Achizitie publica - lucrari pentru obiectivul de investitii ?Casa de tip familial pentru copii cu dizabilitati?, din Tulcea, str. Spitalului, nr. 28, judetul Tulcea
Detaliu pentru invitatia numarul 352110
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352110/06.08.2013
Denumire contract: lucrari pentru obiectivul de investitii ?Casa de tip familial pentru copii cu dizabilitati?, din Tulcea, str. Spitalului, nr. 28, judetul Tulcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL TULCEACod fiscal: 4321607, Adresa: Str. Pacii 20, Tulcea, Telefon: +40 0240502235, Fax: +40 0240516538
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Pacii 20, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, telefon: +40 0240502235, fax: +40 0240516538, persoana de contact: Ilona Cubanita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CONSILIUL JUDETEAN TULCEA, STR. PACII NR.20, TULCEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: lucrari pentru obiectivul de investitii ?Casa de tip familial pentru copii cu dizabilitati?, din Tulcea, str. Spitalului, nr. 28, judetul Tulcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari pentru obiectivul de investitii ?Casa de tip familial pentru copii cu dizabilitati?, din Tulcea, str. Spitalului, nr. 28, judetul Tulcea.Conform sumei prevazute in devizul general al proiectului, valoarea estimata totala pentru executia acestor lucrari este de 660.000, 0 lei, fara TVA(echivalentul a 148.984, 19 euro la cursul BNR din data de 16.07.2013, respectiv1 euro=4, 43 lei) din care, cheltuielile diverse si neprevazute sunt in valoare de 30.810, 0 lei, ceea ce reprezinta o pondere de 4, 89% din valoarea estimata a contractului de achizitie, fara diverse si neprevazute).Valoarea estimata a prezentei proceduri, care nu include cheltuielile diverse si neprevazute, este de 629.190 lei, fara TVA(echivalentul a 142.029, 34 euro la cursul BNR din data de 16.07.2013, respectiv 1 euro=4, 43 lei).
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 660, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 10.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile. Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la caseria autoritatii contractante a unei sume in numerar. Echivalenta in lei pentru o garantie de participare depusa in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul in care ofertantul depune contestatie privind procedura de atribuire, in baza prevederilor art. 278^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4409, 18 lei. Contul Consiliului Judetean Tulcea este RO29TREZ6415006XXX000146, deschis la Trezoreria municipiulu Tulcea.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si de tertul sustinator, daca este cazul.-formular nr.1 2. Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-formular nr.1A. Se va completa obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze la art. 181, literele a), c^1) si d) din OUG 34/2006, conform art. 186, alin 2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Prezentare certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general, ) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Prezentare certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Participarea la procedura cu oferta independenta. Prezentare Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-formular nr.7. Se va completa obligatoriu si de fiecare subcontractant si tert sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Horia Teodorescu - Presedinte al Consiliului Judetean TulceaSiscu George - Vicepresedinte al Consiliului Judetean TulceaStrat Vasile - Vicepresedinte al Consiliului Judetean TulceaPuscau Gabriel - Florin - Administrator publicSirma Caraman - Director executiv, Directia Economica Buget Finante si administrativNicu Mihai - Director executiv, Directia Investitii, Fonduri Externe si Managementul ProiectelorMihai Marius Cristi - Sef serviciu, Serviciul contencios juridic si asistenta juridicaDeclaratie privind calitatea de participant la procedura-formular 12C.Cazierul fiscal al firmei eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice in original/copie legalizata. Certificat de cazier judiciar al reprezentantului operatorului economic in origina/copie legalizata. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Prezentare certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Detinerea cu contract de munca sau alta forma legala de angajare/declaratie de disponibilitate a urmatorului personal de specialitate: -1 sef santier Studii superioareconstructii civile industriale si agricole(conform HG 766/1997, art.6);
-1 specialist instalatii electrice atestat ANRE min gr II B, valabil la data limita de depunere aofertelor( conform Legea 10/1994 privind calitatea in constructii);
-1 responsabil tehnic cu executia (RTE) (conform Legea 10/1994 privind calitatea in constructii art.14 si art.23);
-1 responsabil cu controlul tehnic al calitatii(conform Legea 10/1994 privind calitatea in constructii art.4).-document justificativ pentru sef santier: diploma de studii in copie cu mentinerea conform cu originalul.- document justificativ pentru specialist instalatii electrice: copie atestat ANRE min gr II B/echivalent, valabil la data limita de depunere aofertelor;
- document justificativ pentru responsabil tehnic cu executia: copia atestatului de specialitate pentru domeniul Costructii civile industriale si agricole/echivalent, valabil la data limita de depunere aofertelor;
-document justificativ pentru responsabil cu controlul tehnic al calitatii: decizia angajatorului in copie;, Declaratie care contine informatii privind numarul mediu de personal in ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care ofertantul se angajaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului., Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va face dovada executarii a cel putin unui contract/contracte de executie lucrari similare, cel putin egale cu valoarea cumulata de 620.000, 00 lei fara TVA.Dovada experientei similare va fi facuta prin prezentarea in copie (cu mentiunea , ,Conform cu originalul? semnata si stampilata de operatorul economic care depune oferta) a contractului/contractelor de lucrari/parti relevante din contract/recomandari din partea beneficiarului.-Ofertantul va prezentao lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Ofertantul va face dovada certificarii in domeniul calitatii(ISO 9001/ echivalent), Ofertantul va face dovada certificarii in domeniul Protectiei mediului(ISO 14001/echivalent)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 20.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.08.2013 15:01