Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari imprejmuire si cale de acces pentru obiectivul Centrul Comunitar ROMANII 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 331055
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC ASISTENTA SOCIALA
Numar invitatie: 331055/03.07.2012
Denumire contract: Lucrari imprejmuire si cale de acces pentru obiectivul Centrul Comunitar ROMANII 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC ASISTENTA SOCIALACod fiscal: 14728757, Adresa: STR. DACIA, NR. 1, Baia Mare, Telefon: 0262/211949, Fax: 0262/211959
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. DACIA, NR. 1, Baia Mare, Romania, cod postal: 430406, telefon: +40 262/211949, fax: +40 262/211959, persoana de contact: LIA GHERMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Baia Mare, strada Dacia, nr. 1 - sediul administrativ al SPAS
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari imprejmuire si cale de acces pentru obiectivul Centrul Comunitar ROMANII 2012
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizare lucrare imprejmuire gard si cale de acces pentru obiectivul Centrul Comunitar Romanii
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 168, 801 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea estimata a contractului, respectiv 1.688, 01 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile calendaristice de la date limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Ofertantul invitat de catre autoritatea contractanta sa incheie contractul de achizitie publica are obligatia de a constitui garantia de buna executie.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original si devine anexa la contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea sau Prezentarea a orice document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cum ar fi Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.2. Se solicita completarea formularului V.1/2 din sectiunea "Formulare si Modele" - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 691 din OUG 34/2006: Persoanele implicate in procedura de atribuire sunt: Lia Gherman - director general al SPAS, Bogdanel Gavra-director general adjunct - presedintele comisiei de evaluare, Lucia Stoica - sef serviciu financiar - membru comisia de evaluare, Stef Mirela-inspector de specialitate - membru comisie de evaluare, Anania Ancuta - inspector specialitate - membru supleant comisie de evaluare, Danci Anca - inspector specialitate - membru supleant comisie de evalaureDeclaratia pe proprie raspundere va fi solicitata si tertului sustinator, conf prevederilor Legii nr. 279/7.12.20113. Ofertantul nu trebuie sa se regaseasca intr-una dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.4. Declararea calitatii de participant la procedura5. In cazul in care se depune oferta comuna, ofertantul are obligatia de a depune Acordul de asociere6. Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice sau echivalent, pentru punctele de lucru, sediile principale si secundare implicate in derularea contractului de achizitie publica ce urmeaza a fi atribuit.Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarie sau echivalent, pentru punctele de lucru, sediile principale si secundare implicate in derularea contractului de achizitie publica ce urmeaza a fi atribuit.Certificatele privind plata taxelor si impozitelor trebuie sa ateste lipsa datoriilor exigibile la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, conform prevederilor art. 9(2) din Ordinul nr. 509/20117. Certificat de participare cu oferta independenta 1. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei) sau echivalent, in forma valabila, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, ca acesta este autorizat si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea acestuia in faliment;Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau in copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Fisa de informatii generale1. Se va completa formularul V.4/1, Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a executat lucrari similare in valoarede cel putin nivelul valorii estimate, respectiv min 168.801 lei fara TVA.Astfel, autoritatea contractanta solicita ca ofertantul sa demonstrezeindeplinirea in ultimii 5 ani a maxim doua contracte de executie lucrarisimilare contractului ce urmeaza a fi atribuit. Ofertantii, in intelesul dat deprezenta Documentatie de atribuire, vor face dovada prin atasarea unei listede lucrari executate in ultimii 5 ani, in conditiile art. 188, alin (3), lit a dinOUG nr. 34/2006? Copie a contractelor nominalizate ca experienta similara, insotite de acteaditionale, daca acestea exista; /? Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor;? Recomandare (document constatator) - Formularul V.4/5 sau documenteechivalente pentru persoane juridice straine, pentru contractul nominalizatca experienta similara., Cerinta nr. 1Informatii coloana din dreaptaSe vor depune: Lista cu princ. lucrari executate in ultimii 5 ani, - art. 188, alin (3), lit a din OUG nr. 34/2006completarea Form. V.4/2;Se va depune orice doc. din care sa reiasa ca ofertantul a executat lucrari similare acceptate la recep?ie in ultimii 5 ani a caror valoare este de min. 168.801 lei, fara TVAConditia minima de calificare pentru demonstrarea experientei similare se considera: Documente doveditoare: ? Formular V.4/3;? Formular V.4/4 ;? Copie a contractelor nominalizate ca experienta similara, insotite de acte aditionale, daca acestea exista; /? Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor;? Recomandare (document constatator) - Formularul V.4/5 sau documente echivalente pentru pers. juridice straine, pentrucontractul nominalizat ca experienta similara., Cerinta nr 1Informatii coloana din dreapta - continuareNOTA: 1. Cursul valutar la care se calculeza echilaventa leu-euro estecursul mediu al BNR aferent anilor in care s-au efectuat lucrarile;2. Ofertantul va prezenta documente din care sa rezultevaloarea lucrarilor executate;3. In situatia in care ofertantul a avut calitatea desubcontractant/asociat se va prezenta copia contractului desubcontractare/asociere;4. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul va prezenta paginiledin contract din care sa rezulte partile contractante, obiectulcontractului, durata contractului, cantitati fizice, pretulcontractului, precum si pagina finala cu semnaturi.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document solicitat ca sicerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei cainacceptabila., Cerinta nr. 2 - Resurse tehnice: Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, asigurarea (dindotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a echipamentelor, utilajelor, mijloacelor de transport necesare pentru indeplinirea contractului.Se solicita ca cerinta minima dovada detinerii si disponibilizarii (din dotareproprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a unei statii de betoaneautorizate conform prevederilor legale, respectiv dovada detinerii sidisponibilizarii (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere)a laboratoarelor necesare (in conformitate cu propunerea tehnicaprezentata) si autorizate, cu grad corespunzator lucrarilor ce urmeaza a fiexecutate, precum si a unei autoagitatoare pentru betoane.Comisia de evaluare are dreptul de a verifica si inspecta pe teren existentadotarilor declarate de ofertant, Cerinta nr. 2 - Resurse tehnice: Informatii coloana din dreaptaOfertantul va face dovada prin completarea unei declaratii pepropria raspundere ca are dotarea tehnica necesara indepliniriicontractului ? Formular V.4/6Se solicita ca cerinta minima dovada detinerii si disponibilizarii(din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) aunei statii de betoane autorizate conform prevederilor legale, respectiv dovada detinerii si disponibilizarii (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a laboratoarelornecesare (in conformitate cu propunerea tehnica prezentata) siautorizate, cu grad corespunzator lucrarilor ce urmeaza a fiexecutate, precum si a unei autoagitatoare pentru betoane.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document solicitat ca sicerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei cainacceptabila, Cerinta nr.3Numai in cazul sustinerii de catre un tert a capacitatii tehnice siprofesionaleSe va depune: ?Angajament ferm? ? in forma autentica ? daca ofertantul este sustinuttehnic/profesional in conformitate cu art. 190 din OUG 34 / 2006 ? se vaface dovada resurselor tehnice si/sau profesionale invocate, prindepunerea de documente justificative.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document solicitat ca si cerinta decalificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand caefect respingerea ofertei ca inacceptabila., Cerinta nr.3Informatii coloana din dreaptaSe va depune: ?Angajament ferm? ? in forma autentica ? daca ofertantul estesustinut tehnic/profesional in conformitate cu art. 190 din OUG34 / 2006 ? se va face dovada resurselor tehnice si/sauprofesionale invocate, prin depunerea de documentejustificative.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document solicitat ca sicerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei cainacceptabila., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP in format electronic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2012 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer