Achizitie publica - Lucrari pentru investitia de baza (implementarea lucrarilor de reconstructie ecologica) in cadrul proiectului cu numarul de inregistrare in SMIS -CSNR 36095 ?Reconstructia ecologica a terenurilor apartinand domeniului public al consiliului local Mahmudia
Detaliu pentru invitatia numarul 346927
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346927/17.05.2013
Denumire contract: Lucrari pentru investitia de baza (implementarea lucrarilor de reconstructie ecologica) in cadrul proiectului cu numarul de inregistrare in SMIS -CSNR 36095 ?Reconstructia ecologica a terenurilor apartinand domeniului public al consiliului local Mahmudia in cadrul incintei agricole Carasuhat din Delta Dunarii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna MahmudiaCod fiscal: 4794060, Adresa: Localitatea Mahmudia, Mahmudia, Telefon: 0240 545 543, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Mahmudia, Mahmudia, Romania, cod postal: 827130, telefon: +40 240545543, fax: +40 240545390, persoana de contact: Gherghina Vramulet
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Mahmudia , str.Geolog Vasile Bacalu , nr.19 Localitatea Mahmudia, Romania, cod postal: 827130
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari pentru investitia de baza (implementarea lucrarilor de reconstructie ecologica) in cadrul proiectului cu numarul de inregistrare in SMIS -CSNR 36095 ?Reconstructia ecologica a terenurilor apartinand domeniului public al consiliului local Mahmudia in cadrul incintei agricole Carasuhat din Delta Dunarii
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de lucrari pentru investitia de baza (implementarea lucrarilor de reconstructie ecologica)in cadrul proiectului cu numarul de inregistrare in SMIS-CSNR 36095 ?Reconstructia ecologica a terenurilor apartinand domeniului public al Consiliului Local Mahmudia in cadrul incintei agricole Carasuhat din Delta Dunarii?- Conform caietului de sarcini.Valoarea estimata fara TVA a contractului de lucrari este de 6.766.174, 76 lei. Valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute este de 226.691, 2 lei, in procent de 3, 35% din valoarea estimata a contractului. Valoarea estimata totala, ce cuprinde si valoarea aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute, este de 6.992.865, 96 lei.
II.1.6) CPV: 45112500-0 - Lucrari de terasament (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 992, 865.96 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 67.662lei(50% respectiv 33831 lei in cazul in care executantull este IMM cf.Lg.346/2009si face dovada IMM-Formular nr.3)Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare?cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitatea de constituire-depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante;virament bancar in contul autoritatii contractante nr.RO55TREZ6415006XXX000163, cod fiscal 4794060 deschis la trezoreria Tulcea sau printr-un instrument de garantare emise in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari(Formularul nr.2).Autoritatea Contractanta solicita ca in instrumentul de garantare sa fie cuprinse si prevederile art. 2781, alin. (1) lit. c) si alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006, Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor si se va prezenta in original.Toate documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta ca documente insotitoare ale ofertei.Ofertele neinsotite de o garantie de participare corespunzatoare cerintelor de mai sus vor fi respinse de Autoritatea Contractanta.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5% din pretul contractului, exclusiv TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, modificat prin H.G. nr.1045/2011);In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.NOTA: Ofertantul care are calitatea de IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.16 alin.(2)din Legea nr. 346/2004In cazul unei asocieri, toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-urilor pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie nr. 1: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va completa Formularul nr. 4 - Declaratie privind eligibilitatea.Declaratia se va depune si de catre tertul sustinator, daca ofertantul beneficiaza de sustinerea unui tert conform art. 186 si/sau art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta obligatorie nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile lit.a), c^1), d) art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va completa Formularul nr. 5 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Declaratia se va depune si de catre tertul sustinator pentru situatiile de la lit. a), c) si d), respectiv ca nu se incadreaza in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, daca ofertantul beneficiaza de sustinerea unui tert conform art. 186 si/sau art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta obligatorie nr. 3: Se vor prezenta: ? Certificate de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale emise de autoritatilelocale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; certificatele fiscale se vor depune pentru toate punctele de lucru/sediile;? Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul general consolidat al statului eliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(se admite exceptia prevazuta la art. 112 alin. (3) din O.G. nr. 92/2003, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv cazul certificatelor de atestare fiscala emise in primele 5 zile lucratoare ale lunii).Certificatele de atestare fiscala se depun in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu orginalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii eliberate de autoritatile din tara de origine (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau in copie ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.NOTAa. Autoritatea Contractanta va exclude ofertantul care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.b. Autoritatea Contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat si/sau la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; (se admite exceptia prevazuta la art. 112 alin. (3) din O.G. nr. 92/2003, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv cazul certificatelor de atestare fiscala emise in primele 5 zile lucratoare ale lunii).c. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine).d. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emitdocumente din care sa rezulte ca acesta nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 sau acestea nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, Autoritatea Contractanta va accepta o declaratie autentica datain fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta obligatorie nr. 4: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Mod de dovedire: Se va completa Formularul nr. 6 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta obligatorie nr. 5: Se va prezenta ?Certificatul de participare cu oferta independenta?- conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010.Mod de dovedire: Se va completa Formularul nr.7 ? Certificat de participare cu oferta independenta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta obligatorie nr. 6: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006.Mod de dovedire: Se va completa Formularul nr. 8?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006.Ofertantii aflati in situatiile prevazute de art.691din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi exclusi din procedura.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: reprezentant legal primar - Vramulet Gherghina, Serpescu Ion - viceprimar, Erofei Igor ? secretar comuna, Ghilan Veronica - inspector compartiment contabilitate, Grigore Mihaela - inspector compartiment contabilitate, Ivanov Mihaela - inspector urbanism, Demidov Gheorghe - manager proiect, consilieri locali: Efrim Florea, Ivanov Calin, Stefan Serioja, Georgescu Constantin, Brinza Elena, Dumitru Andriana, Lovin Marian, Luchian Ion, Stoica Vasile, Damian Stefan.Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca ofertantul beneficiaza de sustinerea unui tert conform art. 186 si/sau art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. Cerinte obligatoriiPersoanele juridice/fizice romane: Se vor prezenta: 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului. Din acesta trebuie sa reiasa faptul ca respectivul operator economic are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatilor supuse procedurii de achizitie. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2. Autorizatie de mediu pentru constructii hidrotehnice in conformitate cu O.U.G.nr.195/2005 privind protectia mediului, cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul ministrului mediului si dezvoltarii durabile nr. 1798/2007 privind aprobarea procedurii de emitere a autorizatiei de mediu.Persoanele juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente echivalente care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Certificatul constatator si autorizatia de mediu se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre ofertant.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta aceste documente pentru partea din contract pe care o realizeaza.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 : Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a executat lucrari similare prezentului contract in valoare de cel putin 6.766.174lei, fara TVA.Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta cel mult 3 contracte executatein ultimii 5 ani a caror valoare cumulata este egala sau mai mare de 6766174 lei(la care ofertantul a avut calitatea de contractant, asociat sau subcontractant). Ultimii 5 ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul va prezenta: -lista principalelor lucrari similare executatein ultimii 5 ani continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte indeplinirea criteriului de calificare.Se va completa Formularul nr. 10;
-Formularul nr. 11 -Fisa de experientasimilara, completat;
-Documente doveditoare din care sa rezulte indeplinirea tuturor elementelor solicitate in cadrul criteriului de calificare: certificari de buna executie emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar/procese verbale de receptie partiala, la terminarea lucrarilor sau finala.Respectivele certificari/procese verbale de receptie vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea unui tert, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm incheiat in forma autentica potrivit art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006 si art. 111 din H.G. nr. 925/2006 - Formularul nr. 17, Cerinta nr. 2: Informatii privind personalul tehnic de specialitate.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: Manager proiect ?minim 5 ani experienta generala in domeniul studiilor si minim 3 ani experienta profesionala specifica cu atributii de manager de proiect/coordonator proiect/director proiect/adjunct director proiect; Sef santier ?minim 5 ani experienta generala in domeniul constructii hidrotehnice/ imbunatatiri funciare si minim 3 ani experienta profesionala specifica cu atributii de sef de santier/adjunct sef santier; absolvent de studii superioare in constructii in specialitatile constructii hidrotehnice/imbunatatiri funciare; Responsabil asigurarea calitatii ? minim 5 ani experienta generala in domeniul constructiilor si minim 3 ani experienta profesionala specifica cu atributii de responsabil asigurarea calitatii/responsabil control calitate/responsabil tehnic cu calitatea; absolvent de studii superioare in domeniul constructiilor;Responsabil tehnic cu executia atestat pentru domeniul constructii hidrotehnice in conformitate cuart. 9 -12 din Reglementarea tehnica aprobata prin Ordinul ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei nr. 777/2003.Pentru toate resursele umane mentionate, ofertantul trebuie sa prezinte documentele care confirma competentele declarate, astfel: 1.Lista cu membrii echipei propuse pentru executia lucrarilor care formeaza obiectul contractului - Formularul nr. 12;2.Pentru: Managerul de proiecta) CV-ul;b) copii ?conform cu originalul? contracte de munca sau contracte de prestari servicii/contracte de colaborare;c) Declaratie de disponibilitate semnata in original ? Formular nr. 13 in cazul in care nu este angajat cu norma intreaga sau este angajat pe perioada determinata la operatorul economic;? Sef santiera) copii ?conform cu originalul? ale diplomelor de studii superioare in constructii specialitatea constructii hidrotehnice/imbunatatiri funciare;b) CV-ul;d) copii ?conform cu originalul? contracte de munca sau contracte de prestari servicii/contracte de colaborare;c) Declaratie de disponibilitate semnata in original ? Formular nr. 13, in cazul in care nu este angajat cu norma intreaga sau este angajat pe perioada determinata la operatorul economic;? Responsabil cu asigurarea calitatiia) copii ?conform cu originalul? ale diplomelor de studii superioare in domeniul constructiilor;b) copie ?conform cu originalul? a deciziei de numire responsabil control calitate;c) CV-ul;d) copii ?conform cu originalul? contracte de munca sau contracte de prestari servicii/contracte de colaborare;e) Declaratie de disponibilitate semnata in original ? Formular nr. 13, in cazul in care nu este angajat cu norma intreaga sau este angajat pe perioada determinata la operatorul economic.? Responsabil tehnic cu executiaa) copie ?conform cu originalul? a atestatului tehnico-profesional pentru domeniul constructii hidrotehnice, conform art. 9 -12 din Reglementarea tehnica aprobata prin Ordinul ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei nr. 777/2003;b) CV-ul;c) copii ?conform cu originalul? contracte de munca sau contracte de prestari servicii/contracte de colaborare;f) Declaratie de disponibilitate semnata in original ? Formular nr. 13, in cazul in care nu este angajat cu norma intreaga sau este angajat pe perioada determinata la operatorul economic.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea unui tert, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm incheiat in forma autentica potrivit art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006 si art. 111 din H.G. nr. 925/2006 - Formularul nr. 17 si Anexa 3 la Formularul nr. 17., Cerinta nr. 3: Informatii referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehniceOfertantul trebuie sa asigure cel putin urmatoarea dotare minima: ?Excavator plutitor/graifer - min 10 buc.?Cilindru compactor ? minim 5 buc.?Buldozer ? minim 5 buc.?Autobasculante ? min 3 buc.?Laborator autorizat GRAD II, conform Ordinului ministrului dezvoltarii regionale si turismului nr. 1497/2011?Soneta plutitoare ? 1 buc.?Remorcher minim 150 CP-1 buc, ?Gabara minim 100 tone ? 2 buc.Se va completa Formularul nr. 14 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.Se vor depune documente care sa demonstreze faptul ca echipamentele necesare se afla la dispozitia ofertantului. Documentele care atesta punerea la dispozitie (dotare proprie/inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie etc. a echipamentelor tehnice) vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea unui tert, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm incheiat in forma autentica potrivit art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006 si art. 111 din H.G. nr. 925/2006 - Formularul nr. 17 si Anexa 2 la Formularul nr. 17Informatii privind subcontractantii.In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, specializarea acestora si datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se va completa Formularul nr. 15 - Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraInformatii privind asociatii.Se va completa Formularul nr. 18 ?Acord de asociere. Cerinta nr. 1Informatii privind standardele de asigurare a calitatiiSe vor prezenta, in copie ?conform cu originalul?, certificate care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii - ISO 9001 sau echivalent, corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.Daca operatorul nu detine certificatul de calitate, atunci se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de ofertant, daca prin aceste probe sau dovezi se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Cerinta nr. 2Informatii privind standardele de protectie a mediuluiSe vor prezenta, in copie ?conform cu originalul?, certificate care sa ateste implementarea standardului de management al mediului SR EN ISO 14001 sau echivalent corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.Daca operatorul nu detine certificatul de mediu, atunci se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de ofertant, daca prin aceste probe sau dovezi se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.In cazul unei asocieri, standardele de asigurare a managementului mediului se vor prezenta individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
termenul de executie a lucrarilor
25
Descriere: termenul de executie a lucrarilor
perioada de garantie acordata lucrarilor
25
Descriere: perioada de garantie acordata lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (PROGRAM OPERATIONAL SECTORIAL , ,MEDIU")
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2013 09:55