Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari pentru Modernizarea Colegiului Tehnic Mihai Viteazu din Municipiul Vulcan


Detaliu pentru invitatia numarul 356516
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL VULCAN
Numar invitatie: 356516/13.12.2013
Denumire contract: Lucrari pentru Modernizarea Colegiului Tehnic Mihai Viteazu din Municipiul Vulcan
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL VULCANCod fiscal: 4375267, Adresa: Bd. Mihai Viteazu nr.31, Vulcan, Telefon: 0254570340, Fax: 0254571910
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Mihai Viteazu nr.31, Vulcan, Romania, cod postal: 336200, telefon: +40 254570340, fax: +40 254571910, persoana de contact: FARA NICOLAE, MOISE CRISTINA - DIRECTIA TEHNICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Mihai Viteazu nr.31, Vulcan 336200, jud. Hunedoara. Primaria Municipiului Vulcan, sala de sedinte a consiliului local
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari pentru Modernizarea Colegiului Tehnic Mihai Viteazu din Municipiul Vulcan
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizarea Colegiului Tehnic Mihai Viteazu din Municipiul Vulcan (incluzand cladirea colegiului si sala de sport) prin: compartimentari, lucrari la: fatade, subsol, sarpanta-panouri solare, protectia cladirilor, instalatiile interioare si exterioare ale cladirilor, finisaje interioare, terenul de sport, realizare punct termic. Valoarea estimata (fara TVA) a contractului este de 6.066.684, 46 lei din care suma aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute (5%) este de 210.872, 55 lei.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 066, 684.46 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 117116 lei. Modalitatea de constituire: conform prevederilor art.86, alin (1) si art. 86, alin (5) din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Daca se opteaza pentru constituirea garantiei cu ordin de plata, contul in care se va vira suma este: RO34 TREZ 368 5006 XXX 00 1947 deschis la Trezoreria Petrosani.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul in care ofertantul a depus contestatie la CNSC iar acesta a respins pe fond contestatia si/sau in cazul in care ofertantul renunta la contestatie (numai daca renuntarea la contestatie nu a fost realizata ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare), conform prevederilor art.278 cu 1, alin (1), lit.c din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma conform prevederii legale. In cazul in care ofertantul face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004 cu modificarile sicompletarile ulterioare. Aceasta se demonstreaza prin completarea pe proprie raspundere a declaratiei de IMM conform anexei 1 la Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. Echivalenta leu/alta moneda se va face la cursul oficial anuntat de BNR pentru data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
In procent de 10% din pretul fara TVA al contractului. Modalitatea de constituire: conform prevederilor art.90 din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care ofertantul face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va verifica existenta tuturor documentelor solicitate de autoritatea contractanta pentru demonstrarea situatiei personale a ofertantului si conformitatea acestora cu cerintele din documentatia de atribuire si legislatia in vigoare.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in Documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita obligatoriu de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea, conform Formularului A.Ofertantul/asociatul va prezenta: - Declaratie privind calitatea de participant la procedura - in original - Formular B1;
- Declaratie privind eligibilitatea (se va depune si de catre tertul sustinator)- in original - Formular B2;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - in original - Formular B3;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G Nr.34/2006 (se va depune si de catre tertul sustinator pentru lit.a, c1 si d ale art.181 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare)- in original - Formular B4;
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor fiscale de plata catre bugetul general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, eliberat de autoritati legale competente. In original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". (castigatorul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante va depune documentul in original sau copie legalizata inainte de semnarea contractului de lucrari);
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local unde ofertantul isi are punctul/punctele de lucru implicat/implicate in realizarea lucrarii precum si (daca este cazul) la bugetul local al municipiului Vulcand din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, eliberat de autoritati legale competente. In original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
-Operatorii economici straini vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care sunt stabiliti, care sa ateste faptul ca respectivii operatori economici si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care sunt stabiliti. In cazul documentelor emise intr-o alta limba decat cea romana, acestea vor fi insotite de traducerea legalizata in limba romana in original.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 cu 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(se va depune si de catre tertul sustinator si subcontractant)- in original - Formular B5 si/sau B6;Persoanele din partea autoritatii contractante care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Ile Gheorghe, Merisanu Cristian-Ion, Peter Rodica Mariana, Fara Nicolae, Leonte Luminita, Moise Cristina, Andras Emil Sergiu, Anghel Aurel, Oltean Vilut, Barbu Pompiliu, Botoroga Daniela, Cirstoiu Alina Anamaria, Dragu Constantin Petrica, Duna Gheorghe Daniel, Enache Aurelian, Hodor Petru, Holban Vasile, Izsak Cristina Stefania, Kilin Nicolae Dorin, Pantilimon Ion, Petculescu Petre Dan, Rosmenteniuc Danut Sorin, Simion Spiridon, Socaci Malvine Ofertantul/ofertantul asociat va demonstra ca este inregistrat ca persoana fizica sau juridica la Oficiul Registrului Comertului sau la organismul echivalent din tara de origine cu domeniul de activitate care corespunde obiectului procedurii. In acest sens, ofertantul/asociatul va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" - Certificat constatator emis de ORC (cu informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor) din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic cu codul CAEN, in care obiectul contractului va trebui sa aibe corespondent. Autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentare informatii generale despre ofertant si informatii referitoare laCifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2010-2012).Cerinta minima de calificare: Realizarea unei Cifre de afaceri globale medii in ultimii 3 ani de cel putin11.000.000 lei.In acest sens se vor prezenta: -Formularul - Informatii generale/Declararea Cifrei de Afaceri, cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii trei ani - Formular B8;
