Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari la obiectivul de investitii "Sistem climatizare spatii administrative CDZ Constanta"


Detaliu pentru invitatia numarul 351043
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: R.A. ROMATSA - ADMINISTRATIA ROMANA A SERVICIILOR DE TRAFIC AERIAN
Numar invitatie: 351043/25.07.2013
Denumire contract: Lucrari la obiectivul de investitii "Sistem climatizare spatii administrative CDZ Constanta"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.A. ROMATSA - ADMINISTRATIA ROMANA A SERVICIILOR DE TRAFIC AERIANCod fiscal: R 1589932, Adresa: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Bucuresti, Telefon: +40 212083450, Fax: +40 212083564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Bucuresti, Romania, cod postal: 013813, telefon: +40 212083528, fax: +40 212083564, persoana de contact: Magdalena DINU/Gabriela MEHES
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Bucuresti, Romania, cod postal: 013813, telefon: +40 212083528, fax: +40 212083564, persoana de contact: Magdalena DINU/Gabriela MEHES
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari la obiectivul de investitii "Sistem climatizare spatii administrative CDZ Constanta"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform caietului de sarcinisi Proiectului I.022 intocmit de VRV Instal Proiect DevelopmentValoarea estimata totala a contractului conform OUG 34/2006 art.29 alin 2 este de 940.830 lei.Cheltuielile cu diverse si neprevazute conform devizului general aprobatreprezinta 4, 7% din valoarea estimata respectiv 42.300 lei.Valoarea estimata supusa procedurii fara cheltuieli diverse si neprevazute este de 898.530 lei
II.1.6) CPV: 45331000-6 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire, de ventilare si de aer conditionat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 940, 830 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 9.000 lei si se constituie potrivit prevederilor art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare in alta moneda, la calcularea echivalentei se va folosi cursul de schimb comunicat de BNR valabil la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare la procedura.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (cel putin 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor).Forma de constituire a garantiei de participare: prin scrisoare de garantie emisa de o societate bancara (Formularul A) sau de o societate de asigurari sau prin OP in contul RA ROMATSA RO93 RNCB 0085 0441 8223 0013- BCR, WTC.Garantia de participare se va anexa la plicul ce contine documentele ofertei, dar neinclusa in plic.Nota: In cazul operatorilor economici care se incadreaza, conform legii, in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, va fi admisa o garantie de participare in cuantum de 50 % fata de suma sus mentionata, conform Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care operatorul economic a constituit garantia de participare la procedura de achizitie publica in calitate de IMM (50% din valoarea garantiei de participare) si nu face dovada ca este IMM, oferta acestuia va fi respinsa, la deschidere conform art. 33, alin. 3, litera b) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 5% din valoarea contractului de executie fara TVA.Mod de constituire: sub forma de scrisoare de garantie bancara (Formular B), care va fi emisa de o banca sau de o societate de asigurari.Termenul de constituire a garantiei de buna executie: 5 zile de la data semnarii contractului.Garantia de buna executie va avea valabilitate pana la data expirarii perioadei de garantie a lucrarilor executate.Conditii de constituire a garantiei de buna executie (conform art. 90 din HG 925/2006, HG 1045/2011 cu modificarile si completarile ulterioare)In cazul operatorilor economici care se incadreaza, conform legii, in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, va fi admisa o garantie de buna executie a contractului in cuantum de 50 % fata de suma sus mentionata, conform Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - completare Formular 1;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completare Formular 2; Certificat de participare cu oferta independenta - completare Formular 3;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (conflict de interese)Persoane cu functii de decizie din cadrul RA ROMATSA sunt: Directorul General, Dl. Aleodor FRANCU, Director Economic - Silvia POPEANGA, Stefan NITA ? presedinte comisie; membrii: Gabriel DRAGOMIRESCU, Iulian STRAT, Corina AIOANEI, Traian PETRESCU, Laura RUSESCU, Florina BALTA, Magdalena DINU 1) Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitateSe va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulcertificatul constatator valabil la data limita de depunere a ofertelor emis de Oficiul Registrul Comertului din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice.2) Se solicita prezentarea Certificatului de Autorizare pentru lucrarile de constructii si instalatii in incinte aeroportuare emis de Autoritatea Aeronautica Civila Romana (AACR) conform Reglementarii Aeronautice Civile RACR-AD-AACDA (respectiv Autorizare AACR de executare lucrari in incinte aeroportuare).3) Operatorul economic va prezenta certificatul EUROVENT fiind o cerinta impusa de natura si importanta deosebita a locatiilor de amplasare a echipamentelor care impun anumiti parametrii nominali si coeficienti de performanta in conformitate cu Normativul pentru proiecatrea, executarea si exploatarea instalatiilor de climatizare Indicativ I5-2010 aprobat prin Ordinul 1659/2011 (detinere certificat EUROVENT)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatiaeconomico-financiaraSe solicita realizarea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani de cel putin 1.750.000 lei.La calculul echivalentei leu/euro se valua in considerare cursul mediu anual comunicat de BNR pentru anul respectivPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca a fost dus la bun sfarsit cel putin un contract de lucrari similare; lista va fi insotita de o certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati sau clienti privati, valoarea, perioada si locul de executie al lucrarilor avute in vedere., Se va prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Se va prezenta declaratia privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Se solicita declaratie privind efectivul mediu de personal si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani . Se solicita prezentarea certificatului ISO 9001:2008 (sau echivalent), de atestare a sistemului de management de calitate al ofertantului, sau a oricarui alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu, care sa confirme existenta sistemului de management al calitatii, Dovada privind implementarea/certificarea unui Sistem de Management de Mediu: se solicita prezentarea de catre ofertant a certificatului ISO 14001:2004 sau certificat echivalent (orice alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu), sau orice alt mijloc de proba (de exemplu: manual, politica de mediu, proceduri specifice sistemului de management de mediu, declaratie de mediu, adeverinta de la un organism de certificare ca are sistemul de management de mediu in curs de certificare, etc.) pentru a demonstra capacitatea tehnica a acestuia privind aplicarea si respectarea unor masuri de management al mediului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2013 10:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer