Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - lucrari pentru obiectivul ,,Inchiderea depozitelor de deseuri urbane neconforme (Isaccea, Macin si Sulina)? in cadrul proiectului SMID in judetul Tulcea


Detaliu pentru invitatia numarul 357086
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL TULCEA
Numar invitatie: 357086/24.01.2014
Denumire contract: lucrari pentru obiectivul , ,Inchiderea depozitelor de deseuri urbane neconforme (Isaccea, Macin si Sulina)? in cadrul proiectului SMID in judetul Tulcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL TULCEACod fiscal: 4321607, Adresa: Str. Pacii 20, Tulcea, Telefon: +40 0240502235, Fax: +40 0240516538
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Pacii 20, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, telefon: +40 0240502235, fax: +40 0240516538, persoana de contact: Ilona Cubanita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Tulcea, camera 405, strada Pacii nr. 20, Tulcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (autoritate publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: lucrari pentru obiectivul , ,Inchiderea depozitelor de deseuri urbane neconforme (Isaccea, Macin si Sulina)? in cadrul proiectului SMID in judetul Tulcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiect1-INCHIDERE DEPOZIT NECONFORM MACIN.Depozitul urban neconform Macin ocupa o supr de 3, 36 hectare.Dupa inchidere, supr acestuia va fi de 3, 80ha cu un vol de deseu estimat la 104569m3.Lucr prevad implement unui sistem complet de inchidere in conform cu leg nationala, cuprinzand: Strat de sustinere, drenare biogaz, strat de geocompozit;Impermeabilizare artificiala si geotextil deprotectie;Strat de drenaj pentru apa din precipitatii;Geotextil de separatie;Strat de recultivare;Sistem de colectare si tratare gaz de depozit;Sistem de colectare a apelor din precipitatii;Instalatii de monitorizare;Drumuri de acces, imprejmuire si poarta acces.Obiect2-INCHIDERE DEPOZIT NECONFORM ISACCEA.Depozitul urban neconform Isaccea ocupa o supr tot de 0.64HA.Dupa inchiderea acestuia, supr acestuia va fi de 0.63ha cu un volum de deseu estimat la 8474 m3.Lucr de executie prevad implement unui sistem complet de inch in conform cu leg nat, cuprinzand: Strat de sustinere, drenare biogaz, strat de geocompozit;Impermeabilizare artificiala si geotextil de protectie;Strat de drenaj pentru apa din precipitatii;Geotextil de separatie;Strat de recultivare;Sistem de colect si tratare gaz de depozit;Sistem de colecT a apelor din precipitati;Instalatii de monitorizare;Drumuri de acces, imprejmuire si poarta acceS.Obiect3-INCHIDERE DEPOZIT NECONFORM Sulina.Zona de depozitare ocupa o supr de 3, 36ha, din care corpul principal al depozitului are o supr de aproximativ 0, 65ha, pe restul zonei fiind impreastiate deseuri in mod dezorganizat.Deoarece depozitul este amplasat intr-o zona inundabila deseurile din depozit vor fi relocate in depozitul de deseuri neconform Macin care va fi inchis prin proiect.Executia lucrarilor de relocare si remediere constau din: Actualizarea ridicarii topografice in vederea stabilirii cu exactitate a volumului de deseuri;Pregatirea structurilor provizorii, cum ar fi caile de acces, instalatiile de pe santier si tot restul conexiunilor necesare aferente Org de santier;Excavarea deseurilor de pe suprafata depozitului si transportul acestora pe Dunare pana la depozitulde deseuri din Macin situat la o distanta de aproximativ 185 km;Valoarea estimata a lucrarilor de constructii-montaj si echipamente tehnologice aferente este de 14.592.574 lei fara TVA, din care cheltuieli diverse si neprevazute in valoare de 958067lei fara TVA inprocent de 7, 03%.Valoarea estimata care nu include cheltuielile diverse si neprevazute, este de 13634507lei, fara TVA.Clauze de variatie?Autoritatea contractuala isi rezerva dreptul, la data contractarii, sa varieze cantitatile specificate pentru fiecare articol din listele de cantitati cuprinse in documentatia de executie lucrari, in cadrul unei marje de variatii de +/-100%.Val achiz pT cant de lucrari afectate de variatie nu poate creste cu mai mult de 7, 03% din valoarea ofertata, corespunzatoare procentului de diverse si neprevazute.Preturile unitare mentionate in oferta vor fi aplicabile cant de lucr executate ca urmare a variatiei.
II.1.6) CPV: 45262640-9 - Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14, 592, 574 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 250.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 120 de zile. Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la caseria autoritatii contractante a unei sume in numerar. Echivalenta in lei pentru o garantie de participare depusa in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul in care ofertantul depune contestatie privind procedura de atribuire, in baza prevederilor art. 278^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 9.019, 24 lei. Contul Consiliului Judetean Tulcea este RO29TREZ6415006XXX000146, deschis la Trezoreria municipiulu Tulcea.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Documente de confirmare: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(completare Formular nr.4);
-Cazier fiscal al firmei eliberat de D.G.F.P., in original.-Certificat de cazier judiciar al reprezentantului operatorului economic in original.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi prezentate si de fiecare asociat si tertul sustinator, daca este cazul.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareConditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local(indiferent de cuantumul acestora). Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Documente de confirmare: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006-Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, catre Bugetul general consolidat sau echivalent;
-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local care sa ateste ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, catre bugetul local sau echivalent.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006sunt solicitate si vor fi prezentare si de fiecare asociatDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul 3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere raspundere de participare la licitatie cu oferta independenta (completare Formular nr.5).4.Declaratiei privind calitatea de participant la proceduraDocumente de confirmare: Declaratie privind calitatea de participant la procedura5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 ).Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de catre fiecare asociat, subcontractant si tertul sustinator, daca este cazul.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii ofertante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Teodorescu Horia- presedintele Consiliului Judetean Tulcea, Siscu George -vicepresedintele Consiliului Judetean Tulcea, Strat Vasile- vicepresedintele Consiliului Judetean Tulcea, Caraman Sirma-Director executiv Directia Economica Buget Finante si Administrativ, Nicu Mihai- Director executiv Directia Investitii, Fonduri Externe si Managementul Proiectelor, Mihai Marius Cristi - Sef serviciu, Serviciul Contencios si Asistenta Juridica, Mariana Olariu - Manager proiect, Sistem de Management Intergrat al Deseurilor in judetul TulceaNota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateObiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta copii si traducerea lor certificata in limba romana dupa documentele care dovedesc o forma de inregistare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane Documente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate principal/ secundar relevant pentru obiectul prezentei achizitii.Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine Documente de confirmare: -Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic;
-prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs .Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractant[ va solicita, ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a Certificatul constatator emis de ONRC, original sau copie legalizata.Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ? Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani; media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii 3 ani nu trebuie sa fie mai mica de 25.000.000 lei; Ofertantii vor prezenta documentele relevante disponibile pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte de calificare.Modalitate de indepinire: -Se completeaza formularul Informatii generale. In cazul asocierii, fiecare asociat are obligatia prezentarii acestui formular iar cerintaminima se va considera indeplinita in mod cumulativ.-Bilantul contabil pe ultimii 3 (trei) ani, sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de BNR pentru anul respectiv.Nota: In cazul unei asocieri, formularele si documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana(conform art.186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr.7A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr.4, Formular nr. 4A1, Formularul nr.6., ? Ofertantul trebuie sa faca dovada capacitatii financiare de sustinere a lucrarii. Ofertantul va face dovadaca la data semnarii contractului va avea acces la sau va aveadisponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in suma de 2.500.000 leipentru o perioada de 3 luni.Modalitate de indepinire: Se va prezenta declaratie bancara sau alte documente relevantedin care sa rezulte ca ofertantul are disponibile resurse reale, negrevate de datoriipentru o perioada de 3 luni, incepand de la data atribuirii contractului/emiterii ordinelor de incepere a lucrarilor, care vor fi destinate pentru executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitiei publica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ? Executarea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract similar care sa aiba ca obiect inchiderea unui depozit conform de deseuri, cu o capacitate de minim 24.000 m3.Modalitatede indeplinire: -Prezentarea de documente/certificari din care sa reiasa experienta similara in inchiderea unui depozit conform de deseuri, cu o capacitate de minim 24.000 m3-Prezentarea unei liste a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.-Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;Pentru demonstrarea experientei similare ofertantii pot prezenta orice certificate/contracte/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar care sa demonstreze ca lucrarea similara nominalizata in oferta a fost finalizata in bune conditii si la nivelul calitativ si functional cerut prin contract.Din documentele solicitate mai sus trebuie sa rezulte beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.NOTA: In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.Conversia din alta moneda se va face la cursul mediu leu/euro comunicat deBancaNationalaaRomaniei pentrulunaincheierii contractului respectiv., ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care ofertantul se angajaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, ? Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatoarele utilaje: - Barje acoperite prin capace metalice sau eventual prelate si prevazute cu pompa de apa si instalatii pentru stingerea incendiilor-Remorcher pentru transportul barjelor-Modalitatede indeplinire: -ofertantii vor prezenta documente care sa ateste ca utilajul este in proprietate proprie (factura, contract de vanzare-cumparare in copie conform cu originalul) sau inchiriere (contract de inchiriere in copie conform cu originalul).Ofertantul are dreptul de a se prevala de prevederile art.11 alin(4) din HG 925/2006, ? Declaratie pe propria raspundere precum ca utilajele, instatiile, echipamentele tehnice minime solicitate sunt in buna functionare din punct de vedere al autorizarilor legale(detinerea certificatului ANR pentru naval respectiv certificatului ISCIR sau a altor documente care sa ateste ca au verificarea tehnica valabila)., ? Plan de instruire a personalului pentru incarcarea, transportul si descarcarea deseurilor in conditii de siguranta si interventii in cazul unor defectiuni sau accidente., ? Plan de interventie in caz de poluare accidentala., ? Agentul economic care va efectua activitatea de interventie in caz de poluare accidentala va trebui sa detina urmatoarele acte de reglementare: - Autorizatie de mediu pentru activitatea ?Transporturi pe cai navigabile interioare ? cod CAEN 6120?, eliberata conform prevederilor Ordinului nr. 1798 din 19 noiembrie 2007 pentru aprobarea Procedurii de emitere a autorizatiei de mediu cu completarile si modificarile ulterioare;
- Permis pentru desfasurarea activitatii de transport rutier deseuri menajere si asimilabile, emis in baza Legii 82/1993 privind constituirea A.R.B.D.D. cu modificarile si completarile ulterioare., ? Declaratie care contine informatii privind numarul mediu de personal in ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Personal necesar - nivel minim: ? 1 sef de santier cu studii superioare, care sa fi desfasurat activitatea de sef de santier pentru cel putin un contract de lucrari-documente justificative : diplome, CV-ul, declaratie de disponibilitate.? 1 responsabil de mediu pentru lucrare conform prevederilor OUG 195/2005, privind protectia mediului.-documente justificative : documentul de atestare valabil la data limita de depunere a ofertei, CV-ul, declaratie de disponibilitate, fisa postului propusa pentru prezenta lucrare.? 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) (conform Legea 10/1994 privind calitatea in constructii art.14 si art.23). Detinerea atestatului de specialitate pentru domeniul Costructii civile industriale si agricole, valabil la data limita de depunere a ofertei.-documente justificative: atestatul valabil la data depunerii limita de depunere a ofertei, declaratie de disponibilitate.? 1 responsabil cu controlul tehnic al calitatii (conform Legea 10/1994 privind calitatea in constructii art.4.)-documente justificative : decizia angajatorului, CV-ul, declaratie de disponibilitate. ? Implementarea Standardului de Management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 pentru lucrarile care fac obiectul achizitieiModalitatede indeplinire: Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat Standardului de Management al calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent., ? Implementarea sistemului de protectie a mediului conform standardului ISO 14001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatede indeplinire: Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat sistemului de protectie a mediului, conform ISO 14001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 23.01.2014 12:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer