Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI LA PLATFORMA DE CERCETARE IN BIOLOGIE SI ECOLOGIE SISTEMICA - REABILITARE STATIUNEA SINAIA, IN CADRUL PROIECTULUI NR. ID 915/COD SMIS 14043


Detaliu pentru invitatia numarul 343361
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea din Bucuresti
Numar invitatie: 343361/04.03.2013
Denumire contract: LUCRARI LA PLATFORMA DE CERCETARE IN BIOLOGIE SI ECOLOGIE SISTEMICA - REABILITARE STATIUNEA SINAIA, IN CADRUL PROIECTULUI NR. ID 915/COD SMIS 14043
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea din BucurestiCod fiscal: 4505502, Adresa: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213077376, Fax: +40 213139575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050107, telefon: +40 213077237, fax: +40 213133531, persoana de contact: Serviciul tehnic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, parter inferior Serviciul tehnic
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI LA PLATFORMA DE CERCETARE IN BIOLOGIE SI ECOLOGIE SISTEMICA - REABILITARE STATIUNEA SINAIA, IN CADRUL PROIECTULUI NR. ID 915/COD SMIS 14043
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de amenajare si termoizolare locatie Sinaia. Valoarea lucrarilor diverse si neprevazute a prezentului contract este 0 (zero) lei.
II.1.6) CPV: 45214620-2 - Lucrari de constructii de unitati de cercetare si experimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 295, 333.92 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5.800 leiModul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare la procedura de achizitie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei, se prezinta in original, in cuantumul si cu o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Data la care se face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei de participare. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO57TREZ7055005XXX000186 deschis la Trezoreria Sectorului 5, Cod fiscal: 4505502. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006, precum si in conditiile art.278ยน din OUG din 34/2006, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare si dupa constituirea garantiei de buna executie, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data constituirii acesteia. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cadrul sedintei de deschidere este permisa respingerea ofertelor care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire (art. 33, alin. (3) lit.(b) din H.G. nr. 925/2006). Conform prevederilor Legii nr. 346/14.07.2004 art. 16, alin (2) valoarea garantiilor se diminueaza cu 50% pentru societatile mici si mijlocii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei va fi, in lei, 10 % din valoarea contractului fara TVA, respectiv 5% in cazul in care se face dovada IMM. Modul de constituire este prin virament bancar, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, constituie anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate la plata prin virament, cu obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante (Suma initiala depusa sa nu fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA). Contul deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Returnarea garantiei de buna executie se va efectua conform art. 92 (4) din HG 925/2006.In cadrul unei asocieri, Liderul Asociatiei va face dovada constituirii garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea Cerinta obligatorie: completarea Formularului 12. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantade Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: completarea Formularului 23. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta obligatorie: completarea Formularului 12C4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Cerinta obligatorie: completarea Formularului 35. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor Cerinte obligatorii: Certificat de cazier judiciar in original, copie legalizata, sau copie lizibila conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelorCertificat de cazier fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Certificat de atestare Fiscala pentru Persoane Juridiceprivind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Administratia Nationala de Administrare Fiscala, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, Certificat de atestare Fiscala pentru Persoane Juridice privind Impozitele si Taxele Locale, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioaraceleiin care se depun ofertele, in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulPersoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), insotite de traducerea legalizata in limba romana, sau in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele din cadrul autoritatii contractante responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - prof. univ. dr. Mircea Dumitru- prof. univ. dr. Emil Barna- prof. univ. dr. Maria Voinea- ec. Adrian Albu- ec. Cristinel Simion Sandu- prof. univ. dr. Carmen Postolache- prof. univ. dr. Marieta Costache, - prof. univ. dr. Dan Mihailescu, - arh. Cristian Tofan, - Florinel Miulescu, - ing. Virginia Tosca, - ing. Persida SalcianuCerinta obligatorie: completarea Formularului 4 1.Persoane juridice romane Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca: obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul contractului, in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor. In etapa evaluarii ofertelor, Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in traducere legalizata in limba romana, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In etapa evaluarii ofertelor, Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2. Autorizare persoane juridice conform art. 5 alin (1) lit. e si art. 9 alin (1) lit. s din Legea 160/2012, coroborat cu prevederile Legii 123/2012 si cu prevederile art. 3.0.1.5 din Normativul I7/2011 Atestat ANRE tip B proiectare si executie instalatii electrice curenti tari cu tensiunea < 0.4KV Cerinta obligatorie : Atestat ANRE tip B, valabil la data limita de depunere a ofertelor, copie, conform cu originalul3. Autorizare persoane juridice conform art. 8 alin (1) lit. e din Legea 64/2008, coroborat cu prevederile Prescriptiei Tehnice ISCIR PT CR4-2009 Autorizatie ISCIR PT A1, persoana juridica, (centrale termice)Cerinta obligatorie : Autorizatie PT A1, valabila la data limita de depunere a ofertelor, copie, conform cu originalul4. Autorizare persoane juridice conform art. 5 alin (1) lit. e si art. 10 alin (1) lit. d din Legea 160/2012, coroborat cu prevederile Legii 123/2012 si cu prevederile art. 2.1 din Normativ NTPEE 2008 Autorizatie ANRE PDI, persoana juridica, (proiectare instalatii gaze cu P max < 6 bari)Cerinta obligatorie : Autorizatie PDI, valabila la data limita de depunere a ofertelor, copie, conform cu originalul5. Autorizare persoane juridice conform art. 5 alin (1) lit. e si art. 10 alin (1) lit. d din Legea 160/2012, coroborat cu prevederile Legii 123/2012 si cu prevederile art. 2.1 din Normativ NTPEE 2008 Autorizatie ANRE EDI, persoana juridica, (executie instalatii gaze cu P max < 6 bari) Cerinta obligatorie : Autorizatie EDI, valabila la data limita de depunere a ofertelor, copie, conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privind: Cifra de afaceri medie -Declaratia ofertantului privind realizarea unei cifre medii globale de afaceri, pentru ultimii 3 ani egala sau mai mare decat echivalentul a 590.000 lei (pentru echivalenta leu/euro se va folosi cursul mediu BNR la nivelul anilor respectivi), 2.Informatii privindsituatia economico-financiaraDocumente relevante, care certifica respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei medii de afaceri globale declarataPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Informatii privind subcontractantii Model de acord de subcontractare (daca este cazul ) Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti Informatii privind subcontractantii, 2.Demonstrarea unei experiente similara, rezultata din executarea a max 2 contracte de lucrari similare, a caror valoare cumulata sa fie minim 290.000 lei, 3.Informatii privind capacitatea tehnicaLista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, 4.Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceDeclaratia privind echipamentele tehnice disponibile pentru indeplinirea contractului, 5.1.Autorizatie Responsabil Tehnic cu Executia5.2.Decizie interna Responsabil CQ, 6.Informatii privind personalul tehnic de specialitate - Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, 7.Informatii privind personalul tehnic de specialitate Declaratia privind personalul propus pentru derularea contractului, insotita de CV uri, 8.Experienta similara (pentru echivalenta leu/euro se va utiliza cursul mediu anual comunicat de BNR) Informatii privind implementarea Sistemelor de Management alcalitatiiSistem management de calitate ISO9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
86
Descriere: Componenta financiara
Durata garantieilucrarilor
14
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2013 16:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer