Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari pentru ?Consolidare, modernizare si extindere Camin cultural, comuna Gologanu, judetul Vrancea??


Detaliu pentru invitatia numarul 348195
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA GOLOGANU
Numar invitatie: 348195/10.06.2013
Denumire contract: Lucrari pentru ?Consolidare, modernizare si extindere Camin cultural, comuna Gologanu, judetul Vrancea??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GOLOGANUCod fiscal: 16373340, Adresa: COMUNA GOLOGANU, JUDETUL VRANCEA, Gologanu, Telefon: 0237/244624, Fax: 0237/244624
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA GOLOGANU, JUDETUL VRANCEA, Gologanu, Romania, cod postal: 627206, telefon: +40 0237244624, fax: +40 0237244624, persoana de contact: RODICA IORDACHESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Gologanu, comuna Gologanu, str. Tineretii, nr.9, cod postal 627206
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari pentru ?Consolidare, modernizare si extindere Camin cultural, comuna Gologanu, judetul Vrancea??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Ofertantul declarat castigator al procedurii de achizitie publica va executa lucrari de consolidare, modernizare si extindere la caminul cultural din comuna Gologanu, judetul Vrancea. Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute este de 221.632 lei fara T.V.A. Precizam ca aceasta suma va putea fi utilizata in ipoteza in care apar pe parcursul executiei contractului cheltuieli cu lucrari care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica si cu respectarea cadrului legal aplicabil la acest moment.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 621, 776 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantia de participare: 28.000, 00 leiPerioada de valabilitate: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelorData pentru care se determina echivalenta lei/euro: curs de referinta BNR la data publicarii anuntului de participare.Respingerea contestatiei: daca Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge pe fond contestatia, achizitorul va retine contestatorului din garantie 5180, 14 lei (art.278^1 din O.U.G. nr.34/2006).Constituirea garantiei (art.86 din HG 925/2006): scrisoare de garantie bancara, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire adica 120 zile (Formularul 12) sau instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire adica 120 zile sau ordin de plata cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (Contul IBAN al autoritatii contractante este RO39TREZ6915006XXX003656deschis la Trezoreria Focsani, cod fiscal 16373340).Cuantumul garantiei pentru IMM-uri: garantia este in cuantum de 50% din valoarea integrala, insotita de Declaratia I.M.M. (Formular 9) conform Legii nr.346/2004 si Ordonantei Guvernului nr.27/2006. Pentru asocieri, atat asocierea cat si fiecare membru trebuie sa fie I.M.M.Prezentarea garantiei: garantia se prezinta in afara coletului de oferta. In cazul unei asocieri instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru liderul asocierii. Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei caz in care perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie prelungita in mod corespunzator. Daca ofertantul nu extinde valabilitatea ofertei si/sau a garantiei de participare, se considera ca acesta si-a retras oferta si va fi exclus din procedura.
Garantie de buna executie
Mod de constituire: in conformitate cu art.90 din H.G. nr.925/2006.Cuantum: 5% (2, 5% pentru I.M.M.) din pretul contractului fara TVA.Constituire: printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari, ce se va prezenta in original (daca este in alta limba va fi insotit de traducere autorizata) sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In ultimul caz, contractantul va deschide un cont disponibil distinct la dispozitia achizitorului la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala depusa nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Emiterea de pretentii asupra garantiei: se va face doar in limita prejudiciului, daca operatorul economic nu isi indeplineste obligatiile asumate. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei achizitorul are obligatia de a notifica acest lucru operatorului economic, precizand obligatiile ce nu au fost respectate.Restituirea garantiei: se va face in baza art.92 alin.(4) din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 4. Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii).Incadrareain situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 5. Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator doar pentru cazurile prevazute la lit.a), c^1) si d) din art.181 (in cazul sustinerii).In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.3) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formular nr. 6. Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea sifinalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Primarul comunei ? Robu Dumitru, viceprimarul comunei ? Riciu Neculai, Secretarul comunei ? Rodica Iordachescu, Consilier ? Tibrea Corina, Inspector ? Purdel Doina, Inspector ? Rotaru Iuliana-Daniela, Referent ? Preda Maricica, Consilieri Locali ? Apostu Vasile, Ganea Stelian, Gania Dumitru, Grama Ion, Grama Lina, Grosu Costache, Hingu Dumitru, Lupu Ion, Preda Banica, Sapunaru Stelica, Tatu Ionel, Turcitu Chirita.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune/prezenta in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? si dupa caz in traducere legalizata in limba romana.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic implicat in procedura, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii directe de la autoritati competente.4) Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr.7.5) Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicatie a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular nr. 8. Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).6) Certificate de atestarePersoanele juridice romane vor depune: - Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.- Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Persoanele juridice straine vor depune: - Certificatele anterior mentionate (privind plata datoriilor la bugetul consolidat general si bugetele locale) sau documente echivalente (daca acestea se emit) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care ofertantul este stabilit.Vor depune certificate privind plata datoriilor la bugetul consolidat general, bugetele locale (sau documente echivalente): ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor prezenta in original (art.5 alin.(3) din Ordinul 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Toate celelalte documente din aceasta sectiune pot fii prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele. Nu se va acorda un punctaj special ofertantilor in functie de forma aleasa.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitatepersoanelor juridice/fizice romane.In cazul persoanelor juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate prin documentatia de atribuire intrucat in statele de origine acestea nu se emit, reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintre documentele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acesta isi are sediul. De asemenea in aceiasi declaratie pe proprie raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Persoanele juridice romane vor depune: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului. Autoritatea contractantapoate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.O.N.G. - uri/Persoane juridice non-profit, vor depune: Certificatul emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor de pe langa judecatoria in raza careia isi au sediul social, cu anexele sale (acolo unde este cazul), din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in obiectul de activitate al ofertantului.Persoane juridice straine, vor depune: Documente din care sa rezulte inregistrarea ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care operatorul economic este stabilit.Vor depune certificate privind plata datoriilor la bugetul consolidat general, bugetele locale (sau documente echivalente): ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Toatedocumentele din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitatepersoanelor juridice/fizice romane.In cazul persoanelor juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate prin documentatia de atribuire intrucat in statele de origine acestea nu se emit, reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintre documentele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acesta isi are sediul. De asemenea in aceiasi declaratie pe proprie raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie anuala din cel mult ultimii 3 ani in valoare de cel putin 2.800.000 lei.In cazul asocierii, cerinta va fi indeplinita prin cumul. Pentru I.M.M.-uri valoarea cifrei de afaceri globala medie anuala din cel mult ultimii 3 ani se reduce la 50%. In cazul asocierii atat asocierea cat si fiecare membru trebuie sa fie I.M.M.Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul/liderul de asociere si fiecare asociat si daca este cazul sustinatorul.Documentele din aceasta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitatepersoanelor juridice/fizice romane.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Executarea de lucrari similare in ultimii 5 ani la autoritati contractante sau clienti privati in valoare de cel putin 1.400.000, 00 lei fara T.V.A. Se va prezenta cel putin 1(unu) contract prin care sa se confirme executia de lucrari similare a caror valoare sa fie de cel putin 1.400.000, 00 lei fara T.V.A.Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.In cazul asocierii, cerinta va fi indeplinita prin cumul.Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul/liderul de asociere si fiecare asociat si daca este cazul sustinatorul., Informatii privind echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.In cazul asocierii, cerinta va fi indeplinita prin cumul.Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul/liderul de asociere si fiecare asociat si daca este cazul sustinatorul., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant: 1. Coordonator proiect absolvent studii superioare;2. Responsabil tehnic cu executia, atestat pentru constructii civile, industriale si agricole, conform Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii;3. Responsabil cu controlul calitati4. Sef de santierPentru personalul mentionat anterior se va prezenta: - diploma de studii;
- CV-uri-contract de munca sau contract de colaborare/prestari servicii/declaratie sau angajament de participare conform art.188 din OUG nr. 34/2006;
- atestat si legitimatie pentru responsabilul tehnic cu executia;
- Decizie de numire pentru responsabilului cu controlul tehnic de calitate;
- Declaratia de disponibilitate pentru responsabilul tehnic cu executia si responsabilul cu controlul tehnic de calitate.5. Personal calificat - la nivelul Caietului de sarcini.Coordonatorul deproiect poate sa fie aceeasi persoana cu Responsabilul tehnic cu executia sau seful de santier.Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul/liderul de asociere si fiecare asociat si daca este cazul sustinatorul.Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor prezenta in original (art.5 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie).Toate celelalte documente din aceasta sectiunepot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertatea deplina de a opta intre ele.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducere autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitatepersoanelor juridice/fizice romane.Pentru persoanele juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate intrucat in statele de origine acestea nu se emit, reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintre documentele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acesta isi are sediul. De asemenea in aceiasi declaratie pe proprie raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente. Cerinta nr. 1Informatii privind sistemul de management al calitatii (ISO 9001). Ofertantul va prezenta un certificat de conformitate cu standardul ISO 9001 sau echivalent privind sistemul de management al calitatii implementat in cadrul firmei si valabil la data limita de depunere a ofertei.Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale) /liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune).Nota: -Documentele trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de primire a ofertelor;
- Este permis depunerea documentelor in oricare din formele: original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? ? datate/ inregistrate, semnate si stampilate corespunzator;
- Documenteletrebuie sa fiein limba romana sau in traducere legalizata, dupa caz.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata garantiei de buna executie a lucrarii
30
Descriere: Componenta tehnica (durata minima a garantiei de buna executie este de 24 luni calendaristice, sub care oferta va fi declarata neconforma. Durata maxima a garantiei de buna executie este de 48 luni calendaristice, peste care oferta nu va fi punctata suplimentar).
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2013 09:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer