Achizitie publica - Lucrari Marcaje rutiere in Municipiul Iasi
Detaliu pentru invitatia numarul 326627
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326627/14.05.2012
Denumire contract: Lucrari Marcaje rutiere in Municipiul Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul IasiCod fiscal: 4541580, Adresa: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Telefon: 0232/258190, Fax: 0232/258190
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Romania, cod postal: 700064, telefon: +40 0232/258190, fax: +40 0232/258190, persoana de contact: Magdalena Popa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Municipiului Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant, nr.11, Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari Marcaje rutiere in Municipiul Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari marcaje rutiere in Municipiul Iasi conform Caietului de sarcini .
II.1.6) CPV: 45233221-4 - Lucrari de marcaj rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 048, 387.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 20.000 lei. Modalitati de constituire acceptate, conform art.86 alin (1)si(5) din HG nr.925/2006 actualizata: ?Virament bancar in contul autoritatii contractante: (RO45TREZ4065006XXX000460 Trezoreria Iasi), confirmat prin extras de cont;?Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari.-Prin depunere la casieria autoritatii contractanteTermenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 90 zile de la data limita depunere oferte.In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si DeciziaCNSC este de respingere, autoritatea contractanta va retine contestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform Art.278^1 litera b) din OUG nr.34/2006 actualizata( 4.828, 38 lei).
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA(2, 5% in cazul IMM) Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea-Prezentare Formular 12A, Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator;Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din OUG 34/2006-Prezentare Formular 12B-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Cerinta 3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 12C- Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati;Cerinta nr.4-Declaratie pe proprie raspundere conform Art.69^1din OUG 34/2006-Prezentare Formular nr.6-Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anumePrimar?Gheorghe NichitaViceprimar?Romeo OlteanuViceprimar?Vasile MunteanuSecretar?Denisa IonascuDirector General Directia Tehnica si Investitii?Mihai ChiricaDirector Executiv Directia Tehnica si Investitii-Petru Dumitru TomorugDirector General DEFPL? Victorel LupuDirector Executiv DEFPL?Maria Simionescucerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator;Cerinta nr.5-Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP-Prezentare Formular 3-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul . Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de ONRC-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2 Experienta similara - Prezentarea cel putin a unui contract similar sau maxim 3 contracte similare derulate sau in curs de derulare in valoare minima totala cumulata de 1.000.000 lei., Cerinta nr.3 Dotari tehnice, echipamente, utilaje necesare pentru executarea contractului : -utilaj autopropulsat pentru marcaje rutiere-min 2 utilaje-utilaj ptr marcat cu vopsea-min 1 utilaj-sabloane marcaje-min 2 seturi-scule si dispozitive verificare (SDV)pentru masurare si premarcare-min 2 seturi-automasuratoare specializata- min 2 autospeciale-masina transport materiale-min 2 masini-masina transport utilaje-min 2 platforme ptr transport utilajelor de marcat-trusa verificare marcaje-min 2 buc reflectometru, 2 buc termometru, 2 buc higrometru ., Cerinta nr.4 Informatii despre subcontractanti(daca este cazul), Cerinta nr.5 Informatii despre asociati (daca este cazul) Cerinta nr. 1 Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de asigurare a calitatii Certificat ISO 9001 sau echivalent, Cerinta nr. 2 Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de protectie a mediului Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 08:43