Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari la Baza didactica CSS Soimii Sibiu etapa 2-Centrul de pregatire sportiva , Paltinis


Detaliu pentru invitatia numarul 355481
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CLUBUL SPORTIV SCOLAR SOIMII SIBIU
Numar invitatie: 355481/07.11.2013
Denumire contract: Lucrari la Baza didactica CSS Soimii Sibiu etapa 2-Centrul de pregatire sportiva , Paltinis
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCLUBUL SPORTIV SCOLAR SOIMII SIBIUCod fiscal: 4406177, Adresa: SIBIU, STR. GENERAL MAGHERU NR. 18, Sibiu, Telefon: 0269232076, Fax: 0269214091
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari la Baza didactica CSS Soimii Sibiu etapa 2-Centrul de pregatire sportiva , Paltinis
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucraride constructii complementare structurii existente-finisare, lucrari de instalatii electrice, termice si sanitare.Valoarea totala estimata fara TVA a lucrarilor de reparatii este de 702000 LEI din care: C+M=698318 LEI fara TVA; Cheltuieli diverse si neprevazute (0.52%)= 3682 LEI fara TVA. Mentionam ca in cazul ofertei procentul 0.52% se va aplica la valoarea ofertei fara diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 702, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
G.P.=13000 lei(echivalentul in lei a 2934, 27 Euro, la curs BNR=4, 4304 lei/E, din data de 7 oct 2013).Perioada minima de valabilitate a garantiei=perioada de valabilitate a ofertei.Modalitate de constituire: I.instrument de garantare irevocabil(ORIGINAL), care prevede conditionarea sau neconditionarea platii, cf.art. 86 al(3) din HG 925/2005, actualizata.Instrumentul de garantare se va posta scanat in SEAP, iar originalul se va prezenta la sediul autoritatii , pana la termenul limita de depunere a ofertei, ori, II.virament bancar prin OP contRO71TREZ5765005XXX004440Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora limita de depunere a ofertelor atrage respingerea ofertei. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Pentru operatorii economici incadrati cf.Legii 346/2004 , garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus cu probarea dovezii. Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatata de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr.34/2006.Garantia ofertantului castigator se restiuie in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie, dupa semnarea contractului.G.P.se va depune in original la sediul autoritatii contractante si copie in SEAP.
Garantie de buna executie
G.B.E.: 8% din valoarea contractului , exclusiv TVA. G.B.E. se constituie prin: a) un instrument de garantare emis in cond. legii de o societ. bancara sau de o societ. de asig. care devine anexa la contr. Garantia trebuie sa fie irevocabila.-sau-b) retineri succesive din sumele datorate pentru fact partiale, in cont de disponibil distinct deschis la Trezoreria Statului si pus la dispozitia autorit. contrac. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. A.C.elibereaza/restituie G.B.E in cel mult 3 zile de la data receptiei finala si/sau de la plata facturii finale emisa la incheierea contractului, in temeiul unei notificari exprese a ofertantului.Ofertantii din categoria IMM, cf.Legii 346/2004, pot beneficia de reducere cu 50% dincuantumul G.B.E.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea, (neincadrarea in art. 180 din OUG nr. 34/2006)2)Declaratie privind calitatea de participant la procedura3)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta4)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006;persoanele care detin functii de decizie in ceea ce priveste initierea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: TROANCA IOAN FLORIN, POPA Floarea, DOMNAR Ioan Dumitru, MUNTEANU Sanda, JAGLEA Carmen Dana, CURTEAN Ioan.5)Declaratie pe propie raspundere privind situatia personala a ofertantului, (neincadrarea la art. 181)6)Certificat de cazier fiscal al societatii (formular tip, in termenul de valabilitate, eliberat de DGFP).7)Cazier judiciar al administratorului/director general - persoane cu putere de reprezentare deplina sau care sunt nominalizate la semnarea si angajarea contractuala. certificat constatator emis de oficiul registrului comertului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor-conf.ordin 509/2011.Operatorii economici nerezidenti (straini): Traduceri autorizate dupa documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul si autorizatiile conforme.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale se demonstreaza de catre fiecare membru al grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale (Formularul B2)cu declararea cifrei de afaceri globala, din ultimii 3 ani: 2010, 2011, 2012.In cazul in care ofertantul isidemonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186 alin.(1) din OUG 34/06, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, printr-un angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederi art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Fiecare asociat este obligat saprezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita inmod cumulativ.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, care dovedeste ca a executat si dus la bun sfarsit, in conformitate cu normele profesionale din domeniu, la nivelul unui contract, maxim2 contracte de lucrari similare a carorvaloare/valoare cumulata a fost deminim de 680.000 lei fara TVA, insotite de certificari de buna executie . Echivalentul din alte monede in lei se va calcula la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Declaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimele 36 luni al personalului angajat, numarul si pregatirea cadrelor de conducere., persoanele responsabile direct de asigurarea contractului. Declaratia va fi insotita de un CV al persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului.Ofertantul va prezenta personal specializat pentru lucrari ce fac obiectul contractului, acest aspect oferind premize la executia lucrarii in conditii de calitate, iar responsabilul lucrarii(coordonatorul desemnat la lucrare)trebuie sa aiba experienta necesara pt. realizarea acesteia., Lista cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora, dupa caz.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe careurmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere si acordul subcontractantilor propusi. In cazul in care, parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa fie realizate de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie inconcordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica. Pe durata contractului , contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati inoferta, fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale, Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de carepoate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2013 17:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer