Achizitie publica - LUCRARI LA INSTALATIA DE INCALZIRE PENTRU INVESTITIA ??RACORD GAZE NATURALE SI MODERNIZARE SISTEM DE INCALZIRE LA SEDIUL POLITIEI MUNICIPIULUI CARACAL??
Detaliu pentru invitatia numarul 338414
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338414/30.10.2012
Denumire contract: LUCRARI LA INSTALATIA DE INCALZIRE PENTRU INVESTITIA ??RACORD GAZE NATURALE SI MODERNIZARE SISTEM DE INCALZIRE LA SEDIUL POLITIEI MUNICIPIULUI CARACAL??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul de Politie al Judetului OltCod fiscal: 4286500, Adresa: str. Mihai Eminescu , nr. 19, Slatina, Telefon: 0249 406500 int 2702, Fax: 0249 437310
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mihai Eminescu , nr. 19, Slatina, Romania, cod postal: 230116, telefon: +40 249406500 / 20702, fax: +40 249437310, persoana de contact: serviciul logistic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SLATINA, STR. PRIMAVERII, NR. 15, JUD. OLT - SEDIUL SERVICIULUI LOGISTIC AL I.P.J. OLT
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI LA INSTALATIA DE INCALZIRE PENTRU INVESTITIA ??RACORD GAZE NATURALE SI MODERNIZARE SISTEM DE INCALZIRE LA SEDIUL POLITIEI MUNICIPIULUI CARACAL??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI LA INSTALATIA DE INCALZIRE PENTRU INVESTITIA ??RACORD GAZE NATURALE SI MODERNIZARE SISTEM DE INCALZIRE LA SEDIUL POLITIEI MUNICIPIULUI CARACAL??
II.1.6) CPV: 45232141-2 - Instalatii de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 364, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da.Cuantumul garantiei de participare este de: 3.650, 00LEI.Per. de valab.a gar. de part.: 60zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;Aut. contr. poate solicita extinderea per. de valab. a ofertei.In acest caz, per. de valab. a gar. de part.va fi prelungita in mod corespunzator.Dovada constituirii gar.de part. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stab. pt. desch.ofertelor(Art. 86 alin.6 din HG925/2006.Gar. de part. va fi constituita in forma de: 1.Scrisoare de gar. bancara in favoarea aut. cont., cf Form.17 din sectiunea Formulare;2.Ordin de plata in contul aut. contr.(RO12TREZ5065005XXX000239-TREZ.MUN.SLATINA).3. Instrumente de gar.emise de catre o Soc.de Asig, in favoarea aut. contr.(Fila CEC/CHITANTA la casieria IPJ OLT)OBS: In cazul unei contestatii respinse de CNSC, gar. de part. se retine in raport cu val.est., in cond. art. 278IND1 din O.U.G.34/2006, retinerea fiind in cuantum de 3649.50 LEI.Aut.contr.are dr.de a retine gar.de part., in cazul in care: ofertantul isi retrage oferta in per.de valab.a acesteia; ofertantul desemnat castigator nu constituie gar.de buna executie in per.de valab.a ofertei; ofertantul desemnat castigator, refuza sa semneze contractul in per.de valab.a ofertei.pt ofertantii care se incadreaza la Lg346/2004 - IMM se vor prezenta documente justificative in acest sens(decl. pe proprie rasp.) si se va constitui gar.de part. in cuantum de 50%, respectiv 1825.00lei. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele liderului asocierii sau a unui membru al asocierii de operatori economici.In cazul in care ofertantul este o asociere, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul gar.de part.se va aplica daca fiecaredintre membrii asocierii este IMM.
Garantie de buna executie
Da.Ofertantul desemnat castigator trebuie sa constituie gar.de buna exec.a contractului in termenul de valab.a ofertei dar nu mai tarziu de 14 zile de la semnarea acestuia. Gar.de buna exec.se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conf.cu prev.H.G.1045/2011), suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Gar.de buna exec.se va const.in cuantum de 10%, din pretul contractului, fara TVA. Daca contractantul (inclusiv asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-lor, persoane fizice sau juridice romane si/sau straine, care depun oferta comuna) se incadreaza in categoria IMM-lor, gar.de buna exec.se va constitui in cuantum de 50% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale in conformitate cu Formularul nr. 3. Nu sunt solicitate niveluri minime pentru cifra de afaceri, Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente (copielegalizata sau certificata conform cu originalul)sau scrisori de bonitate dinpartea bancilor ori a unor societati recunoscute de audit financiar
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, precum si o lista a principalelor lucrari similare executate in ultimi 5 ani, Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea cu personal specializat, conform caietului de sarcini - se solicita CV ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului (presedinte, director general, director tehnic, director financiar, sef santier), precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului ? responsabili tehnici cu executia, declaratie centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider , precum si declaratii individuale pentru fiecfiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat , inclusiv liderul -, Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii. Informatii detaliate privind reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii se pot obtine de pe site-ul: http: //www.inspectmun.ro/legislatie/legislatie.html, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractantisi specializarea acestora, dupa caz, experienta similara-maxim 3 contracte, recomandari(in original), procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor (copie conform cu originalul) Documente de certificare a sistemului de management al calitatii, valabile la data deschiderii ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu, respectiv certificate ISO 9001, sau echivalent, Documente de certificare a sistemului de management al mediului, valabile la data deschiderii ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu, respectiv certificat ISO 14001, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP SAU GRATUIT DE LA SEDIUL AUTORIT.CONTR.-SLATINA, STR. PRIMAVERII NR. 15 - OLT
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 09:01