Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari pentru consolidarea terenului in apropierea fundatiei stalpului nr. 113 din LEA


Detaliu pentru invitatia numarul 349835
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 349835/03.07.2013
Denumire contract: Lucrari pentruconsolidarea terenului in apropierea fundatiei stalpuluinr. 113 din LEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Oituz, nr.41, Bacau, Romania, cod postal: 600266, telefon: +40 234207120, fax: +40 234517456, persoana de contact: Secretariat S.T.Bacau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Sucursalei de Transport Bacau, strada Oituz, nr.41, sala Gheorghe Stoica, etaj 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari pentruconsolidarea terenului in apropierea fundatiei stalpuluinr. 113 din LEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de consolidare a terenului in apropierea fundatiei stalpului nr.113 din LEA 220 kV Gutinas-FAI-Munteni , pentru limitarea efectelor eroziunii provocate de apa care se scurge pe versanti si de impedicare a eventualelor alunecari de teren ce pot aparea ca urmare a infiltarii ecesteia in perioadele cu precipitatii abundente de lunga durata.Din valoarea estimata a contractului suma de 48900 lei (11, 618% din cap.1+ cap.4), reprezinta cheltuieli diverse si neprevazute, conform devizului general.
II.1.6) CPV: 45232451-8 - Lucrari de drenaj si lucrari de suprafata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 482, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in valoare de 8660 lei (50% pt. IMM), valabila 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Se poate constitui in urmatoarele moduri: 1.printr-un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara (Formular 14) ori de o societate de asigurari, documente care se prezinta in original;2.prin virament bancar, efectuat in contul Sucursalei de Transport Bacau RO05 RNCB 0026 0308 9979 0001 deschis la BCR Bacau, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul asocierilor, toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM pentru a beneficia de prevederile Legii 346/14.07.2004.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Pentru cazul in care garantia de participare se constituie in valuta, echivalenta leu/valuta se va raporta la cursul de schimb al BNR afisat la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.In masura in care CNSC respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma prevazuta conform art. 278^1, alin.1, lit.b) din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. Prevederile se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului, fara TVA (50% pt. IMM), exprimata in lei, constituita: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular 15) ori de o societate de asigurari (documente care se prezinta in original);
-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in acest caz operatorul economic are obligatia, in conformitate cu prevederile art. 90 alin (3) din HGR 1045 /2011, de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statutului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului conform precizarilor din sectiunea clauze contractuale).In cazul asocierilor, toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii 346/14.07.2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea operatorului economic in prevederile art.180 si art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Document solicitat - Formular 2 ?Declaratie privind situatia personala a operatorului economic?, insotit de urmatoarele documente: 1.Formular 23 ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010;Nota: Fiecare ofertant sau asociat are obligatia de a prezenta Formularul 23.2.Formular 27 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006?;
-Persoanele ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Director Sucursala-Stefan Tibuliac, Director tehnic Sucursala-Petru Marius Danciu, Director economic Sucursala-Ana Gotcu, Oficiul Juridic-Cristinel Lungu, Serviciul C.M.S.S.M.-Cristinel Serban, Serviciul Buget, Finante, Contabilitate-Delia Adina Ciuhat, Securitate si Management Situatii de Urgenta-Cosmin Gabriel Craescu, Serviciul Investitii-Carmen Mazare, Lavinia Tudorache, Serviciul Exploatare Mentenanta- Adriana Mazilu, Statia Dumbrava-Ion Spiridonescu, Statia FAI ? Marius Merla, Serviciul Comercial-Maria Draghia, Maricica Bucsa, Lacramioara Uricaru, Lidia Malaia.-Indiferent de forma de participare la procedura de achizitie publica (ofertant, asociat, subcontractant, tert sustinator), operatorii economici au obligatia de a prezenta Formularul 27.-Oferta depusa cu nerespectarea prevederilor art. 69^1 din OUG nr.34/2006, actualizata, raportat la data-limita stabilita pentru depunerea ofertelor, este considerata inacceptabila, conform art.36, alin.(1), lit.g) din HG 925/2006, actualizata.3.Documente care atesta indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit sediul operatorului economic. Se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? urmatoarele: 3.a) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general);3.b) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale).Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude din procedura de achizitie publica operatorul economic care inregistreaza datorii la bugetul consolidat general precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in termenul legal al scadentei la plata.Precizari: a.In cazul unei asocieri Formularul 2 trebuie prezentat de toti membrii asocierii.b.Situatiile prevazute la pct. A si B, lit. a, c si d, din Formularul 2 se solicita a fi indeplinite si de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori, daca este cazul.c.Formularul 2 nu va fi prezentat de subcontractant/subcontractanti.d.Autoritatea contractanta va exclude din procedura de achizitie publica operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la pct. B din Formular 2.e.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: -sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.f.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr.1-Pentru persoane fizice/juridice romane, document din care sa rezulte obiectul de activitate.Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate, continand informatii reale si actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Nota: -se permite prezentarea documentului in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat de reprezentantul legal al operatorului economic. In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc (in cazul in care certificatul constatator a fost depus initial in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) sa prezinte, pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata;
-in cazul unei asocieri documentul trebuie prezentat de toti membrii asocierii;
-nu se solicita prezentarea documentului, in favoarea operatorului economic, de catre eventualii subcontractanti si de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.Cerinta nr.2-Pentru persoane fizice/juridice straine, documente din care sa rezulte inregistrarea si obiectul de activitate.Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic, insotite de traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu.Nota : - numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor;
- se permite prezentarea documentelor, in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant: 1.topometru;2.responsabil tehnic cu executia atestat MLPTL/MDRT, in conformitate cu Legea nr.10/1995 privind calitatea in constructii, actualizata, in domeniul lucrarii care urmeaza sa fie executata;3.sef de lucrare, electrician autorizat grupa III SSM, in conformitate cu IPSM-IEE cod TEL-18.08;4.personal calificat pentru foreza si injectii de bentonita;5.coordonator in materie de securitate si sanatate pe durata executarii lucrarii, in conformitate cu HG 300/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile, actualizata.6.alt personal necesar executarii lucrarilor (sudor, zidar, fierar betonist, etc.);Nota : Cerinta se probeaza cu documente ce atesta calificarea/pregatirea profesionala si/sau atestarea pentru fiecare categorie de personal, respectiv: - certificat de atestare tehnico profesionala si legitimatia aferenta pentru responsabilul tehnic cu executia atestat, vizate la zi;
- talon de autorizare pentru electrician, vizat la zi;
- certificatul de absolvire si suplimentul descriptiv al certificatului;
-alte documente relevante care probeaza indeplinirea cerintei solicitate, dupa caz.Se permite prezentarea documentelor , in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul poate dispune de personal propriu sau obtinut printr-o forma legala de colaborare sau pe baza unui angajament ferm de participare, valabila/valabil la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 3Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Nota : Cerinta se probeaza cu documente doveditoare care atesta forma de proprietate (dotare proprie, inchiriere sau alte forme legale de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea contractului, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se permite prezentarea, in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic., Cerinta nr. 4Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze (dupa caz)., Cerinta nr. 5Informatii privind asociatii (daca exista)Nota : In cazul in care oferta este depusa de o asociere intre mai multi operatori economici indeplinirea cerintelor minime privind capacitatea tehnica si /sau profesionala (pct.III.2.3.a) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, conf. art.190, alin.(3) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si Anexei nr.2 la Ord. ANRMAP nr. 509/2011. Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001 sau echivalentNota: Cerinta se probeaza cu documente emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor.- In cazul unei asocieri fiecare operator economic va depune aceste documente.- Se permite prezentarea, in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic., Cerinta nr. 2Certificat ISO 14001 sau echivalentNota: Cerinta se probeaza cu documente emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 14001 sau echivalent, valabile la data limita de depunere a ofertelor.- In cazul unei asocieri fiecare operator economic va depune aceste documente.-Se permite prezentarea, in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de reprezentantul legal al operatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau la solicitare- autoritatea contractanta o poate transmite prin fax, e-mail, posta, curierat.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2013 13:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer