Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de drumurile agricole si de exploatatie


Detaliu pentru invitatia numarul 332594
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA GRADINILE
Numar invitatie: 332594/27.07.2012
Denumire contract: Lucrari Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de drumurile agricole si de exploatatie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GRADINILECod fiscal: 16556488, Adresa: Comuna Gradinile, Jud. Olt, Gradinile, Telefon: 0249541032, Fax: 0249541100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Gradinile, Jud. Olt, Gradinile, Romania, cod postal: 237447, telefon: +40 249541032, fax: +40 249541100, persoana de contact: Ion Dinca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Gradinile, Jud. Olt, Str. Neda Marinescu, nr.42
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de drumurile agricole si de exploatatie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari pentru drumurile de exploatatie agricola cuprinse in proiectul ? Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de drumurile agricole si de exploatatie in comuna Gradinile"
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 757, 431 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
50.000 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. - Forma de constituire a garantiei de participare: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul fara TVA al contractului - Mod de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din in sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Oferta va fi insotita de Scrisoarea de inaintare conform modelului ? Anexa 1.Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, fie ca subcontractant sau ca partener al societatii mixte/ consortiului /asocierii. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Se completeaza Anexa 2 Declaratie privind eligibilitatea- Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare. Se compleaza Anexa 3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 insotita de certificate constatatoare de plata a obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local in original/copie leg/copie cf. cu originalul.Se completeaza Anexa 4 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน?din OUG 34/2006, tinand cont ca persoanele cu functie de decizie in organiz., derularea si finaliz.procedurii de atribuire sunt: Primar Dinca Ion, Viceprimar Manea Constantin, Tol Iuliana - contabil, Bejan Oprea secretar, Stoian Carmen si consilieri ce aproba bugetul local: Baidac Alexandrina, Baidac ion, Colac Stefan, Frunza Florinel, Marin Tudor, Popescu Iulian, Stamin Ion, Ulieru Cezar, Stamin Sorin, Zamfira Cornel., Prezantare Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf.Ordinul ANRMAP nr.314/12.10.2010.Prezentare Declaratie privind calitatea de participant la procedura cf Anexei 6Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupacaz, de traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: ? Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.? Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Ofertantul sa fie legal inregistrat si din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.Se prezinta Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, iar pt. Persoane juridice /fizice straine se prezinta certificat de rezidenta fiscala. Autoritatea contr. va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte certificatul constatator de la ORC in original/copie legalizata pentru conformitate cu copia depusa.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico - financiara Anexa 7 Informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri globala din ultimii trei financiari incheiati (2009, 2010 si 2011) - Pentru persoanele juridice straine se accepta orice act doveditor privind situatia financiara, eliberat de catre organele competente din tara de origine a operatorului economic, traduse si legalizate la un notar public din Romania, Media Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani calendaristici ( 2009 , 2010 si 2011) este cel putin de 7.500.000 RON sau echivalent in EURO ? cursul de schimb fiind cel afisat de catre Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv. 2009 1 euro = 4, 2373 RON, 2010 1 euro = 4, 2099 RON, 2011 1 euro = 4, 2379 lei. Prezentare in copie lizibila: Bilant contabil la data de 31.12.2009, 31.12.2010 , 31.12.2011 vizat de institutiile abilitate - DDGFP sau insotit de confirmare depunere la Registrul Comertului, sau sau alte documente edificatoare in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul ec. nu poate prezenta bilanturilecontabile.Pt pers. juridice straine se accepta orice act doveditor, eliberat de catre organele competente din tara de origine a operatorului economic, cu traducere autorizata si legalizate la un notar public din Romania., Informatii privind bonitatea generala Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica, pe o perioada de 3 luni in valoare de cel putin 900.000 lei. Scrisori de bonitate eliberate de banci sau alte institutii financiare care sa demonstreze ca ofertantul va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate ori alte mijloace financiare pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica, Tert sustinator (daca este cazul )In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilorart. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentare Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (raportat la data limita de depunere a ofertelor), Cerinta 1: Experienta similara: executia in ultimii 5 ani (raportat la data limita de depunere a ofertelor) a minim o lucrare avand ca obiect constructie drumuri in valoare de cel putin 3.700.000 lei fara TVA. Pt. echivalenta leu/euro se va folosi cursul mediu anual publicat de BNR pentru anul in care a fost semnat contractul., Pt lucrarile si serviciile prez drept experienta similara se vor prezenta : -copii dupa parti relevante alecontractului de lucrari(parti, durata, valoare, garantii, semnaturi), - copie dupa PV de receptie la terminarea lucrarilor si/sau PV de receptie finala ? daca a expirat perioada de garantie acordata lucrarilor, -Recomandare care trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;daca pe parcursul executiei lucrarilor/serviciilor au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale delucrari/servicii, cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitateDocumentele se vor prezenta in copie lizibila, "conform cu originalul?., Cerinta 2 Informatii privind personalul - personal minim necesar indeplinirii contractului: RTE pentru domeniul constructii rutiere, atestat dfe MDRT; Sef santier ? inginer constructii rutiere, drumuri si poduri cu experienta profesionala in constructii de infrastructura rutiera, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar, 1 responsabil cu managementul sanatatii si securitatii in munca;
-1 responsabil cu managementul mediului;
-1 responsabil cu controlul tehnic de calitate pentru domeniile drumuri siproduse pentru constructii (atestat sau decizie interna de numire);Nu se accepta prop de pers de specialitate care sa ocupe mai multe pozitiidin cele mentionate;, Completare cerinta 2: Pentru toate persoanele propuse pt. indeplinirea contractului se va prezenta: CV pers de conducere si de specialitate si angajament de participare in orig semnate si datate, copie certificata pentru conf cu originalul dupa urmatoarele documente: ?extras REVISAL, si/sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective, astfel incat din documentele prez sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi;?diplome privind specializarea personalului;?autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termende valabilitate la data depunerii ofertelor.Nota: Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 3 Informatii privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispun operatorii economici pentru indeplinirea contractului - sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari urmatoarele: Statie de sortare;Statie preparat mixturi asfaltice; -Utilaj pentru punerea in opera mixturi asfaltice, Autobasculante;
- Buldoexcavator; -Laborator de gradul I sau II certificat SREN-ISO/CEI 17025Toate utilajele prezentate trebuie sa fie in stare de functiune tehnica optima iar cele doua statii trebuie sa detina inspectia tehnica si autorizatie de mediu valabile., Completare cerinta 3Ofertantul va constitui dovada ca detine (in dotare proprie, prin contracte, conventii de inchiriere, sau angajamente) echipamentele, utilaje, mijloace fixe si alte dotari strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari. Pentru toate utilajele prezentate se va face dovada ca sunt in stare de functiune cf. Catalogului priv. clasif. si duratele normale de functionare a mij.fixe iar pentru cele doua statii se va prezenta inspectia tehnica si autorizatie de mediu valabile, Informatii privind subcontractantii- Se va prezenta o lista cu subcontractantii si specializarea acestora, precum si cantitatile de lucrari si valoarea acestora. Se va atasa deviz de oferta pt. cantitatile de lucrari ce se vor executa semnat si insusit de firma subcontractoare, pentru fiecare categorie de lucrare ce va fi executata. Se va prezenta acordul de subcontractare, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat(fizic si valoric, inclusiv ca procent din vloarea contractului)., Informatii privind asociatii - Se prezinta Acordul de asociere in original, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei, Tert sustinator(daca este cazul)In cazul in care cerintele de calif referitoare la sit ec si fin si la capacitateatehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angaj ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate.Angaj de sustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr.925/2006.Pers care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit care determinaexcluderea din procedura de atribuire, conf prev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face face parte integranta a contractului de achizitie publica. ISO 9001:2008 (sau echivalent) pentru domeniile de activitate care fac obiectul contractului, valabil la data deschiderii ofertelor., ISO 14001:2005 (sau echivalent) pentru domeniile de activitate care fac obiectul contractului, valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Vor fi evaluate preturile exprimate in RON fara TVA.Oferta cu pretul cel mai mic primeste punctajul maxim 70 de puncte, iar punctajul celorlalte oferte se stabileste dupa cum urmeaza: Punctajul ofertei de evaluat = pretul ofertei cu punctajul maxim/pretul ofertei de evaluat x 70
Garantia acordata
30
Descriere: Garantia acordata lucrarilor se va exprima in luni. Durata minima acceptataeste de 24 luni, iar durata maxima - 60 de luni. Sub durata de garantie minima acceptata oferta va fi declarata neconforma iar peste durata maxima de garantie aceeptata oferta nu se va puncta suplimentar. Pentru cea mai mare durata de garantie acordata lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 30 de puncte; - pentru o alta durata decat cea prevazuta mai sus se acorda punctaj astfel: PDG = (Dn / Dmax) x 30
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 26.07.2012 18:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer