Achizitie publica - Lucrari pentru modificarile necesare in vederea omologarii investitiei ?BAZIN DE INOT DE POLO? din Miercurea Ciuc
Detaliu pentru invitatia numarul 336891
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336891/08.10.2012
Denumire contract: Lucrari pentru modificarile necesare in vederea omologarii investitiei ?BAZIN DE INOT DE POLO? din Miercurea Ciuc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MIERCUREA CIUCCod fiscal: 4245747, Adresa: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266315120, Fax: +40 266371137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530110, telefon: +40 266315120, fax: +40 266371137, persoana de contact: Simon Laszlo, Nagy Erzsebet
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiului Miercurea-Ciuc, P-ta Cetatii nr. 1, Camera 102
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari pentru modificarile necesare in vederea omologarii investitiei ?BAZIN DE INOT DE POLO? din Miercurea Ciuc
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizare lucrari de arhitectura, rezistenta si instalatii in zona statiei de filtrare (plansee, scari, pereti despartitori, instalatii aferente) in vederea realizarii unor spatii de recreere, lucrari de rezistenta la elementele de gradena, lucrari pentru crearea unor spatii delimitate in holul constructiei, lucrari de recompartimentare a vestiarelor, mutarea unor grupuri sanitare, Contractantul va fi responsabil pe deplin pentru executie.Valoarea estimata minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, valoare in functie de care se vor evalua ofertele.Valoarea estimata maxima reprezinta valoarea estimata minima (660 000 lei) la care se adauga valoarea suplimentarilor (25.000 lei), rezultand suma de 685 000 lei.
II.1.6) CPV: 45212200-8 - Lucrari de constructii de complexe sportive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 685, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original Contul IBAN al Primariei Municipiului Miercurea Ciuc, deschis la Trezoreria Municipiului Miercurea Ciuc este: RO44 TREZ 3515 006X XX00 2142. I.M.M. ? urile care participa in nume propriu sau in asociere cu alte IMM-uri, pot prezenta garantie pentru participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Ei vor prezenta o Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM; Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata, in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitata, cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul contractului fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru constituirea garantiei de buna executie.Garantia de buna executie se poate constitui: - printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract-prin retinere din suma datorata pentru factura. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Contractantul va instiinta beneficiarul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.Formular 14 daca e cazul
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006-Formular 12. declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006-Formular 23. prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat valabil pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.4. -prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local valabil pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.5. prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010-Formular 216. - prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formular 16-Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se potdepun/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;Nota.-In cazul asocierii fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus-In cazul tertiului sustinatorse va depune: Declaratia pentru neincadrarea in prevdederile art. 181 lit a), lit. c1si lit. d) din OUG nr. 34/2006 cumodificarile ?i completarile ulterioare, daca este cazul.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006-Formular 1Declaratiei pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formular 16Se vor nominaliza, la nivelul prezentei sectiuni, toate persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) Primar - Raduly Ro;bert Kalman, Viceprimari - Szoke Domokos si Antal Attila, Consilier juridic - Eross Tünde, Consilier juridic - Salamon Lilla, Contabil - Balogh Judit, Consilier?Nagy Erzsebet, Sef birou investitii Orban Rozalia, Consilieri locali : Chindea Traian, Bokor Marton, Füleki Zoltan Ladislau, Fülop Arpad Zoltan, Kirmajer Eniko, Lazar Anna, Magyari Zoltan, Mark Csucsi Ro;bert, Mathe Tünde, Orban Zsolt, Somay Peter, So;o;s Szabo; Klara, Tepelus Marius, Toke Ervin, Veress David, Vitos Attila, Xantus AttilaOperatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. 1. Certificat constatator ONRCPentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantii au dreptul de a desfasura activitati similare cu cele care fac obiectul achizitiei. Astfel, certificatul constatator trebuie sa ateste ca obiectul contractului (executie lucrari de constructii civile, instalatii in constructii) are corespondent in codurile CAEN care descriu activitatea ofertantilor. Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca ofertantul nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizare judiciara sau faliment.Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.In cazul asocierii fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .2. Autorizatie ANRE pentru executia lucrarilor de instalatii electrice conform art. 12 din Ordinul ANRE nr. 24/2007 si Legea nr. 13/2007;3.4. Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform prevederilor Legii nr.346/2004 si a formularului prezentata in anexa acestei legi
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Bilanturile contabile pe ultimii trei ani pentru activitatea de executie lucrari constructiiDocumentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine: Se solicita ultimele trei bilanturi inregistrate la autoritatea competenta in tara respectiva, sau documente echivalente prezentate in traducere legalizata in limba romana., Cifra de afaceri medie anuala in domeniul aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim: 1 000 000 leiAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In situatia in care ofertantul beneficiaza de sustinere, conform art. 186 din OUG nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sustinatorul trebuie sa prezinte angajamentul sau ferm, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate, precum si declaratia neincadrarii in prevederile art. 180 si 181 lit a), lit. c1si lit. d) din OUG nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G. nr. 34 / 2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Experientei similarePentru demonstrarea experientei similare ofertantul va prezinta cel putin un contract de lucrari similare cu cele ce fac obiectul prezentului contract de achizitie publica, care a avut ca obiect lucrari de constructii civile cu instalatiile aferente (toate specialitatile) in valoare de500 000, 0 lei fara TVA.Pentru contractul/contractele de lucrari propuse ca experienta similara ofertantul va prezenta: - copie dupa contract sau extrase relevantedin acesta, din care sa rezulte valoarea lucrarilor, principalele categorii de lucrari executate si durata de executie a acestora;
- copie dupa proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala.De asemenea, se vor depune recomandari, documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale pentru executie de lucrari similare., Asigurarea cu personal - Informatii referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani pentru operatorul economic cu obiectul de activitate executie lucrari in constructii si instalatii aferente, Ofertantul va dispune de personal care sa posede experienta in lucrari similare in domeniul executiei constructiilor civile (pe specialitati dupa caz) celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.Personalul de specialitate cheie minim solicitat, pentru indeplinirea contractului: -1 inginer constructor, absolvent cu studii superioare tehnice in constructii civile cu experienta in domeniul constructiilor si experienta manageriala in executia de lucrari de constructie - pentru functia de sef santier.- 1 inginer de instalatii in constructii de care dispune ofertantul/asociatul, absolvent de studii superioare tehnice cu specialitatea instalatii in constructii , pentru coordonarea executiei lucrarilor de instalatii sanitare, incalzire, apa-canal, ,1 inginer de instalatii electrice de care dispune ofertantul/asociatul, absolvent de studii superioare tehnice cu specialitatea instalatii electrice, coordonatorul lucrarilor electrice, autorizat de ANRE necesar pentru executia lucrarilor de instalatii electrice.- 1 inginer/ingineri atestat/atestati de catre MDRT (Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului) ca RTE (responsabil tehnic cu executia), pentru fiecare din domeniile de atestare I si IX., Pentru personalul de conducere si cel de specialitate responsabil cu indeplinirea contractului pentru personalul de specialitate de executie lucrari se va prezenta: -Curriculum vitae (semnat in original) din care sa rezulte ca persoana propusa a participat la un proiect similar cu cea a obiectivului procedurii achizitiei publice CV?urile vor purta numele si prenumele clar, semnatura in original a persoanei respective, vor fi datate si vor avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespundrealitatii?, - copii dupa partile relevante ale contractelor de munca / colaborare/ contracte prestari servicii, angajament de participare, copia paginilor din registrul electronic, tinut care cuprind inscrierile referitoare la salariat- copii ale diplomelor/certificatelor/ atestatelor de specialitate, autorizari, decizie de numire;
- declaratie de disponibilitate., In cazul operatorului economic clasat pe primul loc i se solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.Fiecare persoana nominalizata trebuie sa faca dovada ca in perioada activitatii sale profesionala a participat in derularea si finalizarea a cel putin unui contract de natura si complexitate similara cu cel supus procedurii.NotaIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cerinta minima obligatorie se considera indeplinita in mod cumulativ., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in dotare sau prin inchiriere a unui parc de utilaje, compus din minim urmatoarele utilaje: - automacara- autobetoniere- statie de preparat beton cu inspectia tehnica efectuata sau contract de furnizare pentru beton de la o statie de betoane cu inspectia tehnica efectuata.- autobasculanta- schele metalice, platforma autoridicatoare ptr fatade- laborator autorizat pentru efectuarea analizelor de laborator grad II., Ofertantul trebuie sa prezinta actul doveditor al intrarii in proprietate al utilajelor (contractul de vanzare cumparare, punere la dispozitie, factura fiscala, etc.) Se accepta orice document prin care dovedeste ca dispune de respectivele utilaje si ca ele sunt in functiune cum ar fi: copie conform cu originalul, semnat si stampilat de ofertant, dupa fisa mijlocului fix, dupa cartea de identitate a vehiculului, dupa certificatul de inregistrare, dupa atestat tehnic, dupa actul de verificare tehnica la ziDreptul de folosinta a utilajului, se va dovedi prin copia conform cu originalul, semnat si stampilat de ofertant, al contractului de leasing, sau a contractului de inchiriere (sau similar, intocmit in conditiile legislatiei in vigoare) valabil la data depunerii ofertei., Se va prezenta copia certificatului de autorizare al laboratorului respectiv, eliberat de organele competente valabila la data deschiderii ofertelorIn cazul in care ofertantul nu dispune de laborator autorizat, va prezenta si copia contractului de colaborare cu un laborator autorizat pentru efectuarea analizelor valabil la data deschiderii ofertelor., Informatii privind asociereaOferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru executarea lucrarilor, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din asociere sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului.Liderul asocierii va fi autorizat sa isi asume angajamente si va primi instructiuni pentru si din partea oricaruia si a tuturor asociatilor in cadrul asocierii si intreaga executare a contractului, inclusiv plata, se va face de regula cu liderul asocierii., Informatii privind subcontractareaOfertantii vor da o declaratie cu privire la categoriile de lucrari care vor fi subcontractate si datele de identificare ale subcontractantilor.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit Certificatul de atestare ISO 9001 sau echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene privind managmentul calitatii pentru activitatile solicitate, valabil la data deschiderii ofertelor., Certificat SR EN ISO 14001(Sistem de Management de Mediu) care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.10.2012 13:26