Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI LA INVELITOAREA ACOPERISULUI ? Spitalul de Ortopedie si Traumatologie Azuga


Detaliu pentru invitatia numarul 340328
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL DE ORTOPEDIE SI TRAUMATOLOGIE AZUGA
Numar invitatie: 340328/03.12.2012
Denumire contract: LUCRARI LA INVELITOAREA ACOPERISULUI ? Spitalul de Ortopedie si Traumatologie Azuga
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE ORTOPEDIE SI TRAUMATOLOGIE AZUGACod fiscal: 2845125, Adresa: AZUGA, PH, STR.VICTORIEI, NR.2, Azuga, Telefon: 0244322051, Fax: 0244321910
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL DE ORTOPEDIE SI TRAUMATOLOGIE AZUGASTR. VICTORIEI, NR. 2, AZUGA, cod postal 105100, ROMANIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL DE ORTOPEDIE SI TRAUMATOLOGIE AZUGASTR. VICTORIEI, NR. 2, AZUGA, cod postal 105100, ROMANIA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI LA INVELITOAREA ACOPERISULUI ? Spitalul de Ortopedie si Traumatologie Azuga
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "Lucrari la invelitoarea acoperisului ?Spital de ortopedie si traumatologie Azuga" , Lucrari de invelitoare cu tabla zincata tip Lindab pentru cladirile spitalului
II.1.6) CPV: 45261210-9 - Lucrari la invelitoarea acoperisului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 288.23 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare? 2000 lei. Perioada de valabilit a garantiei pentru particip: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extind.perioadei de valabilit a ofertei, perioada de valabilit a garantiei de particip va fi prelungita in mod corespunz. Garantia de particip emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana (model Formular nr.3). Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o GP depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea de 50% a cuantumului garantiei de participare (art 16 din Legea 346/2004) GP se poate constitui in conformitate cu prevederile art.86 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii GP prin virament - cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor - se va mentiona in adresa de inaintare perioada de valabilitate a GP- cont RO57TREZ5295041XXX000471? Trez. Busteni, CF 2845125Dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Autorit contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, in conformitate cu prevederile art 87 din HG. 925/2006 si art.2781 din O.U.G. nr.34/2006.Restituirea GP se face in conf cu preved. art. 88 din HG 925/2006.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. In conformitate cu art.33, alin3 din HG 925/2006 in cadrul sedintei de deschidere nu este permisa respingerea niciunei oferte, cu exceptia celor care nu sunt insotite de GP, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie ? 5 % din pretul contractului, fara TVA - se va constitui conform prevederilor art.90 din H.G. nr.925/2006 sau prin retineri succesive conform prevederilor art.90 alin. 3 din HG 925/2066 si H.G. nr.1045/2011 (model Formular nr.3A).Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2066 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 - Completare formular nr.5a -original - va fi prezentat ofertant, ofertanti asociati, terti sustinator (daca este cazul) - Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.2. Declaratie neincadrarea in dispozitiile art. 181 - Completare formular nr.5 - original - Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 vor fi prezentate ofertant, ofertanti asociati, terti sustinator (daca este cazul) - autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora), pentru terti sustinatori se solicita declaratie de neincadrare in art 181.a, c^1 - completare formular 5 b3 Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"4. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"5. Certificat de participare cu oferta independenta - Completare formular nr.6 - va fi prezentat ofertant/ ofertanti asociati6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 - Completare formular nr.7 - se va prezenta de ofertant, ofertanti asociati (in cazul unei asocieri), de subcobtractanti (daca este cazul), tert sustinator (daca este cazul). In conformitate cu prevederile art 69^1, persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Consiliul de Administratie ai Spitalului de Ortopedie si Traumatologie Azuga: Ivascu Claudiu ?presedinte; Obancia Daniel ?membru titular; Ganea Liviu-Claudiu ?membru titular; Gurita Adrian ?membru titular; Nica Moise ?membru titular; Dima Carmen Livia ?membru supleant; Ciripoiu Ion ?membru supleant;; Badea Mihai ?membru supleant;Radu Magda ?membru supleant;Nicolae Daniel ?invitat; Nica Bogdan ?membru supleant; Stanescu Stefania ?invitat; Buduleci Ioana ?membru supleant;Persoanele cu functie de decizie in cadrulSpitalului de Ortopedie si Traumatologie Azuga: Manager - Dr. Lidia Rajnoveanu; Director Financiar Contabil - Ec. Turcu Magdalena; Director Medical - Dr. Tocaru IurieMembrii comisiei de evaluare: sing. Ion Margareta ?presedinte; ing. GramaMihai- membru , dr. Cotorobai Mihai ? membru , dr. Musat Luminita ? membru, ec .Oseaca Adriana ? membru de rezerva, farm. Floroiu Rodica. 1. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane- Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate ? original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie.Pentru persoane juridice straine - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declaratie privind cifra de afaceri -completare Formular nr.8 - originalDeclararea cifrei medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani. Cerinta minima: media cifrei de afaceri pe ultimii 3 anitrebuie sa fie cel putin egala cu 200.000 lei.Modalitate de indeplinire: Prezentarea de documente relevante care sa demonstreze indeplinirea cerintei - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cuoriginalul".Informatiile furnizate trebuie sa faca referire la cifra de afaceri anuala globala a ofertantului sau a fiecarui membru al asocierii pentru fiecare anfinanciar incheiat sau in curs., Continuare: Pt conversia in RON, daca situatiile financ. sunt intocm. in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de refer. publicat de BNR pentru anul resp.In cazul in care ofetant. isi demonstr. sit. ec. si financ. invocand si sustinerea acordata de catre o alta pers.(cf art 186/OUG 34/2006), atunci acesta are oblig. de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al pers. resp., completat cf Formular nr. 9, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Pers. ce asigura sustinerea financ. nu trebuie sa se afle in sit. care determina excluderea din procedura de atribuire cf preved art 180, art 181 lit a), c^1) si d) si art 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modific si complet ulter, prezentand in acest sens Formularul 9A si F 7.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara-Declaratie privind lista cu principalele lucrari similare prestate in ultimii 5 ani, calc. de la data limita de depunere a ofertelor ? Formular 10Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani (calc. de la data lim.de depunere a ofertelor) a executat lucrari similare (receptionate partial sau la f.lucrarii)iar suma val. lucr.executate, incl.in contrac./contractele prezentate sa fie cel putin egala cu 161.000 lei exclusiv TVA.(calc.de la data lim.de depunere a ofertelor) insotita de certificari de buna exec.pentru cele mai importante lucrari care vor indica benef., val., perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conf cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Prin "lucrari duse la bun sfarsit" se intelege: -lucr.receptionate partial care sunt insotite de PV de recept partial sau -lucr. receptionate insotite de PV la terminarea lucr., sau -lucrari receptionate insotite de PV de receptie finala., Continuare: Capacit tehn si/sau prof a operat. ec. poate fi sustinuta in conf cu art 190 alin (1), (2) si (3) din O.U.G. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacit tehn si prof invocand si sustinerea acordata de catre o alta pers (cf art 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular 11 in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 11A si Formular nr. 7., 2. Utilajele- cerinta - lista privind utilaje, instalatiile si echipamentele tehnice.Modalitate de indeplinire: - Completare formular nr. 12 - Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, 3. Informatii privind personalul- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunerea ofertelor)Completare formular nr.13- Ofertantul va depune o declaratie pe propria raspunere din care sa reiasa ca, in cazul in care va fi declarat castigator, va asigura personalul necesarrealizarii contractului (personalul la care se face referire este cel conform listei consumurilor cu mana de lucru)- Documentele solicitate in vederea sustinerii experientei precizate in CVurile prezentate pentru personalul tehnic autorizat se vor prezenta numai de ofertantul declarat castisgator., Dovada asigurarii cu personal tehnic autorizat - responsabil tehnic ce executia (RTE) in domeniul contractului (constructii civile)Ofertantul va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" urmatoarele documente: - autorizatii/certificate de atestare profesionala /legitimatiile aferente emisede MDLPL /MDRL /MDRT(valabile la data limita de depunere a ofertelor), Dovada asigurarii cu personal tehnic autorizat - responsabil cu calitatea (C.Q.) - conform Legii 10/1995 privind calitatea in constructii.Ofertantul va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" urmatoarele documente: - CV-uri pentru personalul responsabil CQ semnate de catre persoanele respective- contractele incheiate intre ofertant si persoanele respective, ori alte documente relevante, astfel incat sa rezulte indeplinirea cerintelor privindprofilul/experienta specialistilor propusi sau acordul personalului propus pentru derularea contractului;
- diplome de studii privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala)- se considera suficienta pentru indeplinirea cerintei prezentarea deciziei de numire, Dovada asigurarii cu personal tehnic autorizat - coordonator in materie de securitate si sanatate in munca - persoana desemnata va trebui sa respectetoate conditiile impuse de HG 300/2006. Ofertantul va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" urmatoarele documente: - CV-uri pentru personalul responsabilSSMsem-nate de catre persoanele respective- contractele incheiate intre ofertant si persoanele respective, ori alte documente relevante, astfel incat sa rezulte indeplinirea cerintelor privindprofilul/experienta specialistilor propusi sau acordul personalului propus pentru derularea contractului;
- diplome de studii privind specializarea persona-lului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala)- autorizatii/certificate de atestare profesionala /legitimatiile aferente valabile la data limita de depunere a ofertelor, 4. Informatii privind subcontractantii - Conform art. 69?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, subcontractantii vor completa declaratia pe proprie raspundere (a se vedea Formular 7).- Completare formular nr.14 - Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Dacaoperatorul economic nu are subcontractanti, se va completa formularul cu textul "Nu este cazul"- Se vor prezenta acordurile de subcontractare - formular nr.15 (daca este cazul) Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului, pe toata durata de indeplinire a contractului. Se va respecta Legea 211/2011 privind regimul deseurilor Se completeaza - formular nr.16
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.12.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2012 11:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer