la procedura cf Anexei 6 Ofertantul sa fie legal inregistrat si din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.Se prezinta Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, iar pt. Persoane juridice /fizice straine se prezinta certificat de rezidenta fiscala.Autoritatea contr. va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte certificatul constatator de la ORC in original/copie legalizata pentru conformitate cu copia depusa.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico -financiara, Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 (trei)ani calendaristici (2008, 2009 si 2010) estecel putin de 7.500.000 RON sau echivalent inEURO ? cursul de schimb fiind cel afisat decatre Banca Centrala Europeana pentru anulrespectiv.2008 1 euro = 3, 6827 RON2009 1 euro = 4, 2373 RON2010 1 euro = 4, 2099 RON, Informatii privind bonitatea generalaOfertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica, pe o perioada de 3 luni in valoare de cel putin 900.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica, Experienta similare: executia in ultimii 5 ani (raportat la data limita de depunere a ofertelor)de lucrari similare ca natura si complexitate cu cele care fac obiectul prezentului contract de cel putin 3.500.000 lei fara TVA., Informatii privind personalulPrezentarea Anexei 11 - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Prezentarea Anexei 12 - Lista personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului : RTE pentru domeniul constructiirutiere, atestat dfe MDRT; Sef santier ? inginer constructii rutiere, drumuri si poduri cu experienta profesionala in constructii de infrastructura rutiera, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar, Informatii privind utilajele, echipamenteletehnice de care dispun operatorii economicipentru indeplinirea contractuluiPrezentare Anexa 13 - Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnologice, inclusiv dotarile de care dispune operatoruleconomic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Strict necesare pentru indeplinireacontractului de lucrari sunt: Statie de sortare;Statie preparat mixturi asfaltice;
-Utilaj pentru punerea in opera mixturi asfaltice, Autobasculante;
- Buldoexcavator;
-Laborator de gradul I sau II certificat SREN-ISO/CEI 17025 care sa detina: minim 1 echipament pentru determinarea capacitatii portante, inclusiv software pentru prelucrarea datelor si calculul structurii rutiere, si minim 1 echipament pentru determinarea planeitatii, determinarearugozitatii.Toate utilajele prezentate trebuie sa fie in stare de functiune tehnica optima iar cele doua statii trebuie sa detina inspectia tehnica si autorizatie de mediu valabile., Informatii privind subcontractantii-Prezentarea Anexa 17 Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asociatii ISO 9001:2008 (sau echivalent) pentrudomeniile de activitate care fac obiectulcontractului, valabil la data deschideriiofertelor., - ISO 14001:2005 (sau echivalent) pentrudomeniile de activitate care fac obiectulcontractului, valabil la data deschideriiofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie a lucrarilor
30
Descriere: Pentru cea mai scurta perioada de executie a lucrarilor care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, dar nu mai mica decat perioada minimala impusa de catre autoritatea contractanta (respectiv 6 luni), se acorda punctajul maxim alocat acestui factor respectiv 30 puncte;Pentru o perioada cuprinsa intre minimul si maximul indicat de autoritatea contractanta (minim 6 luni, maxim 12 luni) punctajul se va acorda astfel: Pn = (Permin/Pern) x punctajul maxim alocat Unde: Pn ? punctaj oferta evaluata; Per min ? perioada de realizare a obiectivului minima ofertata; Per n ? perioada de realizare a obiectivului cuprinsa in oferta evaluata.Oferta care prezinta o perioada mai mica de 6 luni nu se va puncta suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.02.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 26.01.2012 13:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer