Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari "Instalatii edilitare aferente construire Centru Tehnologic Regional Iasi"


Detaliu pentru invitatia numarul 348404
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Iasi
Numar invitatie: 348404/11.06.2013
Denumire contract: Lucrari "Instalatii edilitare aferente construire Centru Tehnologic Regional Iasi"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul IasiCod fiscal: 4541580, Adresa: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Telefon: 0232/258190, Fax: 0232/258190
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Romania, cod postal: 700064, telefon: +40 0232/267582-189, fax: +40 0232/258190, persoana de contact: Apreutesei Elena
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Primariei Municipiului Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari "Instalatii edilitare aferente construire Centru Tehnologic Regional Iasi"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare lucrari pentru "Instalatii edilitare aferente construire Centru Tehnologic Regional Iasi" conform caietului de sarcini si PT.Prezenta achizitie are ca scop executia urmatoarelor lucrari: 1.Statie pompare ape uzate-structura, instalatii electrice, instalatii hidraulice, instalatii conducta de refulare.2.Rezervor de incendiu-structura
II.1.6) CPV: 45232430-5 - Statii de tratare a apei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 179, 715 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 3594, 30 lei(1797, 15 lei in cazul IMM). Modalitati de constituire acceptate, conform art. 86 alin.(1) si (5) din H.G. nr. 925/2006 actualizata: -Virament bancar in contul autoritatii contractante: (RO45TREZ4065006XXX000460 Trezoreria Iasi); -Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari; -Prin depunere la casieria autoritatii contractante. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si decizia C.N.S.C. este de respingere, autoritatea contractanta va retine contestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art. 278^1 litera a) din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata. In cazul in care Garantia de participare se constituie in alte monede decat moneda nationala, pentru echivalenta se va lua in considerare cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara T.V.A. (5% in cazul I.M.M.). Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nota: Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat; c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic; c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit; c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie. Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea-Prezentare Formular 12A, Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator; Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006-Prezentare Formular 12B-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati, pentru tert sustinator-declaratie art.181 lit.a), c1)si d) din OUG nr.34/2006 actualizata. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr.3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 12C-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati; Cerinta nr.4-Declaratie pe proprie raspundere conform art.69^1 din OUG nr. 34/2006-Prezentare Formular nr.6-Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Primar?Gheorghe Nichita, Viceprimar?Mihai Chirica, Viceprimar?Marius Sorin Danga, Secretar?Denisa Liliana Ionascu, Director Executiv Directia Dezvoltare si Proiecte Europene-Cosmin Iuliu Coman, Director Executiv Directia Tehnica si Investitii-Petru Dumitru Tomorug, Director DAPPP ? Letitia Palaga, Director General DEFPL?Maria Simionescu, Sef Serviciu Juridic-Doina Florescu. Lista consilieri locali: Anghel Ficu, Antipa Gabriela, Aur Marius Catalin, Bejan Victor, Boca Adrian Florin, Boisteanu Paul Corneliu, Bulgariu Catalin, Axinia Constantin, Birhala Constantin, Chirica Mihai, Danga Marius Sorin, Gavrila Camelia, Melenciuc Georgiana, Nedelcu Vlad Nicolae, Grigore Gabriel, Harabagiu Gabriel, Leonte Constantin, Matasaru Petre Daniel, Navodaru Laurentiu, Ostaficiuc Marius Eugen, Preda Anca, Rudnic Erica, Sandu Vasile, Scripcaru Calin, Vranceanu Simona Elena, Trandafirescu Sorin Alexandru. Comisia de evaluare: Vulpoi Marian, Danuta Petrovici, Cuperman Adrian, Gherghel Dan, Zaharia Eduard, Cerinta nr.5-Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP-Prezentare Formular 3-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati; Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de ONRC-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii- eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romana. NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA ECONOMICA SI FINANCIARA A OFERTANTULUI DE CATRE O ALTA PERSOANA (conf. art. 186 din OUG nr.34/2006) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Se va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si cu obligativitatea neincadrarii tertului sustinator in prevederile art.69^1 din OUG 34/3006, cf prev art 13 din L279/2011., ,Cerinta nr.1Fisa de Informatii generale conform Formular 8.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012)sa fie de minim 359430 lei.Pentru echivalenta in euro se va tine cont de cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR: 2010 - 1 euro = 4, 2099 lei, 2011 - 1 euro = 4, 2379 lei, 2012 - 1 euro = 4, 4560 lei.Pentru verificarea indeplinirii cerintei se solicita copii certificate conform cu originalul dupa bilanturile contabile sau extrase de bilant ptr 2010, 2011, vizate si inregistrate de organele competente sau orice documente justificative in copie lizibila certificata conform cu originalul.In cazul in care pentru anul 2012 bilantul nu a fost depus se va depune o declaratie pe proprie raspundere privind situatia financiarasau alte documente pe care operatorul economic le considera relevante in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra de afaceri, garantiei de participare si a garantiei de buna executie. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formular 7 Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date a achizitiei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA TEHNICA SI PROFESIONALA A OFERTANTULUI DE CATRE O ALTA PERSOANA (conf. art.190 din OUG 34/2006)Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate., ,Cerinta nr. 1 - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani continand numele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora, perioada de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contractului, precum si o descriere a lucrarilor executate in cadrul contractului respectiv, original sau copie lizibila certificata cu originalul, Cerinta nr. 2-Experienta similara-Ofertantul va prezenta ca experienta similara lucrari executate in ultimii 5 ani a cel putin un contract sau maxim 2 contracte de lucrari similare a carui/caror valoare cumulata este de cel putin 179715 lei fara TVA.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Cerinta 3 Informatii personal Prezentare Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Personalul minim solicitat pentru indeplinirea contractului: Sef santier-absolvent al unei institutii de invatamant superior in constructii, cu experienta profesionala in lucrari de constructii edilitare, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar (se va prezenta copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul a diplomei de absolvire, CV) - pentru coordonarea activitatii echipei din subordine si pentru verificarea si urmarirea calitatii lucrarilor executate in santier;Responsabil tehnic cu executia pentru domeniul IX-Lucrari de constructii edilitare si de gospodarie comunala, necesar in conformitate cu Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice (se vor prezenta copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul ale atestatelor, legitimatiilor valabile la data limita de depunere a ofertelor, CV);Responsabil AQ - absolvent al unei institutii de invatamant superior in constructii necesar in conformitate cu Legea nr.10/1995 privind calitatea in constructii, se vor prezenta copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul ale diplomelor, CV, avand in vedere Ordinul nr.356/2009 din 28.05.2009, publicat in MO, Partea I nr.378 din 04.06.2009 prin care se abroga procedura de autorizare a personalului de specialitate in constructii.Se accepta prezentarea deciziei interne de numire in functie. ;Responsabil CQ - absolvent al unei institutii de invatamant superior in constructii necesar in conformitate cu Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii (se vor prezenta copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul ale diplomelor , CV) avand in vedere Ordinul nr. 356/2009 din 28.05.2009, publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 378 din 04.06.2009 prin care se abroga procedura de autorizare a personalului de specialitate in constructii. Se accepta prezentarea deciziei interne de numire in functie.Pentru personalul de conducere cat si pentru cel responsabil ptr indeplinirea contractului de lucrari se vor prezenta: CV-uri, copii dupa documentele care atesta calificarea profesionala si atestatele de competenta profesionala, declaratie de disponibilitate pentru functia din proiect, semnata de fiecare membru al echipei in parte, in original, copii contracte de munca sau orice forma de colaborare., Cerinta nr.5 Declaratie referitoare la utilaje, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea orespunzatoare a contractului de lucrari. Cerinta minima obligatorie a dotarilor tehnice: excavator pe pneuri-buldoexcavator, macara pe pneuri, motopompa, compactor, motocompresor de aer, ciocan pneumatic, grup termic de sudura, autobasculante, aparat de sudura polietilena cap la cap, aparat de sudura prin polifuziune, buldozer, laborator min gradul II pentru profilele: G.T.F.? geotehnica si teren de fundare; An.Cf.D ? agregate naturale pentru cai ferate su drumuri; B.Ba.Bp ? beton, beton armat si beton precomprimat, M.B.M. ? materiale pentru betoane si mortare si A.R ? armaturi de rezistenta din otel beton, sarme sau plase sudate conform Buletinului Constructiilor nr.23 din 1996 si Ordinului pentru aprobarea procedurii privind evaluarea laboratoarelor de analiza si incercari in constructii in vederea autorizarii, publicat in Mo nr.20 bis/2007, in care este specificat ca laboratorul de grad II poate desfasura activitati in afara sediului prin laboratoare mobile pe perioada unui contract/proiect.Ofertantii pot prezenta lista de mijloace fixe ptr a dovedi detinerea dotarilor tehnice sau documente doveditoare in copie lizibila conform cu originalul(contracte vanzare-cumparare/lesing, inchiriere, prestari servicii/facturi fiscale), sa faca dovada ca va dispune pe perioada de implicare efectiva in executia lucrarilor a utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice precizate mai sus-pentru demonstrarea indeplinirii cerintei se va permite pe langa formele precizate si prezentarea unui angajament., Cerinta 6: Informatii despre subcontractanti ? daca este cazul.Prezentare Declaratie privind partea/partile care sunt indeplinite de subcontractanti. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare daca se vor prezenta documente relevante pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit. Nota : In cazul in care, parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, atunci autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv , prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta., Cerinta 7: Informatii despre asociati - daca este cazul - Prezentare Formular Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare se solicita legalizarea asocierii. Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de asigurare a calitatii conform ISO 9001 sau echivalent copie lizibila certificata conform cu originalul.Certificatele vor fi in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de protectie a mediului conform ISO 14001 sau echivalent - copie lizibila certificata conform cu originalul. Certificatele vor fi in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2013 10:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer