Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - lucrari izolare termica spital, hidroizolatie acoperis spital, inlocuire geam termopan


Detaliu pentru invitatia numarul 334197
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL DE PEDIATRIE PLOIESTI
Numar invitatie: 334197/23.08.2012
Denumire contract: lucrari izolare termica spital, hidroizolatie acoperis spital, inlocuire geam termopan
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PEDIATRIE PLOIESTICod fiscal: 15513888, Adresa: Bdul Independentei nr.18 Ploiesti, Ploiesti, Telefon: 0244591801, Fax: 0244591801
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul Independentei nr.18 Ploiesti, Ploiesti, Romania, cod postal: 100-336, telefon: +40 0244591801, fax: +40 0244591801, persoana de contact: CONSTANTIN PETRE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bdul Independentei nr.18 Ploiesti, Ploiesti, Romania, cod postal: 100-336, telefon: +40 0244591801, fax: +40 0244591801, persoana de contact: sing. Florea Leonard
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: lucrari izolare termica spital, hidroizolatie acoperis spital, inlocuire geam termopan
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari izolare termica spital, hidroizolatie acoperis spital, inlocuire geam termopan la sediul Spitalului de Pediatrie Ploiesti str. M.Eminescu nr.4-6
II.1.6) CPV: 45421150-0 - Lucrari de instalare de tamplarie nemetalica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este 2% din valoarea estimata a lucrarii , respectiv 5000 ron.Garantia de participare se poate constitui astfel : a)scrisoare de garantie bancara pentru participarea la procedura de atribuire a contractelor de achizitie publica ;B)Ordin de platain contul de trezorerie RO72TREZ5215006XXX010692 deschis la Trezoreria Ploiesti ; c)virament bancar sau printr-un instrument de garantie in original emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari .Perioada de valabilitate a garantiei de participare :60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor .Perioada de valabilitate a garantiei de participare , care va ficel putin egala cu perioada minima a ofertei , astfel cum a fost solicitata prin documentatia de atribuire .In cazul in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata . In masura in care CNSC respinge contestatia , autoritatea contractanta va aplica prevederile art.278 ind.1 lit.a)din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie dupa incheierea contractului in procent de 5% din valoarea contractului de lucrari fara TVA , printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate deasigurari , care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.declaratie privind eligibilitatea - formular 2;2.declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta nr.34/2006 - formular 3;3.declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69ยน din OUG 34- formular 1;4. certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - conf. Ord. ANRMAP nr.314/2010, - prezentat inoriginal - formular 4 ;5.certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat si local din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor fiscale a lunii precedente - copie simpla ;6.declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 8 ;7.persoane din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie in vederea atribuirii contractului de executie lucrari : -Manager : Dr. Vasile Oresta ; Director Medical: Dr. Radu Carmen ; Director Fin.Contabil : Ec.Niculescu Marius ; Cons. Juridic: Iordache Iulia ; 1. certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate specific activitatii contractului valabil la data deschiderii ofertelor - copie simpla ;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.prezentare atestat responsabil tehnic cu executia ; 1.certificat care sa ateste ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii : SR EN ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2012 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer