Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI LA OBIECTIVUL DE INVESTITIE ?MODERNIZARE SPATII CAZARE, BLOC ALIMENTAR SI RETELE EXTERIOARE LA CENTRUL DE FORMARE SI PERFECTIONARE A PREGATIRII AGENTILOR DE POLITIE NICOLAE GOLESCU, SLATINA ?


Detaliu pentru invitatia numarul 340733
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Inspectoratul de Politie al Judetului Olt
Numar invitatie: 340733/12.12.2012
Denumire contract: LUCRARI LA OBIECTIVUL DE INVESTITIE ?MODERNIZARE SPATII CAZARE, BLOC ALIMENTAR SI RETELE EXTERIOARE LA CENTRUL DE FORMARE SI PERFECTIONARE A PREGATIRII AGENTILOR DE POLITIE NICOLAE GOLESCU, SLATINA ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul de Politie al Judetului OltCod fiscal: 4286500, Adresa: str. Mihai Eminescu , nr. 19, Slatina, Telefon: 0249 406500 int 2702, Fax: 0249 437310
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Primaverii, nr. 15, Slatina, Romania, cod postal: 230116, telefon: +40 249406500 / 20702, fax: +40 249437310, persoana de contact: SERVICIUL LOGISTIC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SLATINA, STR. PRIMAVERII NR. 15, JUD. OLT - sediul SERVICIULUI LOGISTIC
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI LA OBIECTIVUL DE INVESTITIE ?MODERNIZARE SPATII CAZARE, BLOC ALIMENTAR SI RETELE EXTERIOARE LA CENTRUL DE FORMARE SI PERFECTIONARE A PREGATIRII AGENTILOR DE POLITIE NICOLAE GOLESCU, SLATINA ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE MODERNIZARE LA OBIECTIVUL DE INVESTITIE ?MODERNIZARE SPATII CAZARE, BLOC ALIMENTAR SI RETELE EXTERIOARE LA CENTRUL DE FORMARE SI PERFECTIONARE A PREGATIRII AGENTILOR DE POLITIE NICOLAE GOLESCU, SLATINA ?
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 222, 653 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da.Cuantumul gar.de part.e de: 2.300, 00LEI.Per. de valab.a gar.de part: 60zile de la data limita stab. pt. depunerea ofertelor;Aut. contr. poate solic. extind.per.de valab.a ofertei.In acest caz, per.de valab.a gar.de part.va fi prelungita in mod corespunzator.Dovada constituirii gar.de part.trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stab. pt.desch. ofertelor(Art. 86 alin.6 din HG925/2006.Gar.de part.se const.prin virament bancar sau prin instr.de garantare emis in cond.legii de o soc.banc.ori de o soc.de asig., care se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prev.in doc.de atrib. Gar. de part. va fi constituita in forma de: 1.Scrisoare de gar. bancara in favoarea aut. cont., cf Form.17 din sectiunea Formulare;2.a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Contul aut. contr.(RO12TREZ5065005XXX000239-TREZ.MUN.SLATINA).3. CHITANTA-numerar la casieria IPJ OLT OBS: In cazul unei contestatii respinse de CNSC, gar. de part. se retine in raport cu val.est., in cond. art. 278IND1 din O.U.G.34/2006, retinerea fiind in cuantum de 2226.53 LEI.Aut.contr.are dr.de a retine gar.de part., in cazul in care: ofertantul isi retrage oferta in per.de valab.a acesteia; ofertantul desemnat castigator nu constituie gar.de buna executie in per.de valab.a ofertei; ofertantul desemnat castigator, refuza sa semneze contractul in per.de valab.a ofertei.pt ofertantii care se incadreaza la Lg346/2004 - IMM se vor prezenta documente justificative in acest sens(decl. pe proprie rasp.) si se va constitui gar.de part. in cuantum de 50%, respectiv 1150.00lei. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele liderului asocierii sau a unui membru al asocierii de operatori economici.In cazul in care ofertantul este o asociere, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul gar.de part.se va aplica daca fiecare dintre membrii asocierii este IMM
Garantie de buna executie
Da.Ofertantul desemnat castigator trebuie sa constit.gar.de buna exec.a contr. in termenul de valab.a ofertei dar nu mai tarziu de 14 zile de la semn. acestuia. De regula, gar.de buna exec.se const. printr-un instrum.de gar.emis in cond.legii de o soc. bancara sau de o soc.de asig, care devine anexa la contract.Gar.de buna exec.se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conf.cu prev.H.G.1045/2011), suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5%din pretul contractului. Gar.de buna exec.se va const.in cuantum de 10%, din pretul contractului, fara TVA. Daca contractantul (inclusiv asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-lor, persoane fizice sau juridice romane si/sau straine, care depun oferta comuna) se incadreaza in categoria IMM-lor, gar.de buna exec.se va constitui in cuantum de 50% din pretulcontractului faraTVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateaCompletarea Declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea III FormulareIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excludereaofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Completarea Declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea III Formulare.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3. Declaratie pe propria raspundere privind participarea la proceduracompletarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura ? Formularul 9 din Sectiunea III Formulare4. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P. ? Formularul nr.10 din Sectiunea III Formulare.5. Certificate de atestate fiscala privind plata impozitelor din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificate (in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul esterezident ex. -A.N.A.F.).6. Declaratie privind neincadrarea la art. 69 ^1 din O.U.G. nr. 34/2006Completarea Declaratiei privind neincadrarea la art. 69^ 1 din O.U.G. nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr. 11 din Sectiunea III Formulare .Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica din cadrul IPJ Olt sunt: Seful unitatii ? VOICU ION, Sef contabil ? TELEU NICOLAE, seful Serviciului Logistic ? STEFAN PETRE, Sef birou APII ? RADOI IONEL, ofiter coordonator API-PIPIN FLORICA, sef Comp. Achizitii ? RADULESCU SORINA, Sef Birou Juridic ? MINCA GHEORGHE Ofertantii participanti la procedura vor face dovada inregistrarii ca persoana fizica sau juridica , in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Mod de dovedire: Pentru persoane juridice romane / strainePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ echivalente - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta autoritatii contractante pentru conformitate certificatul constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale in conformitate cu Formularul nr. 3. Nu suntsolicitate niveluri minime pentru cifra de afaceri, Ultimul bilant contabil (la data de 31.12.2011)vizat si inregistrat de organele competente (copie legalizata sau certificata conform cu originalul)sau scrisori de bonitate din partea bancilor ori a unor societati recunoscute de audit financiar
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, precum si o lista a principalelor lucrari similare executate in ultimi 5 ani, Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea cu personal specializat- se solicita CV ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului : personalul tehnic anume insarcinat cu conducerea lucrarilor pe santier (Responsabilul Tehnic de Executie ? RTE, atestat MLPAT sau MLPTL sau MTCT, responsabil control calitate) si sef santier; se vor prezenta CV si documente care sa ateste aceasta calitate, pentru seful de santier, responsabil tehnic de executie si responsabil control calitate. Autoritatea contractanta solicita ofertantilor asigurarea urmaririi executiei lucrarilor cu responsabili tehnici atestati (autorizati) pe categorii de lucrari: constructii si instalatii aferente acestora, declaratie centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catrereprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider , precum si declaratiiindividuale pentru fiecfiecare asociat in parte, semnate de reprezentantiilegali ai fiecarui asociat , inclusiv liderul -, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti si specializarea acestora, dupa caz, experienta similara-cel putin unu, cel mult maxim 3 documente (contracte -copie conform cu originalul/recomandari-in original/ procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor -copie conform cu originalul) Documente de certificare a sistemului de management al calitatii, valabile ladata depunerii ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu, respectiv certificate ISO 9001, sau echivalent, Documente de certificare a sistemului de management al mediului, valabilela data depunerii ofertelor, emise de organisme acreditate in domeniu, respectiv certificat ISO 14001, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP SAU DE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE DIN SLATINA, STR. PRIMAVERII NR. 15-SERVICIUL LOGISTIC
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.12.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 07.12.2012 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer