Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari invelitoare sarpanta


Detaliu pentru invitatia numarul 332851
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Dimitrie Castroian Husi
Numar invitatie: 332851/01.08.2012
Denumire contract: Lucrari invelitoare sarpanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal Dimitrie Castroian HusiCod fiscal: 4359628, Adresa: str. 1 Decembrie, nr.40, Husi, Telefon: 0235/480360, Fax: 0235/480003
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Online Seap
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari invelitoare sarpanta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari invelitoare sarpanta
II.1.6) CPV: 45261100-5 - Lucrari de sarpanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 174, 264.66 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiade participare este de 1%- 1742, 65 lei;Garantia se va constitui prin: - virament bancar sau pritr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire a contractului sau cu O.P. in contul autoritatii contractante: RO95TREZ6585006XXX002172, deschis la Trezoreria Husi.Scrisoarea de garantie bancara ? se va depune, in original, la sediul autoritatii contractante, str. 1 Decembrie, nr. 40, loc. Husi, jud.Vaslui, pana la data si ora limita stabilita in documentatia de atribuire.Ordin de plata ? se va depune scanat in SEAP.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare prin instrument de garantare se va posta scanat in SEAP si se va depune la sediul autoritatii contractante in original de toti operatorii care utilizeaza aceasta modalitate, pana la data si ora limita stabilita in documentatia de atribuire.Neprezentarea garantiei de participare in conformitate cu O.U.G. 76/2010 pentru modificarea si completarea O.G 34/2006, atrage dupa sine descalificarea.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 30 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii aut.contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in per. convenita a contractului. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari este de 5% din pretul contractului, fara T.V.A. Modul de constituire a garantiei de buna executie este sub forma: 1-prin virament bancar in cont deschis la unit. Trez. Statului din cadrul Org.Fiscal competent in administrarea acestuia, cont distinct care sa fie la dispozitia autoritatii contractante2-prin retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale, retineri care sa se faca in cont distinct deschis la unit. Trez.statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia si care sa fie la dispozitia aut.contractante.Suma initiala care se va depune in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0.5%din pretul contractului.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181Cerinta nr. 2Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei, scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiumea conform cu originalul.Cerinta nr. 3Certificat eliberat DGFP, scadent in luna anterioara celei in care se depune: in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiumea conform cu originalulCerinta nr. 4Documente care atesta statutul de IMM (pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere conform ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010Cerinta nr. 6Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev. art. 69^1 din OUG 34./2006 legat de conflictul de interese.Persoane ce detin functii de decizie - manager - Rotaru Lucia; dir. financiar - contabil Paun Eliza; director medical Wassouf Emad.Comisia de evaluare a ofertelor: presedinte Tanase Aurelia, membru Timus Ioam, membru Balan Cristian, consultant de specialitate-Cretu Tanica. Cerinta 1 - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - Ofertantul va depune certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul proocedurii, formular tip in originalsau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" - conform Ordin ANRMAP 509/2011.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original/sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generaleCerinta nr. 2Copie a ultimului bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competenteCerinta nr. 3Cifra de afaceri medie in domeniul de activitate: lucrari de reparatii generalesi de renovare pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 280000, 00 lei fara TVA.-declaratie pe proprie raspundere privind cifra medie de afaceri;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare din ultimii 5 ani Cerinta nr. 1Ofertantii vor depune documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, conform ISO9001:2008 sau echivalent.organisme independente, prin care seatesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediuluipentru executia de lucrari similare, conform ISO 14001 valabil la datadeschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din Seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2012 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer