Achizitie publica - Lucrari pentru asigurare spor putere in alimentarea cu energie electrica
Detaliu pentru invitatia numarul 336440
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336440/01.10.2012
Denumire contract: Lucrari pentru asigurare spor putere in alimentarea cu energie electrica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL NATIONAL DE CARTOGRAFIECod fiscal: RO14057015, Adresa: B-dul Expozitiei nr.1 A, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0212241621, Fax: +40 0212241996
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Expozitiei nr.1 A, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 012101, telefon: +40 0212241621, fax: +40 0212241996, persoana de contact: Adrian Beraru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul CNC, B-dul Expozitiei nr.1A, sector 1, Bucuresti, camera 2 (Sala de Consiliu), etaj 1.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Geodezie, cartografie, fotogrammetrie, teledetectie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari pentru asigurare spor putere in alimentarea cu energie electrica
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 15
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari pentru asigurare spor putere in alimentarea cu energie electrica1. Lucrari pe tarif de racordare2. Lucrari fara tarif de racordare
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 760, 142.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 10.000 lei (5000 lei pentru IMM) B.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile, de la data limita stabilita pentru depunereaofertelor. C.Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art.86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (model Formularul 3)In cazul constituirii garantiei de participare sub forma de virament bancar, aceasta se va face in cont IBAN RO23TREZ70123510120XXXXX, deschis la Trezoreria Sectorului 1. Operatorul va prezenta la sedinta de deschidere a ofertelor ordinul de plata avizat de banca emitenta in original. In caz contrar, oferta va fi respinsa.D.Pentru o garantie de participare depusa in euro, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile termenului limita stabilit pentru deschiderea ofertelor.E. Garantia de participare este irevocabila.F.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din HG 925/2006, corelat cu art.2781, alin.(2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.G.Suma care poate fi retinuta executantului din garantia de participare, in conditiile art.2781, alin.(1) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, este de 4.540, 14 lei
Garantie de buna executie
A.Cuantumul garantiei de buna executie: 10% (5% pentru IMM) din valoarea totala a contractului subsecvent de lucrari, fara TVA.B.Garantia debuna executie va fi constituita in conformitate cu art.90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de buna executie (model Formularul 4 din Capitolul Formulare) va fi valabila pe toata perioada de derulare a contractului subsecvent si se va constitui si depune in original de catre Executant la sediul Achizitorului, in conditiile stabilite in contract.C.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform art.92, alin.(4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006-Completare Formular 5;b. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006-Completare Formular 6;Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat;Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (asigurari sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate, taxe si impozite locale, etc.) emise de autoritati competente, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele candidaturile(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?d.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completare Formular 7;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Completare Formular 8;: Persoanele cu functii de decizie din cadrul CNC implicate in prezenta procedura de achizitie: Ileana Spiroiu- Director;Radu Crisan- Sef Serviciu Geodezie si Cercetare;Cristina Nastase-Sef Serviciu Tehnologia Informatiei;Alexandrina Vasilache-Sef Serviciu Economic;Teodora Ciuculescu-Consilier juridic;Adrian Beraru-Responsabil achizitii publice Persoane juridice romane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Nota: Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata.Persoane juridicestraine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere autorizata in original).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie cu informatii generale referitoare la media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (Formular 15;CERINTA MINIMA: cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1.000.000 lei.Pentru cifra medie anuala de afaceri pentru ultimii 3 ani, valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv: Anul EUR2009 4, 2373 lei2010 4, 2099 lei2011 4, 2379 leiOperatorul economic va prezenta documente din care sa reiasa cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina), bilant contabil, extras bilant, raport audit, raport al cenzorilor, etc.NOTA: Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilantului contabil nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care e stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a.Experienta similara - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie.Cerinta minima: Se solicita prezentarea acel putin un document sau maxim 3 documente (contracte similare, procese verbale receptie, etc.) a caror valoare insumata va fi cel putin 700.000 lei, fara TVA.Completare Formular 9 + Anexa integrata (original)(1)Daca este cazul, datele solicitate vor fi confirmate, la cererea comisiei de evaluare, prin prezentarea partilor din contractul similar considerate relevante, respectiv durata, valoarea, etc. sau prin prezentarea de procese verbale, recomandari/documente constatatoare din partea achizitorului contractului care indeplineste cerinta minima (copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?)(2)Ultimii 5 ani se calculeaza prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., b.Recomandari din partea altor achizitoriSe vor prezenta recomandari/documente constatatoare din partea beneficiarilor (original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, traducere autorizata, unde este cazul)., c)Informatii privind personalul tehnic de specialitateCerinte minime: Atestat tip C2B conf. Ord ANRE 24/2007 (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Responsabil tehnic cu executia (RTE) conf. Lg 440/2002Responsabil atestat MDRL conf. Lg 10/1995Responsabil cu Protectia Muncii conf. Ord ANRE 24/2007Declaratie privind dotarea tehnica cu utilaje, echipamente -Formular 20Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat-Formular 21;Declaratie privind personalul responsabil cu derularea contractului - Formular 21- anexaSe vor completa CV-urile persoanelor desemnate de ofertant responsabile cu indeplinirea contractului, completate conform Formular 10, Capitolul IV (original/ traducere legalizata).(Tip activitate: Executare de linii electrice aeriene sau subterane cu tensiuni nominale de 0, 4 kV-110 kV si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV), d)Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare (daca este cazul).Prezentare: - Formular 11 + Anexa la Formularul 11(original)- Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din OUG 34/2006Nota: (1) In cazul in care operatorul economic nu are subcontractanti, va prezenta o declaratie in acest sens sau va mentiona acest lucru in Formularul 11.(2) Pentru partea de contract pe care urmeaza sa o indeplineasca subcontractantul, autoritatea contractanta va lua in considerare resursele materiale si umane ale acestuia, cu conditia prezentarii de documente relevante in acest sens, de catre subcontractant., e. Informatii privind asociatii(in cazul unei oferte depuse de un grup de operatori economici)1)Prezentare Acord de asociere cu urmatoarele prevederi minime ? Completare model in Formularul 12 (original sau traducere autorizata, unde este cazul): -asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face numai catre liderul asociatiei;
-nominalizarea persoanei care semneaza in numele si din partea liderului, precum si imputernicirea de a semna contractul in numele asociatiei.2)Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la pct.III.2.1 din Fisa de date (original sau traducere legalizata, unde este cazul), g.Informatii privind tertii1.Daca Executantul isi demonstreaza situatia economica si financiara ori capacitatea th si/sau prof prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, autoritatea contractanta va lua in considerare aceasta sustinere pentru verif indeplinirii cerintelor minime impuse in cadrul doc de atribuire conform Ord ANRMAP nr. 509/2011. (original/traducere autorizata).2.Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul aut contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.3.Angajamentul de sustinere se va prezenta si intocmi in conformitate cu prevederile art.186 si 190 din OUG 34/2006 si art.111 din HG nr. 925/2006.4.Persoana care sustine sit econ si fin ori capacitatea th si/sau prof trebuie sa prezinte Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180, art.181 a), c), d si art 691 din OUG 34/2006 Asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii si protectiei mediului prin detinerea certificatelor ISO 9001/2008 si ISO 14001/2005Certificat al sistemului de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001/2008 (sau echivalent)Certificat al sistemului de management de mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001/2005 (sau echivalent), in termen de valabilitate la data sedintei de deschidere a ofertelor (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila Iin SEAP pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.09.2012 15:33