Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari intretinere curenta si periodica strazi si trotuare, municipiul Rosiorii de Vede, Teleorman


Detaliu pentru invitatia numarul 349919
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Primaria Rosiorii de Vede
Numar invitatie: 349919/04.07.2013
Denumire contract: Lucrari intretinere curenta si periodica strazi si trotuare, municipiul Rosiorii de Vede, Teleorman
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Rosiorii de VedeCod fiscal: 4652694, Adresa: str.Dunarii, nr.58, Rosiori de Vede, Telefon: +40 247466250, Fax: +40 247466141
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Dunarii, nr.58, Rosiori de Vede, Romania, cod postal: 145100 - Registratura Generala, telefon: +40 247466250, fax: +40 247466141, persoana de contact: Munteanu Mihaela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Rosiorii de Vede, str.Dunarii, nr.58, Teleorman, Romania, cam.17, etaj.1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari intretinere curenta si periodica strazi si trotuare, municipiul Rosiorii de Vede, Teleorman
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de intretinere curenta si periodica strazi si trotuare care fac obiectul prezentului acord cadru constau in principal din-reparare carosabil cu BA 16 - 6cm - plombe asfaltice;
-reparatii suprafete izolate - plombe asfaltice;
-reparatii suprafete intinse (covoare asfaltice)-reparatii trotuare si alei in cadrul asociatiilor de proprietari;
-refacere carosabil cu BA 16 - 6cm;
-montat borduri;
-refacere parcari auto;
-marcaje rutiere longitudinale si transversale.Descrierea tehnologiilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.Valoarea estimata fara TVA a acordului cadru este de 16.129.032, 26, din care 0 lei reprezinta valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 16, 129, 032.26 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 162.000 lei care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari prin scrisoare de garantie bancara in original, ordin de plata din care sa rezulte virarea sumei reprezentand garantia de participare in contul RO 73 TREZ 6085006XXX001594 Trezoreria Municipiului Rosiorii de Vede, cod fiscal 4652694 sau depunerea garantiei direct la casieria autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare (egala cu perioada de valabilitate a ofertei): 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. (model orientativ scrisoare de garantie bancara Formular nr.9)Cursul de referinta considerat pentru echivalenta garantiei de participare depusa in alta valuta este cel comunicat de BNR in ziua publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare. Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la semnarea contractului, iar intrarea in vigoare a acestuia va avea loc dupa constituirea garantiei de buna executie. Constituirea garantiei de buna executie este obligatie contractuala.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(model orientativ Formular nr. 16)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular 12A )2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa atesteindeplinirea obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formular nr.12B, in original)Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.3, in original)4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu Formular nr. 5, in original.5.Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, in original sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? si din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celi in care se depun ofertele.6.Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale, in original sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? si din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celi in care se depun ofertele.7.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.4)Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt: Duica Cristian, Stanga Teodoru, Mirzoi Marian Florin, Radu Marin, Gogoi Ion, Nicolescu Cosmin Marius, Dida Virgil, Catrinoiu Liliana, Lazar Florea, Gheorghescu Daniel, Ivancu Stelian, Plopeanu Constantin Cristian, Popescu Cristian, Cocosila Virgiliu, Sfat Maria Adelina, Ionescu Mircea, Alexandrescu Traian Romica, Ingineru Marin, Fierascu Daniel, Stoicovici Gabriel, Tetici Carmen, Munteanu Mihaela, Anghelovici Cristian Dumitru, Voivozeanu Mircea, Sandu ViorelNota: In cazul participarii cu oferta comuna documentele mai sus mentionate trebuie depuse de fiecare asociat in parte. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent incodul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoanele juridice straine.Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Nota: In cazul participarii cu oferta comuna documentele mai sus mentionate trebuie depuse de fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economica si financiara, Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani va fi cel putin egala cu 4.032.258 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca a executat maxim 3 contracte avand ca obiect lucrari de reparare drumuri si trotuare a caror valoare cumulata sa fie de minim 4.032.258lei, fara TVA, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje si instalatii.Ofertantul va constitui dovada ca detine (in dotare proprie, prin contracte, conventii de inchiriere, etc.) minim utilajele de mai jos: -buldoexcavatoare ? 2 buc-autogudronator? 2 buc-autobasculante 16t - 40 t - 15 buc;
-autobetoniera capacitate minim 9mc fiecare - 2 buc-incarcator - 1 buc-masini de taiat rosturi cu disc diamante -1 buc-instalatie de colmatat rosturi ? 1 buc.-repartizator asfalt -2 buc-masina de marcaj - 1 buc-perie mecanica - 2 buc-cilindru compactor pentru imbracaminte rutiera-2 buc-masina de frezat imbracaminte asfaltica -2 buc-cilindrii pe pneuri pentru imbracaminte rutiera - 1 buc.-statie de asfalt- 1 buc-statie de betoane- 1 buc-statie topo -1 buc;, Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei aniCerinte minime obligatorii: - minim 1 inginerconstructor absolvent de studii superioare tehnice in constructii specialitatea Constructii Cai Ferate Drumuri si Poduri (sau echivalentul acesteia) avand oexperienta specifica de minim 2 ani in executarea lucrarilor de constructii de drumuri si care va indeplini functia de Sef Santier Constructii Drumuri.- minim un Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul constructii rutiere drumuri;
-un Responsabil cu controlul calitatii lucrarilor (CQ);
- un coordonator in materie de sanatate si securitate in munca., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent, Implementarea Standardului de Management al Mediului in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarilor
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2013 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer