Achizitie publica - Lucrari pentru "Modernizare si extindere camin cultural Misca,comuna Siria, jud. Arad"
Detaliu pentru invitatia numarul 324989
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324989/24.04.2012
Denumire contract: Lucrari pentru "Modernizare si extindere camin cultural Misca, comuna Siria, jud. Arad"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SIRIACod fiscal: 3518920, Adresa: Siria, str. Calea Aradului, nr.516, judetul Arad, siria, Telefon: 0257-531101, Fax: 0257-531449
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Siria, str. 85 Infanterie, nr.184, judetul Arad, siria, Romania, cod postal: 317340, telefon: +40 257-531101, fax: +40 257-531449, persoana de contact: VALENTIN BOT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Siria, str. Regiment 85 Infanterie, nr. 184, jud. Arad
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari pentru "Modernizare si extindere camin cultural Misca, comuna Siria, jud. Arad"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste reabilitarea si extinderea caminului cultural din localitatea Misca, reparare acoperis, refacere tencuieli, zugraveli, instalatii electrice, sanitare, de incalzire.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 418, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8000lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia pentru participare se poate constitui: a) sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, conform Formularului nr. 2 din Sectiunea Formulare. Aceasta va fi depusa in original, la sediul autoritatii contractante obligatoriupana la termenul limita de depunere a ofertelor.b) prin Ordin de plata in contul organizatorului procedurii.Acesta se va emite astfel incat la data limita de depunere a ofertelor, suma reprezentand garantia de participare sa apara in extrasul de cont al organizatorului. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii pentru care se constituie.Date bancare Primaria Siria: Banca: Trezoreria PincotaIBAN: RO92TREZ0275006XXX000026CIF: 3518920Neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei.Potrivit art. 2781 ?in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului?, respectiv 4180 lei.Nota: Neprezentarea garantiei de participare la procedura, in forma si cuantumul solicitate, atrage dupa sine returnarea ofertei nedeschise.Nota: In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile cu privire la cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine. In acest scop se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din partea fiecarui membru al asocierii privind incadrarea in categoria I.M.M. (Formularul nr. 3)
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului(fara TVA).Conform prevederilor art. 90 din HG nr. 925/2006 garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) se aplica in mod corespunzator.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -certificat participare la licitatie, Formular nr.4.-declaratie neincadrarea art.69^1, Formular.nr.5.Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.-declaratie eligibilitate, Formular nr.6-declaratie neincadrarea art.181 din OUG.34/2006, Formular nr.7, certificate atestare fiscala bugetul local si bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: -BOT VALENTIN, primar-PINTEAN COSMIN CATALIN, administrator public-GAJDO TUNDE, jurist-SUCIU CATALIN RAZVAN, inspector-PETCOVICI EMILIA, inginer constructor-MIHAICUTA OANA, consilier economic;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006. Prezentare Formular nr. 6 din Sectiunea Formulare.Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul. -certificat constatator ORC, valabil la data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.Declaratie privind cifra deafaceri globala din ultimii 3 ani sa fie de 800.000 lei. Operatorul economic poate dovedi indeplinirea cerintei prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind principalele lucrari efectuate in ultimii 3 ani.Lista cu principalele lucrari efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.- prezentarea a cel putin unuidocument/contract/proces verbal de receptie din care sa rezulte finalizarea de lucrari similare a caror valoare sa fie de 300.000 lei., Informatii privind subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata prezentei invitatii sau de la sediul autoritatii contractante, Siria, str. 85 Infanterie, nr. 184, jud. Arad.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 15:18