Achizitie publica - Lucrari imprejmuire in strada Bobalna, nr.65, Cluj-Napoca
Detaliu pentru invitatia numarul 338879
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338879/06.11.2012
Denumire contract: Lucrari imprejmuire in strada Bobalna, nr.65, Cluj-Napoca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma a Domeniului Public Cluj-NapocaCod fiscal: RO201233, Adresa: str. Someseni, nr.2, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264552666, Fax: +40 264444576
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Someseni, nr.2, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400388, telefon: +40 264552666, fax: +40 264444576, persoana de contact: Ciprian-Paul Pantis
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediu RADP Cluj-Napoca calea Someseni nr.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (regie autonoma a domeniului public)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari imprejmuire in strada Bobalna, nr.65, Cluj-Napoca
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executare lucrari imprejmuire in strada Bobalna, nr.65, Cluj-Napoca
II.1.6) CPV: 45262600-7 - Diverse lucrari specializate de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 645 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1300 lei.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Contul in care se va depune garantia de participare: RO27CECECJ0152RON0430385? CEC CLUJ, Garantia de participare va putea fi retinuta si numai partial, in conformitate cu prevederile art. 278 ^1 alin. (1) lit.a din OUG nr. 34/2006in raport cu valoarea estimata a contractului. Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor si se c-tituie cf art 86 din HG 925/2006.Nota : In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004), valoarea pentru garantia de participare se accepta in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie poate fi constituita printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si trebuie sa fie irevocabila Formularul nr. 12, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea prevederilor art. 90, alin. (3) din H.G. 925/2006 completat cu HG 1045/2011. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. IMM-urile beneficiaza dereducere cu 50% din cuantumul garantiei de buna executie.Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art.92 alin.(4) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: 1) Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12) Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 2;3) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 3;4) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 (privind persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in sensul art.69 OUG 34/2006, persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante este directorul general Ioan Morocazan, director financiar-contabilitate ec. Georgeta Negrea, director tehnic ing. Adrian Costea, sef birou achizitii ing. Bianca Pirlea, consilier juridic Andreea Ciurdar si consilierii locali ai Municipiului Cluj-Napoca: Anastase Claudia, Borza Ioana, Cataniciu Steluta, Chifor Lazar, Constantea Radu, Csoma Botond, Dreoni Giacomo, Ovidiu Florian, Gered Imre, Gliga Florin, Jorj Mircea, Mihaiu Ligia, Moisin Radu, Muresan adrian, Muresan Anca, Olah Emese, Oniga Gabriel, Pop Ioan, Popa Adrian, Radu Ratiu, Stoica Doru, Tomos Constantin, Turdean Ovidiu, Tagoreanu Iuliu, Uioreanu Elena) si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 4; Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.5) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata);6) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );7) Certificatele mentionate la punctele 5) si 6) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 5)-6), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.8) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 (Formularul 5) Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Inainte de comunicarea rezultatului procedurii ofertantul aflat pe primul loc are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va prezenta informatii generale. Bilantul contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competentela data de 31.12.2011, Document bancar sau alte documente din care sa rezulte asigurarealichiditatilor necesare pentru realizarea contractului in cazul in care ofertaeste declarata castigatoare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Document constatator/Recomandare din partea beneficiarului de contractptr contractul prezentat ca experienta similara. Se accepta si prezentarea documentelor constatatoare emise in conformitate cu art. 97 indice 1 din HG 925/2006., Ofertantul va depune: Decl. privind utilajele si echipamentele de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului .Copii dupa documentele ce demonstreaza detinerea (dotareproprie/ctr.de inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) autilajelor, echipamentelor si laboratorului implicate in realizarea lucrari., Detinerea de personal cu pregatire profesionala si calificare corespunzatoare pentru indeplinirea contractului., Responsabil tehnic cu executia ? Atestat de catre M.D.R.T. pe domeniul constructii civile.Temei legal L.10/1995Ofertantul va prezenta : -CV-diplome de studiu-certificat de atestare tehnico prof. pentru calitatea de resp. tehnic cu executia pe domeniul constructii civile.-legitimatie responsabil tehnic cu executia-ctr.de munca/ctr.de colaborare/extras revisal sau angajament, In situatia in care, ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de lucrarii, are obligatia de a preciza partea/partile, pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere alesubcontractantilor, precum si specializarea acestora.Ofertantul va prezenta: Formularul nr. 10Subcontractantul va prezenta: fisa informatii Formularul nr. 6, Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna ? Pentru orice asociat se vor prezenta documentele de calificare conform anexei nr. 2 la Ordinul ANRMAP 509/2011(a se vedea in acest sens tabelul din sectiunea formulare sau a se consulta www.anrmap.ro) Operatorul economic va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management al Calitatii conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, pe domeniul /domeniile care face/fac obiectul contractului., Operatorul economic va face dovada ca areimplementat si mentine un sistem de Management de Mediu conform cerintelor standardului SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent, pe domeniul /domeniile care face/fac obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara An=(Pmin/Pn) x 60, Unde: An = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare A, Pmin = Valoarea in lei fara TVA a ofertei cu pretul cel mai mic, Pn = Valoarea in lei fara TVA a ofertei n, 60 = punctajul
2. termenul de executie
40
Descriere: Descriere: Bn= (Tmin /Tn) x 40, Bn=pct. ofertei. n pt fact de eval B , Tmin=t de exec. min propus, luni, Tn=t. exec ofertant n, luni, 40=pct. max -Pragul minim pentru termenul de executie a lucrarilor, este: 2 luni, oferta tehnica care prezinta un termen de executie mai mic decat cel minim acceptat de autoritate ?nu va fi punctata suplimentar?. Pragul maxim pentru termenul de executie a lucrarilor este de 6 luni; pentru orice durata mai mare decat pragul maxim, oferta va fi declarata neconforma. - Termenul de executie declarat trebuie sa fie real si sa poata fi sustinut si argumentat de ofertant in cazul in care Aut. Contract va solicita clarificari.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: integral de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2012 12:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2012 12:09