Achizitie publica - LUCRARI LA PLATFORMA DE CERCETARE IN BIOLOGIE SI ECOLOGIE SISTEMICA - REABILITARE STATIUNEA SINAIA, IN CADRUL PROIECTULUI NR. ID 915/COD SMIS 14043
Detaliu pentru invitatia numarul 341999
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341999/22.01.2013
Denumire contract: LUCRARI LA PLATFORMA DE CERCETARE IN BIOLOGIE SI ECOLOGIE SISTEMICA - REABILITARE STATIUNEA SINAIA, IN CADRUL PROIECTULUI NR. ID 915/COD SMIS 14043
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea din BucurestiCod fiscal: 4505502, Adresa: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213077376, Fax: +40 213139575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050107, telefon: +40 213077327, fax: +40 213133531, persoana de contact: Serviciul tehnic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050107, telefon: +40 213077327, fax: +40 213133531, Serviciul tehnic parter inferior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI LA PLATFORMA DE CERCETARE IN BIOLOGIE SI ECOLOGIE SISTEMICA - REABILITARE STATIUNEA SINAIA, IN CADRUL PROIECTULUI NR. ID 915/COD SMIS 14043
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de amenajare si termoizolare locatie Sinaia
II.1.6) CPV: 45214620-2 - Lucrari de constructii de unitati de cercetare si experimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 295, 333.92 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5.800 leiModul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare la procedura de achizitie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei, se prezinta in original, in cuantumul si cu o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Data la care se face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei de participare. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO57TREZ7055005XXX000186 deschis la Trezoreria Sectorului 5, Cod fiscal: 4505502. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006, precum si in condi?iile art.278ยน din OUG din 34/2006, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare si dupa constituirea garantiei de buna executie, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data constituirii acesteia. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cadrul sedintei de deschidere este permisa respingerea ofertelor care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire (art. 33, alin. (3) lit.(b) din H.G. nr. 925/2006). Conform prevederilor Legii nr. 346/14.07.2004 art. 16, alin (2) valoarea garantiilor se diminueaza cu 50% pentru societatile mici si mijlocii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei va fi, in lei, 10 % din valoarea contractului fara TVA, respectiv 5% in cazul in care se face dovada IMM. Modul de constituire este prin virament bancar, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, constituie anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate la plata prin virament, cu obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante (Suma initiala depusa sa nu fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA). Contul deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Returnarea garantiei de buna executie se va efectua conform art. 92 (4) din HG 925/2006.In cadrul unei asocieri, Liderul Asociatiei va face dovada constituirii garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: completarea Formularului 12. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantade Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta obligatorie: completarea Formularului 23. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Cerinta obligatorie: completarea Formularului 12C4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Cerinta obligatorie: completarea Formularului 35. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor -Cerinte obligatorii: Certificat de cazier judiciar in original, copie legalizata, sau copie lizibila conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelorCertificat de cazier fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Certificat de atestare Fiscala pentru Persoane Juridiceprivind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Administratia Nationala de Administrare Fiscala, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, Certificat de atestare Fiscala pentru Persoane Juridice privind Impozitele si Taxele Locale, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulPersoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), insotite de traducerea legalizata in limba romana, sau in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele din cadrul autoritatii contractante responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - prof. univ. dr. Mircea Dumitru-prof. univ. dr. Emil Barna-prof. univ. dr. Maria Voinea- prof. univ. dr. Carmen Postolache- prof. univ. dr. Marieta Costache, - prof. univ. dr. Dan Mihailescu, - arh. Cristian Tofan, - Florinel Miulescu, - ing. Virginia Tosca, -ing. Persida Salcianu- Cerinta obligatorie: completarea Formularului 4 Persoane juridice romane-Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca: obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul contractului, nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii juridice, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor. In etapa evaluarii ofertelor, Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in traducere legalizata in limba romana, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In etapa evaluarii ofertelor, Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.1. Atestat ANRE tip B proiectare si executie instalatii electrice curenti tari cu tensiunea < 0.4KV2. Autorizatie ISCIR PT A1, persoana juridica, (centrale termice)3. Autorizatie ANRE PDI, persoana juridica, (proiectare instalatii gaze cu P max < 6 bari)4. Autorizatie ANRE EDI, persoana juridica, (executie instalatii gaze cu P max < 6 bari)1. Cerinta obligatorie : Atestat ANRE tip B, valabil la data limita de depunere a ofertelor, copie, conform cu originalul2. Cerinta obligatorie : Autorizatie PT A1, valabila la data limita de depunere a ofertelor, copie, conform cu originalul3. Cerinta obligatorie : Autorizatie PDI, valabila la data limita de depunere a ofertelor, copie, conform cu originalul4. Cerinta obligatorie : Autorizatie EDI, valabila la data limita de depunere a ofertelor, copie, conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 2. Informatii privindsituatia economico-financiaraBilanturile contabile pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat, sau documente echivalente, care certifica respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei medii de afaceri globale, 1. Informatii privind: Cifra de afaceri medie-Declaratia prin care ofertantul va demonstra realizarea unei cifre medii globale de afaceri, pentru ultimii 3 ani egala sau mai mare decat echivalentul a 590.000 lei (pentru echivalenta leu/euro se va folosi cursul mediu anual BNR la nivelul anilor declarati)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 6. Informatii privind autorizarile.6.1 Responsabil Tehnic cu Executia6.2 Responsabil CQ, 5. Informatii privind personalul tehnic de specialitate - Declaratii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, precum si personalul propus pentru derularea contractului, insotite de CV uri, 7. Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceDeclaratii privind echipamentele tehnice disponibile pentru indeplinirea contractului, 1.Informatii privind capacitatea tehnicaLista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, 2. Experienta similara (pentru echivalenta leu/euro se va utiliza cursul mediu anual comunicat de BNR), 4. Informatii privind subcontractantii Model de acord de subcontractare (daca este cazul ) Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti Informatii privind subcontractantii, 3. Prezentare a maxim 2 contracte de lucrari care contin informatii in vederea demonstrarii cerintei de similaritate cu obiectul licitatiei in valoare minima cumulata de 290.000 lei, insotite de certificari de buna executie (beneficiari, valoarea, perioada si precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit 1. Informatii privind implementarea Sistemelor de Management alcalitatiiCertificat sistem management de calitatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
86
Descriere: Componenta financiaraDescriere criteriu: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul Punctajul pentru factorul de evaluare ? pretul ofertei ? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctaj maxim alocat. Punctajul oferit = (pret min./pret ofertei de evaluat) x punctajul maxim alocat
Durata garantieilucrarilor 14 puncte
14
Descriere: Comisia va aloca punctajul pentru factorul de evaluare ? Durata garantiei lucrarilor? astfel: Durata garantiei lucrarilor trebuie sa fie minim 1 (unu) ani si maxim 5 (cinci) ania) pentru cea mai mare durata a garantieilucrarilor ofertate, se acorda 14 puncte;b) pentru o durata a garantiei lucrarilor mai mica decat cea de la litera a) se acorda punctaj astfel : P(g n)= (g n/g max ) x punctaj maxim alocat (14). Punctajul oferit = P(g n), in care g n reprezinta garantia de evaluat, iar g max garantia maxima ofertata. Daca se oferteaza sub durata de garantie minima acceptata (1 an) oferta va fi declarata neconforma.Daca se oferteaza peste durata maxima (5 ani) oferta nu va fi punctata suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
Data expedierii prezentei invitatii: 22.01.2013 15:52