Achizitie publica - LUCRARI INLOCUIRE TAMPLARIE EXTERIOARA - CONTINUARE - DIN LEMN STRATIFICAT RASINOASE CU GEAM TERMOPA
Detaliu pentru invitatia numarul 96448
GRUP SCOLAR INDUSTRIAL "STEFAN ANGHEL"
Cod de identificare fiscala: 3228500
Adresa: B-DUL ALEXANDRU IOAN CUZA NR. 39, Resita
Telefon: 0255215721
Fax: 0255215721
Denumire invitatie: LUCRARI INLOCUIRE TAMPLARIE EXTERIOARA - CONTINUARE - DIN LEMN STRATIFICAT RASINOASE CU GEAM TERMOPA
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45421135-9 - Instalare de ferestre din lemn (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: LUCRARI INLOCUIRE TAMPLARIE EXTERIOARA - CONTINUARE - DIN LEMN STRATIFICAT RASINOASE CU GEAM TERMOPAN (LA PARTER GEAM TERMOPAN ANTIEFRACTIE)
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 02.11.2007 18:29
Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2007 00:00
Adresa la care se transmit ofertele: RESITA, BULEVARDUL ALEXANDRU IOAN CUZA, NR 39, CARAS-SEVERIN, 320088Tel.: 0255 215721
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
SITUATIA PERSONALA A OFERTANTULUIDECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA (FORMULAR 12A CONF. GHID)DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181 DIN O.U.G.NR.34/2006 (FORMULAR 12B CONF. GHID)CAPACITATEA DE EXERCITARE A ACTIVITATII PROFESIONALE(INREGISTRARE)SITUATIA ECONOMICO-FINANCIARA(BILANT CONTABIL LA 30.12.2006 sau 30.06.2007.DECLARAREA CIFREI DE AFACERI pe ultimii 3 ani).CAPACITATEA TEHNICA SI/SAU PROFESIONALALISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EFECTUATE IN ULTIMII TREI ANI (formular 12F conf. Ghid)CERTIFICAREA SISTEMULUI CALITATII-ISO 9001/2000.DECLARATIE PRIVIND EFECTIVUL MEDIU ANUAL AL PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE (formular 12I conform Ghid)DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE (sub efectul Art.292 Cod Penal) A PERSOANEI AUTORIZATE PRIVIND CALIFICAREA SI ATESTAREA PROFESIONALA A PERSONALULUI ANGAJAT IN VEDEREA EFECTUARII LUCRARILOR CONTRACTANTATE.INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII: COMPLETAREA FORMULARELOR 12C SI 12G.
La sediul unitatii scolare, Compartiment Contabilitate- etaj 1, Compartiment Secretariat- parter, orele 8-16.Pretul Caietului de Sarcini: 30 lei.