Achizitie publica - Lucrari interdependente si obligatorii investitiei de baza, la obiectivul: Reabilitarea si modernizarea CIAPH Nuseni, Jud Bistrita-Nasaud
Detaliu pentru invitatia numarul 320552
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320552/21.02.2012
Denumire contract: Lucrari interdependente si obligatorii investitiei de baza, la obiectivul: Reabilitarea si modernizarea CIAPH Nuseni, Jud Bistrita-Nasaud
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BISTRITACod fiscal: 8883551, Adresa: Piata Petru Rares nr.1A, Bistrita, Telefon: 0263 230502, Fax: 0263 230502
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Sucevei, nr.1-3, Bistrita, Romania, cod postal: 420099, telefon: +40 0263230502, fax: +40 0263215752, persoana de contact: CORINA MOGA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul DGASPC B-N , Bistrita, str. Sucevei, nr. 1-3, Sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari interdependente si obligatorii investitiei de baza, la obiectivul: Reabilitarea si modernizarea CIAPH Nuseni, Jud Bistrita-Nasaud
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari interdependente si obligatorii investitiei de baza, la obiectivul: Reabilitarea si modernizarea CIAPH Nuseni, Jud Bistrita-Nasaud,
II.1.6) CPV: 45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 792, 302 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10.000 lei. Deounerea garantiei de participare este obligatorie.Aceasta se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: -prin virament bancarsau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari;
- prin ordin de plata, in contul DGASPC B-N deschis la Trezoreria Bistrita - RO 49 TREZ 1015006XXX000189, cuconditia confirmarii acestuia de catre banca, astfel incat inainte de deschiderea ofertelor suma sa fie virata in contul DGASPC B-N;
- prinscrisoarede garantie bancara, se va completa formularul F9 anexat in Sectiunea formulare;
- a unei sume in numerar depusa la caseria DGASPC B-N, deschisa zilnic intre orele 8.00-16.00, CF. 8883551;Nota: Ofertantuluicaruia ConsiliulNational de Solutionare a Contestatiilor va respingecontestatia formulata, i se va retine potrivit art.278^1 din OUG 34/2006 o parte dingarantia de participare respectiv suma de 4.572, 3 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractuluiGarantia de buna executie se poate constitui astfel: -printr-un instrument de garantare bancara emis in conditiile legii de catre o societate bancara- prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un cont deschis la Trezorerie, cu respectarea art.1 din HG 1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie maimica de 0, 5% din valoarea contractului;Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu isi indeplinesteobligatiile asumate prin contract.Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cuprevederile art.92 din HG.925/2006.Perioada de garantie de buna executie este de minim 24 de luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundereprivind neincadrareain dispozitiile art.180 din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita completarea formularului F5 Declaratie privind eligibilitatea din sectiuneaFormulare.2. Declaratie pe proprie raspundereprivind neincadrareain dispozitiile art.181 din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita completarea formularului F6din sectiuneaFormulare.3. Declaratie pe proprie raspundereprivind neincadrareain dispozitiile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare.Se solicita completarea formularului F7din sectiuneaFormulare.Nota: Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul DGASPC B-N, copnformart. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare.: - Moldovan Margit - Director general- Ababi Olimpia Carmen - Director general adjunct- Turcu Gyongyver - Director adjunct economic- Moga Corina -Sef serviciu achizitii publice, administrativ, intretinere;
- Nusfelean Ionut Ciprian - consilier Compartimentul juridic, - Muresan Gabriel -Sef CIAPH Nuseni- Gotea Nicoleta- inspector Specialitate DGASPC B-N- Ungurenu Elisabeta - consilier Consiliul Judetean Bistrita-Nasaud- Mora Csaba- Consilier Consiliul Judetean Bistrita-NasaudNota: In cazul in care la procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP 314/2010.Se solicita completarea formularului F8 din sectiunea formulare.5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Prezentarea certificatelor astfel- Certificat de atestare fiscala emis de catre Directia Generala a finantelor Publice - datorii la bugetul consolidat general- din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata la data de ________- Certificat de aterstare fiscala din care sa reiasa plata impozitelor si taxelor locale la data de ______Pentru persoane juridice straine- se vor oprezentacertificatele sus mentionate sau documente echivalente, in conformitate cu prevederile legale in tara in care este stabilit ofertantulNota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. 1. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale se va demostra prindepunerea unui Certificat Constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertuluisi careva contine obiectul de activitate supus procedurii.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizatin ultimii 3 ani o cifra medie de afaceri globale in valoare de minim 1.400.000 lei.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati , respectiv 2011, 2010, 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Formularul se va completacu cel putin trei lucrari., Fisa de experienta similara.Se va demonstra executarea in ultimii 5 ania cel putin unui contract/parti din contract, cu o valoare mai mare sau egala cu valoarea impusa de 700.000 lei si al carui obiect a fostexecutia unor lucrari similare., Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile alocate pentru executia lucrarii., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, Informatii privind subcontractantiiSe vor preciza partile din contract pe care acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestora si dupa cazacordul acestora., Informatii privind asociatiiNota: Operatorii economici care se asociaza pentru a depune o oferta comuna vor prezentaacordul de asociere. Indeplinireacerintelor privind situatia economico-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate in fisa de date a achizitiei din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective. Standarde de asigurare a calitatiiPrezentarea certificatului ISO 9001.Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschideri ofertei. Nu se admit operatori economici in curs de certificare.In cazul in carela procedura de achizitie publicaparticipa un grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privind prezentarea standardelor de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in SEAP atasata invitatiei de participare sau de la sediul DGASPC B-N Serviciul achizitii publice.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 07:56