-Bilanturile contabile anuale pe anii 2011 si 2012 sau alte documente din care sa se poata verifica cifra de afaceri declarata, In situatia in care ofertantul beneficiaza de sustinere, conform art. 186 dinOUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sustinatorultrebuie sa prezinte angajamentul sau ferm, prin care acesta confirma faptulca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate, precumsi declaratia neincadrarii in prevederile art. 180, art. 181 lit. a), c) indice 1 sid), precum si declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Executarea si finalizarea in ultimii 5 ani de lucrari in domeniul constructiilor civile in care sa se regaseasca si lucrari similare celor solicitate prin documentatia de atribuire: lucrari de reparatii generale si de renovare; lucrari de arhitectura peisagistica a terenurilor; lucrari de sarpanta; lucrari de izolare termica; instalatii de apa, canalizare; cablare si conexiuni electrice; instalare de echipamente de incalzire si alte echipamente electrice (pompe de caldura si panouri solare); instalare de usi, ferestre si de elemente conexe.Cerinta minima de calificare: valoarea cumulata a lucrarilor minim 5.500.000 lei (fara TVA), executate la nivelul unui contract sau maxim 5 contracte. Cerinta se va demonstra prin prezentarea urmatoarelor: - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Formularul D2 insotita de Formularul D1 - Experienta similara, pentru contractele de lucrari considerate de catre ofertant semnificative pentru sustinerea experientei sale si cel putin un document: contract delucrari/informatiile relevante din contractul de lucrari/procese verbale dereceptie/alte documente care sa confirme executia in bune conditii de lucrari in valoarea solicitata. Documentele vor indica beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatiiCerinta minima de calificare: disponibilitatea pentru: - 1 Manager de proiect cu studii superioare, cu certificare manager proiect si minim 3 ani experienta profesionala generala; experienta specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract cu orice obiect;
- 1 Sef de lucrare/santier ? inginer: constructii civile/inginerie sanitara/instalatii si minim 3 ani experienta profesionala generala; experienta specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract similar.-1 Sef santier Retele Electrice -inginer/subinginer instalatii electrice/electrotehnica/energetica (sau echivalent acestora), si minim 3 ani experienta profesionala generala;experienta specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract similar.-Responsabil Tehnic cu Executia (RTE)cate o persoana pentru fiecare din urmatoarele domenii: retele electrice atestat ANRE si constructii civile industriale si agricole atestat MLPAT.Persoanele nominalizate ca RTE vor fi atestate in conformitate cu prevederile HG nr.925/1995, Ordinul MLPAT nr.777/2003, art.9, alin.(1), Ordin ANRE nr.11/2013.- 1 Manager calitate - absolvent studii superioare, cu decizie interna de numire ca manager al sistemelor de managementul calitatii. Experienta specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare.Pentru demonstarea indeplinirii cerintelor se vor prezenta: -Declaratie privind asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica - Formular F1- Pentru specialistii pentru care se solicita anumite studii si experienta profesionala (Manager de proiect, Sef de lucrare/santier, Sef santier Retele Electrice, Manager calitate) se vor prezenta: CV - Formular F4, diplome de studii, certificare, contract individual de munca/colaborare/prestari servicii, fise de post, recomandari sau alte documente similare mentionate in CV, declaratie de disponibilitate si angajamentul obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic - Formular F3.-Pentru Responsabil Tehnic cu Executia (RTE): atestate/legitimatii, decizie interna de numire, contract individual de munca/colaborare/prestari servicii, declaratie de disponibilitate si angajamentul obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic - Formular F3., Prezentare informatii generale despre personalul angajat si cadrele de conducere in ultimii 3 ani. Se va prezenta: -Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - Formular F2;, Se va prezenta: - Declaratie privind respectarea prevederilor legale referitoare laconditiile de protectie a mediului - Formularul M1, Prezentare: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - Formular E, Informatii privind subcontractantii si asociatii.Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de asubcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheiereacontractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intreviitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Se vor prezenta : declaratie scrisa a ofertantului privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti ? exprimata/exprimate in procent -si specializarea acestora - Formular D3; insotita de date de recunoastere subcontractant ? Formular D4; declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G.34/2006 completata in conformitate cu Formularul B5.Pentru participarea in asociere se vor prezenta urmatoarele: acordul de asociere cu precizarea liderului - Formular G, formularul G1 si imputernicirea liderului asocierii Formular S, In situatia in care ofertantul beneficiaza de sustinere, conform art. 190 dinOUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sustinatorultrebuie sa prezinte angajamentul sau ferm, prin care acesta confirma faptulca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionaleinvocate. Se completeaza Formularul H3, precum si declaratiile neincadrariiin prevederile art. 180 - Formularul B2, declaratie art. 181 lit. a), c) indice 1si d) - Formularul B5, precum si declaratia privind neincadrarea in situatiaprevazuta la art. 69 indice 1 - Formularul B6 Respectarea unor standarde de asigurare a calitatii prin prezentarea Certificatului ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul relevant in raport cu obiectul procedurii, Respectarea unor standarde de asigurare a protectiei mediului prin prezentarea Certificatului ISO 14001 sau echivalent, pentru domeniul relevant in raport cu obiectul proceduriiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau de la Primaria Municipiului Vulcan, camera 33 in urma unei solicitari scrise
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2013 09:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer